Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarianneV schreef:HorsePhoto... Hij oogt bij mij paars? en ik stoor me aan de teugels. maar daar kun jij ook niks aan doen
Bellatrix schreef:Thja, ik vind hem toch veel te onscherp. En de belichting is idd ook niet mooi. Was het al donker aan het worden? Vind het verder eigenlijk gewoon een kiekje, wat was je bedoeling met deze foto? Om welk paard gaat het?
xTitanic schreef:Bellatrix schreef:Thja, ik vind hem toch veel te onscherp. En de belichting is idd ook niet mooi. Was het al donker aan het worden? Vind het verder eigenlijk gewoon een kiekje, wat was je bedoeling met deze foto? Om welk paard gaat het?
Oke.. Deze dan beter? http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2012/ ... 5hdb1y.jpg
En is het zo onduidelijk over welk paard het gaat, en tja, wat is de bedoeling van de foto, het was enorm mooi licht & ja het was al donker aan het worden. Wat bedoel je daar eigenlijk mee 'wat was je bedoeling met deze foto' ?
xTitanic schreef:Ik begin mij toch wel wat af te vragen naar wie ik moet luisteren, naar mijn mama of naar jullie. Mijn mama is professioneel fotografe en zegt dat het super mooi licht is en het een mooie plaat is. Jullie denken namelijk anders,
Als ik een foto laat zien van iemand die hier post, weetniet, gewoon zo'n standaard foto van een paard zegt ze dat het op niets trekt(pas op, ik zeg dat niet hé
)