@Captain, Jouw bewerkingen zijn inderdaad altijd awesome ook! Hoeveel tijd stop jij er ongeveer in?
@Quir, Zie erg weinig verschil? Alleen een tikkeltje lichter en scherper?
Eenje van mij voor een keer.
Links = After
Rechts = Before

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XiiaaooNaa schreef:@Tigress, Gaaf die bewerking!!
@Captain, Jouw bewerkingen zijn inderdaad altijd awesome ook! Hoeveel tijd stop jij er ongeveer in?
@Quir, Zie erg weinig verschil? Alleen een tikkeltje lichter en scherper?
Eenje van mij voor een keer.
Links = After
Rechts = Before
[ Afbeelding ]
Mariett schreef:Heel gaaf Captain! Ik kijk alleen wel een beetje gek tegen de sneeuw aan, het lijkt iets 'uitgerekt'. Alsof je hem niet helemaal op schaal had vergroot/verkleind. En ik ben ook benieuwd wat er gebeurt als je er een kleine bewegingsblur over gooit!
XiiaaooNaa schreef:@Bon_charmeur, zou leuk zijn als je ook op mensen voor je reageert![]()
Je origineel vind ik persoonlijk mooier, de bewerkte daar zit wat teveel contrast in + de lensflair/zon ziet er heel nep uit en is nu meer een storende factor.
Timo schreef:@ Captain: Wauw, wat een gave bewerking weer!
@ XiiaaooNaa: Mooie bewerking. Ik had alleen de highlights/belichting iets lager gehouden, nu verbleken sommige plekken een beetje.
@ Bon_Charmeur: Ik vind de lensflare net iets te veel. Verder is het bewerken van de oren (en het meisje) goed gelukt! Niet te groot of te klein vergeleken met het origineel.
Hierbij vanuit mijn kant weer eens een before-after. Hoewel de zon al een beetje onder ging en de foto's daardoor wat onderbelicht zijn, toch nog een leuk effect kunnen krijgen met de zon tussen de bomen vind ik!
[ Afbeelding ]
Brenda_85 schreef:Leuk topic!
F_Orumster: Jammer dat de foto niet meer te verbeteren is, hij is wel leuk! Tip voor de volgende keer om de schaduw op te zoeken met zo'n felle zon om overbelichting te voorkomen. In de ochtend of avond fotograferen is ook een goede optie.