[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:00

DShots schreef:
Ik word er een beetje dood moe van dat mensen maar foto's plaatsen en niet taxeren. Net zoals je er bij zet dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Upload ze dan met een goede website? Of sla ze goed op, of verscherp ze een beetje..

Inderdaad. Zo kan je niet taxeren, zijn ze hier onscherp? gaat de prijs ook naar beneden voor mij..

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:19

xTitanic schreef:
DShots schreef:
Ik word er een beetje dood moe van dat mensen maar foto's plaatsen en niet taxeren. Net zoals je er bij zet dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Upload ze dan met een goede website? Of sla ze goed op, of verscherp ze een beetje..

Inderdaad. Zo kan je niet taxeren, zijn ze hier onscherp? gaat de prijs ook naar beneden voor mij..

Welke sites gebruiken jullie dan voor het uploaden want ik ken geen andere site dan tinypic. Verder ga ik nog een andere site maken waar de kwaliteit beter is.

xTitanic schreef:
Joy_Mennings schreef:

Ik wil best taxeren alleen ik heb geen verstand van prijzen dus denk niet dat ze er dan iets aan hebben... Maar kan het morgen altijd nog proberen.

Die excuses ook altijd, zeg gewoon wat je er zelf voor zou geven voor een fotoshoot van die persoon? desnoods vergelijk je maar met taxaties van anderen hé..

Zoals ik al zei... Ik kan het morgen altijd nog proberen... Je kan wel meteen zeggen dat het smoesjes zijn maar je kunt ook het bericht helemaal lezen.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:04

Oke, vanaf pagina 72

Lynn85: Mooie scherpe foto's! Vooral die van die kat vind ik erg mooi. 45 euro
btjeetje Leuke foto's goed scherp ook 25 euro
xMaxxiee Probeer wat te spelen met composities etc, voor nu 5 euro
GerdjeHoran Mooie scherpe foto's 25 euro

Pagina 73
Fading Hele scherpe foto's, lief dat hondje 55 euro
HeavensLove Interessante plaatjes, vooral dat buigende paard. 60 euro
evelien1000 De blackfoto's vind ik niet echt mooi. Als ik daar naar kijk zou ik zeggen 5 euro. Je andere foto's vind ik wel leuk 15 euro
Leonie_M Sommige (vooral de wat oudere foto's ) zijn niet scherp. De bovenste vind ik wel allemaal mooi 25 euro

Pagina 74
IsaCalixa Scherpe platen, alleen vind ik sommige wel wat aan de lichte kant. 25 euro
aniek1985 Nette foto's 30 euro
D_Desteny Kleuren vind ik erg mooi! Ook mooi scherp, fijn om naar te kijken 40 euro
Believe Zonde dat sommige sprietjes recht door het hoofd gaan, zou ook wel iets meer kleur in mogen 15 euro

Pagina 75
Joysieee Mooie foto's alleen vind ik sommige achergronden wel iets te druk 40 euro
xBVN Vind de 2e foto niet zo verder vind ik ze wel mooi 25 euro
matedor Ik mis hier en daar wat scherpte 10 euro
xTitanic Mooie foto's 70
EsraKirstie Op sommige foto's ligt de focus fout, jammer 10 euro
Strasshorse Leuke foto's mooie kleuren 30
_Ilsee_ Vind de eerste foto echt heel leuk, de rest ook 25 euro

Pagina 76
ismy mooie foto's 35 euro
louiisaa Mooi kleurgebruik, leuke fotos 30
Suuszels Mis zeker bij de eerste 2 foto's scherpte 15 euro
romyloverrr Vind je composities en scherpte niet heel bijzonder 5 euro
xMaxxiee Vind de composities bij sommige fotos niet mooi 15 euro

Pagina 77
Fizz Jammer dat bij de 2e foto de horizon niet recht is 10 euro
terrabeertje Je foto's lijken van slechte kwaliteit? Zou nog niks vragen
GerdjeHoran Mooie scherpe foto's vooral de 4e spreekt mij erg aan 60 euro
anne_joy De foto's op de heide vind ik mooier dan die van die rotweiler, als ik alleen daar naar kijk 20 euro
puppy1128 Mooie scherpe foto's fijne kleuren ook 30 euro
Brenda_85 Mooi gebruik gemaakt van het licht op e eerste foto! 35 euro
joeluna De foto van de kat vind ik erg mooi! 25 euro

Pagina 78
louiisaa Zou alleen nog iets mee kleur willen zien verder heel mooi! 30 euro
Hes_HanMooie foto's, hele mooie kleuren ook 50 euro
xTitanic Weer scherpe foto's alleen vind i het gallop moment niet zo mooi 60 euro
_Sillebil Zou nog iets meer kleur in mogen 10 euro
Noami_King Mis op sommige foto's scherpte 15 euro
CrazyIris Vind de eerste foto super schattig 30 euro
lin_E 20 euro
Murosch Mooie foto's, goede kleuren ook 20 euro
Eefsel2109 Niet alle foto's zijn even scherp, de 2e vind ik echt heel mooi. 25 euro
LOVESUSHI Mooie foto's 30 euro
Cleo_ De laatste foto vind ik erg orgineel! 30 euro
Gerdje_Horan Weer erg mooie foto's 60 euro

Pagina 79
DSShots De eerste foto vind ik echt heel mooi, onderwerp sringt er goed uit! 55 euro
Joysieee Mooie foto's! Zeker die blackfoto vin ik erg mooi 40 euro

Oke dan nu mijn foto's (staan op chronologische volgorde)AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:37

Louka: Ik vind de twee eerste foto's meer kiekjes dan echt fotoshootfotos ;) ik denk voor de eerste twee 5-10 euro en voor de laatste 15 euro. Gewoon dooroefenen, in dit topic staan veel tips en mooie voorbeelden.
Joy: ik moet zeggen dat ik heel erg hou van sfeeren zoals foto 1, dus dan heb je al een streepje voor bij mij ;) ik denk dat ik er 25 euro voor zou geven als ik een fotoshoot zou krijgen met zulke foto's. Mooi scherp en goed gefocust op et onderwerp. De andere twee vind ik wat minder, zo'n 15-20 euro.
Love___mandy: ik vind de honden eigenlijk mooier dan de paarden qua achtergronden, kleurgebruik en scherpte. Daar zou ik 25-30 euro voor geven. Heb het gevoel dat de paarden minder scherp zijn en minder mooie kleuren hebben. 15-20 euro

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:43

Hier nogmaals mijn bericht maar dan met taxaties erbij.
Ik heb toch andere foto's gekozen en ze op een andere site geüpload.

Over de taxaties, ik ben geen expert ofso. Dit is wat ik er voor zou geven;)

Pagina 75:
Joysieee Mooie foto's, rond de 40 euro.
xBVN Ook mooie foto's, alleen jammer dat op de 2e foto de mensen zo donker zijn. Ik zou zeggen rond de 40/45 euro.
matedor Leuke foto's, ik vind de tweede erg vreemd afgesneden. Rond de 20 euro.
xTitanic Rond de 70.
EsraKirstie Sommige foto's zijn erg mooi, sommige vind ik wat minder. Rond de 15 euro.
Strasshorse 30/35 euro
_Ilsee_ 25/30 euro.

Pagina 76:
ismy 30 euro.
louiisaa 20 euro.
Suuszels Sommige foto's lijken onscherp...10/15 euro.
romyloverrr Ik vind de eerste en laatste foto niet erg speciaal. De tweede foto vind ik wel iets leuks hebben. €7,50.
xMaxxiee 10 euro.

Pagina 77:
Fizz Helaas is de tweede foto niet helemaal recht. 15 euro.
terrabeertje Ik vind je foto's niet speciaal genoeg om er iets voor te geven. En sommige zijn helaas van slechte kwaliteit.
GerdjeHoran Mooie foto's, 55/60 euro.
anne_joy Ik vind de eerste foto's niet zo mooi, maar die in de heide wel. 25 euro.
horserider22 Ik vind je foto's op zich wel mooi, maar sommige dingen zijn een beetje irritant op de foto's ( zoals bv. de teugels) 15 euro.
puppy1128 25 euro.
Brenda_85 35/40 euro.
joeluna 20/25 euro.

Pagina 78:
louiisaa 30/35 euro.
Hes_Han Ik vind je foto's echt heel erg mooi, ook de kleuren zijn erg mooi. 60/70 euro.
xTitanic 50/60 euro
_Sillebil Ik vind ze niet heel erg mooi, maar ook niet lelijk. 10 euro.
Naomi_King Sommige foto's vind ik te donker. 10/15 euro.
CrazyIris Ik vind je foto's mooi. 30/35 euro.
Elin_ 15 euro
Murosch 20/25 euro
Eefsel2109 Mooie foto's, 30 euro.
sheena_4ever 25 euro
LOVESUSHI 30 euro
Cleo_ Rond de 30 euro
GerdjeHoran 50/60 euro
marijacindy Volgensmij zijn ze niet allemaal scherp, 5/10 euro.

Pagina 79:
DShots Mooie foto's! 60 euro.
LOLLYYwood 15 euro
Joysieee Erg mooi! 40/45 euro.
louka69 Ik vind je eerste twee foto's niet mooi, de laatste wel. Ik zal nog even blijven oefenen voordat je er geld voor moet vragen.

Pagina 80:
love_mandy mooie foto's, 20/25 euro.

En dan nu mijn foto's:
1. AfbeeldingBokt by joy.mennings, on Flickr

2. AfbeeldingBokt by joy.mennings, on Flickr

3. AfbeeldingBokt by joy.mennings, on Flickr

4. AfbeeldingBokt by joy.mennings, on Flickr

5. AfbeeldingBokt by joy.mennings, on Flickr

6. AfbeeldingBokt by joy.mennings, on Flickr

Meer foto's kun je vinden op mijn website,
http://joy-mennings.wix.com/fotografie

LOLLYYwood

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:25

Joy_Mennings: Mag ik vragen welke tips je mee geeft om mijn foto's te verbeteren? :)

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:57

LOLLYYwood schreef:
Joy_Mennings: Mag ik vragen welke tips je mee geeft om mijn foto's te verbeteren? :)

Ja hoor, ik zal even kijken.

EDIT:
Op de eerste foto lijkt de hond niet helemaal scherp en vind ik te achtergrond wat te fel. Heb ik zelf ook altijd last van op het strand maar kun je met bewerken wel aanpassen.
De tweede foto vind ik wel mooi maar niet heel speciaal ofzo.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:13

Joy mennings: ik zou beetje dooroefenen op achtergrond, bijvoorbeeld onderwerp scherper en achtergrond vager. Ik kan ze niet allemaal openen op telefoon maar ik zou er zo'n 20-25 euro voor geven.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:51

Anniek22 schreef:
Joy mennings: ik zou beetje dooroefenen op achtergrond, bijvoorbeeld onderwerp scherper en achtergrond vager. Ik kan ze niet allemaal openen op telefoon maar ik zou er zo'n 20-25 euro voor geven.

Bedankt voor de tip ik zal er voortaan op gaan letten. Ook bedankt voor de taxatie. :)

miroxmill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:40

Pagina 76:
ismy: Hele gave sfeer, vooral bij het eerste portret. Ik denk 60 euro.
louiisaa: Leuke foto's, maar ik vind ze nog niet super speciaal. De derde vind ik het mooist! 20/30 euro.
Suuszels: Mooie foto's! 40/50 euro.
romyloverr: De tweede foto geeft een mooie sfeer, maar ik zal nog even blijven door oefenen, nu 10 euro.
xMaxxiee: Zitten leuke foto's bij maar de compisities spreken bij niet aan, 10 euro.

Pagina 77:
Fizz: Mooi! 20 euro zeker!
teraabeertje: Ik zou nu nog niks vragen maar lekker blijven oefenen.
GerdjeHoran: Gave foto's! 50 euro zeker.
anne_joy: De foto's op de hei zijn heel mooi, 20 euro.
horserider22: Ik vind de foto's niet speciaal, 15 euro.
puppy1128: Mooie foto's! 30 euro.
Brenda_85: Mooie foto's maar niet mijn smaak.. 25 euro.
joeluna: Leuke foto's, vooral die van de kat. 25 euro.

Pagina 78:
louiisaa: Leuke scherpe foto's! 30 euro.
Hes_Han: Prachtige foto's, enorm mooi licht! 60/70 euro.
xTitanic: Mooie style heb je. Scherpe foto's en mooi licht, jammer dat de galop foto niet op het perfecte moment is geschoten. 50 euro.
_Sillebil: Ik vind het een beetje standaard foto's, probeer wat door te oefenen met kleuren, bijvoorbeeld bij de papagaai. Nu niks.
Naomi_King: Geen super speciale foto's, ik mis ook wat scherpte. 15 euro.
CrazyIris: Mooi kleurgebruik! 30 euro.
Elin_: Niet zo bijzondere foto's. 20 euro.
Murosch: Probeer wat te doen met te kleuren tijdens het nabewerken om je foto's wat bijzonder te laten worden. Nu 10 euro.
Eefsel2109: Mooie composities! Ik denk dat je wat meer sensatie in je kleurgebruik mag. 20 euro,
sheena_4ever: Mooie style kwa kleurgebruik! 25 euro.
LOVESUSHI: Ik vind de eerste en de laatste foto echt prachtig! Daarvoor zou ik 30/40 geven en voor derest 20/30 euro.
Cleo_: Ik zou nog wat dooroefenen en je eigen style proberen te vinden, nu 15/20 euro.
Gerdje_Horan: Mooie kleuren! 35/40 euro!
marijacindy: Ik vind je laatste bewerking niet zo mooi, ongeveer 20 euro.

Pagina 79:
DShots: Mooie foto's, vooral de tweede. 40/50 euro.
LOLLYwood: Leuke composities, maar ik vind het kleurgebruik een beetje standaard. 20 euro.
Joysieee: Prachtige foto's Joys. Je weet dat ik je foto's super mooi vind haha. 40 euro.
louka69: Ik vind vooral je laatste foto heel mooi! Voor de andere zou ik nog niks vragen, dat zijn een beetje standaard foto's. Voor de laatste 15 euro.
Joy_Mennings: Leuke foto's maar niet speciaal. 15 euro.

Pagina 80:
love__mandy: Ik vind vooral de laatste foto van de hond mooi, het licht spreekt me aan! Daarvoor 25 euro. Voor de andere 10 euro.
Joy_Mennings: Een beetje standaard composities, ik zou proberen wat meer een eigen style te krijgen. De 5e foto is wel mooi! Nu ongeveer 15/20 euro.

En nu mijn foto's. De vorige keer kreeg ik het advies om door te oefenen en dat heb ik dus ook gewoon lekker gedaan. Ik ben benieuwd wat jullie er nu van vinden! :) Ik ben overigens inderdaad een aantal keer van watermerk veranderd maar ik hou nu het watermerk van foto 1 aan.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:41

miroxmill Mag ik vragen wat je dan qua kleurgebruik anders zou willen zien? Dan kan ik er rekening mee houden in de toekomst :j

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:20

miroxmill schreef:
Joy_Mennings: Een beetje standaard composities, ik zou proberen wat meer een eigen style te krijgen. De 5e foto is wel mooi! Nu ongeveer 15/20 euro.

Bedankt voor de tips:)

En voor jou foto's:
Ik zal er meer op gaan letten hoe je de foto afsnijdt. Bij de tweede foto bv mis je een deel van het been en de hoeven. Verder vind ik ze niet heel speciaal.
Ik vind de black foto (4) wel erg mooi :)
Ik zou er nu 10/15 euro voor geven.

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:28

Pagina 78
Louiisaa (25 tot 35 euro) Mooie scherpe platen, de eerste zou ik iets anders belicht hebben, dit leidt wat af, en je het is mooier wat meer borst van het dier op de foto te laten zien, dat kijkt lekkerder weg
Hes_Han (25 tot 35 euro) Prachtige sfeer in de foto`s, enkel de kleuren kloppen voor mij niet helemaal. Verder vind ik de kwaliteit niet 100%. Verder super platen!
xTitanic 60 tot 70 euro Hele mooie foto`s! Anders dan anders, scherp, prachtige composities, maar niet iets wat iemand zomaar zou boeken misschien? Wel erg gaaf!
_Sillebil (10 euro) Leuke foto`s, maar niet iets wat ik zou boeken. De foto`s zijn wat gewoontjes maar wel gewoon prima.
Naomi_king 10 tot 20 euro Ook leuke foto`s maar niet speciaal. Sommige wat verkeerd belicht en ik mis wat kwaliteit. Maar ik denk dat als je lekker dooroefent je best een eind kan komen :D
Crazyiris (30 tot 40 euro) Ik houd hier wel van! De foto's kijken lekker weg, tof kleurgebruik, lekker scherp! Her en der mis ik wat puntjes op de i. Maar vind het prima foto`s!
Elin_ (15 tot 20 euro) De foto`s zijn wat druk wat een beetje afleid, en er zit wat weinig kleur in. Maar compositie/uitsnede zijn ze goed.
Murosch (10 euro) De foto`s trekken mij niet, weinig kleur maar wel goede momenten. Lekker dooroefenen :)
Eefsel2109 (20 tot 30 euro) Fijne foto`s, je bent duidelijk stabiel wat een fijn iets is. Mooie composities, mis alleen wat kleur her en der. Het valt me wel op dat er een hele rustige sfeer heerst in je foto`s :)
sheena_4ever (10 tot 20 euro) Kan hier weinig over zeggen helaas, zit voornamelijk in de dieren maar de foto`s spreken mij wel aan.
Love_sushi (15 tot 25 euro) Mooie scherpe platen, lekkere sfeer maar de compositie kan af en toe net wat beter.
Cleo_ (15 tot 20 euro) Je hebt duidelijk goede ideeën, enkel de uitwerking trekt mij niet helemaal. Ook de kwaliteit is niet even goed overal.
[/b]]Gerdjehoran[/b] (15 tot 25 euro) Leuke foto`s maar in sommige zijn de kleuren wat surrealistisch en contrastvol. Wel scherp en vooral die van de hond is tof!
marijacindy (10 tot 15 euro) Scherp maar het pakt me niet, de composities zijn druk en kijken niet lekker weg. Die van de fries mist wat kleur.

Pagina 79
Dshots (10 tot 20 euro) Scherp maar niet bijzonder, jammer dat bij het veulen het touw er nog aan zit, wel goede kleuren hier, Bij de laatste vind ik het moment niet helemaal lekker en de kleuren niet fijn kijken. Verder vind ik het jammer hoe jij je af en toe opsteld tegenover anderen (niet alleen hier), dit zou voor mij een reden zijn om je niet te boeken. Probeer dat ook mee te nemen.
LOLLYYwood 10 tot 20 euro Lekker sfeer, maar mis wat kwaliteit, de tweede is wat overbelicht helaas.
Joysieee (25 tot 35 euro) Mooie scherpe foto`s, je hebt duidelijk je eigen stabiele stijl. Hier en daar zou ik een iets andere compositie kiezen. Ga zo door! :D
louka69 (5 euro) Beetje huis tuin en keuken foto`s als ik het zo mag noemen, al is die van de bloem wel prachtig!
Joy_Mennings (10 euro) Vind de foto`s wat flets, contrastloos. De kleuren kloppen niet helemaal.

Pagina 80
love__mandy (10 tot 15 euro) Leuke plaatjes, maar niet speciaal, belichting is ook niet altijd even lekker.
Joy_Mennings (10 euro) Al beter als de vorige pagina, maar compositie etc is nog een dingetje.
miroxmill (10 euro) Leuke foto`s, niets speciaals of iets wat ik zou boeken. Lekker blijven oefenen :)

Zo, mijn eerste taxaties, ik zal zelf ook nog wat foto`s plaatsen in een andere reactie :) Voor vragen oid kun je altijd even pben, dan kan ik het wat meer onderbouwen.

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:40

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:50

Fosco echt prachtige foto's <3 Daar zou ik toch minstens 50-60 voor over hebben.

Wat voor lens gebruik jij? Ik vind die scherptediepte bij jou altijd zo mooi :D

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:51

IsaCalixa schreef:
Fosco echt prachtige foto's <3 Daar zou ik toch minstens 50-60 voor over hebben.

Wat voor lens gebruik jij? Ik vind die scherptediepte bij jou altijd zo mooi :D

Voor deze foto`s zijn verschillende lenzen gebruikt. De honden 70-200 F2.8, Het kindje 50mm F1.8 en het paard 55-200 F4.5 - 5.6 :)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:59

Moiroxmill: er mist nog wat en volgens mij is ook niet alles scherp. 10-15,-
Fosco: Ik vind je foto's echt geweldig! Heel mooi! Alleen bij de tweede foto vind ik het jammer dat de staart van de hond er niet op staat misschien eigen smaak maar dat is het enige. 50,-

Ik weet eigenlijk niet tot hoe ver ik getaxeerd had haha.

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 19:42

Even een stipje ;)
Als mijn pc het weer doet zou ik het ook graag willen weten ;)

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 19:44

@fosco
(50 tot 60) Prachtig!!Mooi scherp en prachtige kleuren

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:54

Oh ik vind 50 tot 60 euro echt veeeel te weinig! Vind je foto's makkelijk 100+ waard Fosco :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 13:14

Marit schreef:
Oh ik vind 50 tot 60 euro echt veeeel te weinig! Vind je foto's makkelijk 100+ waard Fosco :)

Ik ben het hier deels mee eens, helaas zie ik soms ook foto's voorbij komen die ik echt niet mooi vind (te heftige nabewerking). Dat maakt het lastiger (vind ik) om een prijs te kiezen. Dus ik vind 80-90 een nette prijs. :j

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 18:54

Fosco: Stuk voor stuk prachtige exemplaren! Ik zou hier ook wel 100 voor willen neertellen! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:04

P A G I N A 7 8

louiisaa Nette platen, alleen qua kleur zou ik iets meer contrast bijvoegen. En ik vind je composities niet altijd even goed (krap of scheef) ik schat rond de €20,- / €30,-
Hes_Han Ik vind de kwaliteit van je foto's niet echt helemaal super. Je hebt wel een heerlijke sfeer in je foto's zitten alleen vind de kwaliteit wel belangrijk voor taxatie dus ik schat rond de €25,- / €35,-
xTitanic Wat een prachtige kwaliteit (maar dat kan ook niet anders met je 5D haha) Alleen je composities spreken me niet altijd aan en het moment van de actiefoto vind ik echt niet lekker kijken.. Ik schat rond de €50,- / €60,-
_Sillebil Leuke foto's alleen zou hier persoonlijk geen geld voor geven. Vind de kleuren niet echt sprekend en de composities ook niet. Ik zou nog even lekker verder dooroefenen!
Naomi_King Ik mis echt scherpte in de foto's de kleuren vind ik ook niet helemaal lekker kijken en de composities zijn het ook net niet . Ik zou ook nog even dooroefenen!
CrazyIris Wat een sfeertje heb jij in je foto's zitten zeg! vooral in de eerste twee! Alleen de composities zijn het soms net niet. ik schat rond de €30,- / €30,-
Elin_ Als je je kwaliteit nu iets hoger krijgt dan kan je rond de 30,- / €40,- vragen
Murosch De fotos spreken me niet echt aan, kwa kleur en compsitie allebei niet. ik zou nog even lekker dooroefenen!
Eefsel2109 Toffe platen, alleen die van de kat had ik er niet bijgezet! Net iets meer kwaliteit in je foto's en je kunt makkelijk €25, / €30,- vragen!
sheena_4ever De foto's trekken me niet echt, kan ook niet echt oordelen heb enkel meer verstand van paarden- en dierenfotografie :)
LOVESUSHI Toffe platen hoor ! Ik denk dat je hier makkelijk €20,- / €25,- voor kunt vragen
Cleo_ Leuk bedacht alleen kwa uitwerking vind ik het ook minder. plus je fotos zijn niet helemaal scherp... rond de €10,- / €15,-
GerdjeHoran Leuke platen! Alleen ik vind de bewerking soms iets té ik schat rond de €25,- / €30,-

P A G I N A 7 9
DShots Ik vind de eerste foto toffe kleuren en mooie scherpte hebben, alleen jammer dat je het halstertouwtje hebt weggewerkt. De tweede foto is niet scherp en de compo spreekt me niet aan de derde foto vind ik net wat scherpte missen en hier had ik ook de paal boven dr hoofd weggewerkt. Je doet je best zou er rond de 25,- voor geven. Ik vind alleen wel (zoals meerderen hier nu al zeggen) dat je nogal bot overkomt op anderen. Dit zou ik persoonlijk niet op prijs stellen tijdens een fotoreportage. Hierdoor zou ik al niks boeken bij je.
LOLLYYwood Kwa compo's zit je goed, alleen de fotos zijn niet heel scherp en de kwaliteit valt mee. rond de 20,-
Joysieee Toffe foto's alleen vind de oogjes soms te opgelicht.. rond de €30,-
louka69 Wauw, je macro foto is heel mooi, alleen de andere twee niet helaas. probeer de fotos verder van onder te nemen en kies een mooie achtergrond. Ook zijn ze niet scherp. Ik zou nog even dooroefenen!
Joy_Mennings Je laatste compositie vind ik veel te krap. Ik mis alleen net wat scherpte overal en vind de eerste net wat te geel. Ik schat rond de 20,-

P A G I N A 8 0
love__mandy Leuke plaatjes maar niet heel bijzonder ofzo ik schat rond de €10,-
Joy_Mennings Hmm de foto's spreken me echt niet aan. Ik denk hier rond de €15,-
miroxmill DINKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY <3 Haha sorry dat moest even :P Maar je kwaliteit en kleuren spreken me niet echt aan. De composities vallen ook een beetje tegen. Ik zou nog even verder oefenen voordat je iets gaat vragen!
Fosco Sja wat moet ik zeggen, rond de 80,- minimaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:08

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op het moment verdiep ik me meer in de honden fotografie, maar heb er toch maar een paardenfoto bij gezet :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-10-15 20:44, in het totaal 2 keer bewerkt

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:30

Ik heb ook weer even twee pagina's getaxeerd, misschien dat ik morgen ook weer wat foto's plaats, omdat de bedragen over mijn foto's de vorige keer heel erg uiteenliepen.

Ik hoop dat ik jullie je kunnen vinden in mijn taxaties, en er wat aan hebben :).

Dshots: Ik vind je foto’s niet zo bijzonder, foto 2 is op zich wel mooi gedaan, maar vind het jammer dat het oog niet spreekt. Bij foto 3 vind ik de achtergrond een beetje storend. Heb even op je website gekeken om ze te vergelijken, maar daar staan maar 5 foto’s op, waarvan ik die ene tussen de gele bloemetjes wel heel leuk vind. Heb even geen tijd om verder te zoeken, maar zo kan ik je foto’s in het geheel niet goed beoordelen. Als je je website promoot zou ik ook zorgen dat alles werkt, de beginpagina doet het niet. Ook ben ik het wel een beetje met fosco eens, dat je je niet altijd fijn opstelt tegenover anderen. Voor de foto’s die je er nu op hebt gezet zou ik niet veel geven, maar omdat ik de rest van je foto’s niet kan zien vind ik het niet zinnig om een prijs te noemen. Ik ga binnekort even verder naar je foto’s kijken !

LOLLYYwood: De eerste foto vind ik wel leuk, maar de hond lijkt niet helemaal scherp. Als ik naar de betere versie kijk en inzoom is hij toch wel vrij scherp. Zou mooier zijn geweest als de hond de andere kant op had gekeken zodat zijn hoofd helemaal belicht was, maar dan zou een andere compositie ook mooier geweest zijn. Op de 2e foto zijn de witte stukken eigenlijk iets te licht. Dit zou je aan kunnen passen in photoshop, maar zelf doe ik dat ook niet altijd. Verder goed op weg, ik zou zelf alleen wat meer foto’s geplaatst hebben. Voor deze 2 zou ik zo’n 20-25 euro geven.

Joysieee: Nette foto’s ! Zou bij de tweede foto het witte vlekje op zijn borst weggewerkt hebben, maar ik kan zo niet goed zien of het een vlekje van het paard zelf is, of van de zon. Foto 9 vind ik heel leuk, wat meer mijn smaak. Ik zou 40 euro over hebben voor foto 1, 2, 3, 4 en 9, vind de andere wat minder sterk.

Louka69: Vind de eerste 2 foto’s nog niet zo sterk, bij de eerste foto mist een stukje hoef aan de onderkant, en ik vind het persoonlijk ook mooier als hij er helemaal op zou staan. Op foto 2 kijkt de linkse pony een beetje raar, maar vind het wel een leuke compositie. Foto 3 vind ik al een stuk beter ! Voor de eerste twee zou ik nog niets geven, foto 3 vind ik wel 20/25 euro waard.

Joy_Mennings: Vind je foto’s een beetje standaard, hier zou je dmv nabewerking wel wat mee kunnen doen. Ik zou ze iets lichter maken en wat meer contrast kunnen toevoegen, maar dat is mijn smaak. Ik zou hier zelf nog niets voor geven.

Love_mandy: Het zijn wel nette foto’s, goed scherpgesteld en vind de composities ook fijn om naar te kijken, maar ze doen me niet zo veel, vind ze niet zo bijzonder. 20 euro.

Miroxmill: Vind de eerste foto wel apart, vind hem wel wat hebben. De rest van de foto’s vind ik minder. Ik zou nog even door blijven oefenen !

Fosco: Heerlijke foto’s, echt helemaal mijn stijl. Enige wat ik kan bedenken is dat ik bij de 3 foto het oog iets minder bewerkt zou hebben, ik vind hem er nu nét iets te fel uitzien, waardoor hij een beetje nep lijkt, en ik vind je hondenfoto’s echt veel sterker dan de foto van het paard, die zou ik weggelaten hebben. Voor de rest vind ik je foto’s echt prachtig, leuke composities, mooi gebruik van licht en heerlijke scherptediepte. Ik zou hier wel 90-100 euro voor over hebben, als ik ooit foto’s van mijn hond zou willen maken zou ik denk ik wel bij jou komen.

Fading: Ook jouw foto’s spreken me heel erg aan, vooral de eerste vind ik heel leuk. Vind de laatste twee foto’s wat minder, maar ik heb vaker hele mooie foto’s van je gezien, dus ik weet dat je meer foto’s hebt die ik heel mooi vind. Zou er wel 75 euro voor willen betalen :)