Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XiiaaooNaa schreef:monbyou, wat een schatje! alleen zou ik nog meer naar beneden zakken met de camera.
met welke lens heb je deze foto gemaakt? want het hooft is echt enorm vergeleken met het lijfje.
EngeltjeS schreef:Agossie: De neus vind ik het mooiste op deze foto. Ter hoogte van het oog, vind ik de foto "te" verscherpt. Als ik naar de bles kijk (naast het oog) dan valt het me nog meer op. Een beetje zonde.
Als je het paard iets meer in de zon had laten staan/kijken, dan was het probleem waarschijnlijk minder. Het schaduw "overbluft" het paard nu op de foto.
Citaat:Agossie mooi scherp, misschien wat jammer van de schaduw aan de linkerkant van het hoofd.
Ann_Pam Mooie foto, goed scherp en ik vind de 2e koe erg sprekend erop staan
Ash_ Wat een lucht zeg! Prachtig met die molen erop, staan daarnaast huizen? Dat vind ik namelijk wat jammer dat je de bomen niet helemaal ziet maarja de huizen gaan niet aan de kant
Asselruiter Scherp! mooie kleur en het geeft me wel een vrolijk gevoel, misschien jammer van (ik denk het sprietje ervoor) de onscherpte ervoor…
Babel Erg mooi! Waar is dit?
Bellatrix Scherp op de neus, misschien oog nog iets scherper? Verder erg lief!
binky Leuk! Jammer van de storende achtergrond, misschien volgende keer fotograferen in een park/bos/weiland? (maar dat zei je zelf ook al volgens mij)
Bumblehorse Black-foto, naar mijn zin goed gelukt (heb er niet zoveel ervaring mee) jammer van die teugels…
calice lief zeg! jammer van de achtergrond… Die verhouding is wel ontzettend leuk gedaan qua been/jongen
C_estmoi Erg mooie foto, mooie achtergrond ook! Alleen vind ik de arm wat storend, ik denk dat als je hem zonder arm had het nog een mooiere foto was!
chip Het heeft een apart gevoel, wel fijn! Jammer dat ie zo donker is… Wel goed dat de hond niet precies in het midden zit!
Deetjeeuh Had al gezegt dat ik dit een hele aparte foto vond! Erg leuk gedaan!
deviltjh Lief koppie, mooi scherp, geen commentaar!
Djura99 Aparte foto, is weer eens iets anders! Jammer dat de linker kant van het hoofd wat donker is door de schaduw, achtergrond is wel mooi.
DmNqUe Gaaf! Misschien volgende keer ietsje meer gezicht? Maar ik zit te twijfelen of dat mooier is
eclair98 Oog is mooi scherp, misschien iets levendiger maken? Wel leuk dat je jezelf erin ziet!
EngeltjeS mooi, lekker scherp en SNEEEUWWWGeen commentaar verder
faatxhorse haha moest wel even lachen, vind het een leuke foto. Mooi scherp en de focus ligt er erg goed op!
Fellow Lief! Misschien iets minder van de buik aan de voorkant en snuitje iets groter? Verder erg leuk!
Fennee Hahah grappig gezichte, vind de hoek waaruit je de foto genomen hebt iets minder, probeer daar op te letten:)
Fenneeee mooi! wat een beest!
Gub Leuk gedaan, achtergrond mooi zo met die bomen! Geen commentaar
Hanna_94 Erg fijne foto! Prachtig, die achtergrond de scherpte, toppie!
HeavensLove Hihi leuke foto, goed scherp!
Iejoorr Ik vind hem leuk, de achtergrond totaal niet storend, vind het wel leuk zo met al die spulletjes in de stal!
Irene96 wat wat goed bedacht zeg, erg mooi!
ismy Erg fijn de kleuren, ruimte erboven vind ik er ook goed bij passen!
Jessica_1998 Lief, jammer van de viesheid, maarja witte ponyAchtergrond wel mooi
JewEmm Hahahah, ik moest echt heel erg lachen, heel erg leuk en ook nog goed scherp! Toppie!
jilinda Goed scherp, alleen een beetje sombere gezichtsuitdrukking… Misschien idee voor de volgende keer?
JNSW Wauw, prachtige sfeer, erg fijn
Joey Erg mooi! Prachtige sfeer en wat een beest!
joey_lover Wat lief! mooi zo met die zon, misschien ietsje croppen?
Jolandaa_ Vrolijke foto! Mooi scherp, misschien iets croppen?
kani_ejj hahaha leuk! mooi scherp, misschien iets levendiger maken?
Kelszz_ mooi, prachtig met het water, misschien iets croppen?
_Kiki_ Erg donker, probeer hem wat lichter te maken, dan wordt hij denk ik een stuk beter!
laurajoy15 mooie houding, goed scherp en een fijne achtergrond toppie dus!
Lipydo Wauw wat een sfeer! Prachtig
Lizaa01 Erg leuk! mooi scherp! Heb je hem verscherp? dat lijkt namelijk een beetje maar het kan ook verbeelding zijn
manonnevot Wat een lief koppie, jammer van de achtergrond, wel een leuke compositie!
marit één woord: Prachtig! Wat een beest zeg wauw
MarijeR Had al gezegt dat ik hem heel lief vond, volg je cam zo vaak mogelijk helaas geboorte van het 3e veulen niet kunnen zien
Marjoow Lief, mooie zachte rustgevende foto, mooi scherp.
Mb_foto Goede foto, jammer van het hekwerk erachter.
MichieldeM Wow, erg mooi gedaan, misschien in de nek iets overbelicht? Erg goed!
monbyou Wauw, ik vind uilen acht prachtige dieren! misschien kopje croppen of iets levendiger maken?
MyHu erg leuk, lekker strak en goed scherp
naomi_g1998 mooie foto, ik vind de zonnestralen wel wat hebben, misschien iets levendiger maken?
NatassJa Gave plaat zeg! Erg goed gelukt,!
Nayomie Leuk zeg! Al die zwart/wit tinten, mooi gedaan.
Nefertarie Wat wat is dat prachtig, ik vind de lantaarnpaal wel wat storen helaas
Racheel Erg mooi, goed scherp en heel erg sprekend! Toppie gedaan!
Revanches Mooie plaat! goed scherp, de bomen in de achtergrond vind ik er erg goed bij passen het maakt het plaatje af!
Robin_Rikkie Wow, heerlijk, knalblauw water, zomerrrrr! Mooie foto
SachemLover Leuke foto, misschien ietsje oplichten en het paaltje links van het paard weghalen? Dan wordt hij denk ik nog beter!
Sanne_com Prachtig, lekker scherp en mooie compositie!
showteam hahaha wat goed bedacht zeg! Erg leuk
Sodeletuut Wauw, heel erg mooi bewerkt met z/w achtergrond en een gekleurd oog! Maakt hem heel sprekend
Suuszels Vrolijke zomerse foto ondanks is het winter haha, jammer van al die gebouwen op de achtergrond, misschien zou je die nog weg kunnen halen?
TammyVN mooie foto, erg leuk kikker-perspectief om het zo maar even te noemen!
tesseke Leuke actie foto! Goed scherp geen commentaar!
Tinky12 hahahah leuk, volgens mij wel goed scherp maar ik kan het niet zo heel erg goed zien…
TrendyLover Mooi zo die zon links boven, misschien nog zo bewerken dat er stralen door de bomen komen?
XiiaaooNaa Mooi, goed scherp, geen commentaar!
xLoki Deze vind ik echt ontzettend lief, een van de leukste van deze week! Mooi scherp en een hele fijn en zachte sfeer!
Yvonne_V Mooie diepte maar hij zegt niet zo heel veel misschien zo hem wat te bewerken kan je er nog een mooie sfeer aan hangen
20282 Leuke foto, lekker vrolijk. Wel heel erg jammer van de achtergrond probeer daar op te letten de volgende keerWordt de foto nog beter van!
monbyou schreef:XiiaaooNaa schreef:monbyou, wat een schatje! alleen zou ik nog meer naar beneden zakken met de camera.
met welke lens heb je deze foto gemaakt? want het hooft is echt enorm vergeleken met het lijfje.
Dank je wel! ik heb de foto gemaakt met mijn 18-55 lens, Maar mijn pony is niet helemaal correct gebouwd en stond ook een beetje apart