Vind het jammer van de rook, wegbewerken lukte niet helemaal helaas, moet nog goed oefenen wat dat betreft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laurajoy15 schreef:Taars: Jeetje wat mooi!Mooi dat het contrast uit de achtergrond weg is en de voorgrond er zo uit springt. Super gedaan!
makkelijk weer herstellen in lightroom en photoshop (mits je in RAW fotografeert).
MZorro schreef:taarss
Dit vind ik een hele mooie foto! Leuk zo 4 op een rijtje; heel romantisch! Het lijkt wel op mijn laptop of de kern van of de echte zon of het neppe zonnetje een duidelijk puntje is en niet alleen de gloed ervan. Als dat een nep zonnetje is, vind ik dat een beetje jammer, maar ik weet niet of dat zo is? De kleuren en gloed vind ik wel heel fijn!!
showteam schreef:TeSzZz Toffe actie foto! En wat een prachtige hondenDe foto oogt goed scherp, alleen qua compositie had ik liever boven de honden nog wat extra ruimte gehad en onder wat minder. Maar dat is super lastig, zeker met bewegende dingen. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten
Mallow schreef:TeSzZz
Leuk plaatje, je hebt de honden leuk vastgelegd, mooi scherp beeld zo. Jammer dat de honden iets wat aan de bovenkant van de foto geplaatst zijn waardoor je aan de onderkant wat 'loze' ruimte hebt.
weslyjune schreef:TeSzZz; mooi moment, die bruine hond kijkt wel veel intenser dan die zwart witte, dus ik vind het bijna jammer dat ze niet andersom rennen. (fototechnisch niets aan te doen. Dit was het moment en dat heb je gepakt.)
NESCAFE schreef:Hilly200 Prachtig al die glanzende druppeltjes in de takken. Wel zoals gezegd een kleurzweem, in de tweede bewerking zie ik het nog steeds.
Sicayes schreef:hilly200: Mooi die druppels aan de takken. Klein beetje kleurzweem nog in je tweede bewerking maar vind de foto verder wel geslaagd.
joeluna schreef:hilly200
Ik vind de kleuren nu wel mooi, mis alleen wat scherpte op de boom?
billionache schreef:hilly200: gave foto! ik vind dat rozige echt een meerwaarde geven aan de foto!
Eline91 schreef:hilly200 Knappe foto, ik vind hem helemaal goed zo!
magda_90 schreef:hilly200
De DOF is prachtig maar wel dermate aanwezig dat de achtergrond eigenlijk het onderwerp overheerst. Een andere compositie had dit kunnen oplossen.
De kleuren zijn prachtig, niets meer aan doen.
Citaat:Kanzi
hilly200 ; Mooi contrast tussen de rode takken en de besneeuwde bomen.
TeSzZz schreef:De compositie ben ik zelf ook het meest tevreden over, dus dankjewelHilly200
Ik vind het wel een mooie foto hoor! Het hek lijkt idd wat hard, maar mooie compositie en alles trekt mijn oog naar dat hek toe.
IsaCalixa schreef:Ik vond het moeilijk kiezen, maar toch voor deze gekozen(mijn eigen punten zijn de onscherpe neus en de achtergrond, had achter meer sneeuw mogen zijn ipv dat donkere). Tips voor een scherpe neus + ogen misschien?
Week 5https://farm9.staticflickr.com/8590/16217370707_985bc97c59_c.jpg
Babel schreef:IsaCalixa schreef:Ik vond het moeilijk kiezen, maar toch voor deze gekozen(mijn eigen punten zijn de onscherpe neus en de achtergrond, had achter meer sneeuw mogen zijn ipv dat donkere). Tips voor een scherpe neus + ogen misschien?
Hogere F-stop kiezen. Hoe groot was je F stop hier?
IsaCalixa schreef:Babel schreef:IsaCalixa schreef:Ik vond het moeilijk kiezen, maar toch voor deze gekozen(mijn eigen punten zijn de onscherpe neus en de achtergrond, had achter meer sneeuw mogen zijn ipv dat donkere). Tips voor een scherpe neus + ogen misschien?
Hogere F-stop kiezen. Hoe groot was je F stop hier?
3,2