Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairytail schreef:Super plaatjes!
Bedankt voor de tips. De canon 300 F4 is nog vrij prijzig volgens mij. Ik zag bij Konijnenberg een occassion staan 170-500 mm F5.6-6.3 maar dat is dan niet super lichtsterk.. Lastig converter ga ik zeker ook overwegen!
kay27 schreef:@ Jazz4ff: dank je wel, zijn mooie lichte foto's zo te zien. Helaas heb ik niet de professionele camera erbij, dat voegt natuurlijk aan kwaliteit ook nog wat toe (fullframe). Ik moet het doen met de 400D.
Je eerste foto lijkt op iso 800 nagenoeg ruisvrij, komt dat door het objectief, of meer door de camera? Of kun je dat niet zo stellen? Ik fotografeer al niet eens meer boven iso 400, ik stoor me mateloos aan die ruis.
Ervaar je nadelen aan dit objectief?
Amanda schreef:Ik ga voor de Sigma 70-200mm F2.8 voor Canon. Heb er al goede verhalen over gehoord. Prijs is betaalbaar. Dus ben benieuwd.
In combinatie met de Eos 30D. Die ik tegelijk met de lens koop.
(en toen was het geld weer op)
Sander_ schreef:Niet zeggen Sander! Hebben hebben hebben! Ik denk dat ie dr wel komt binnenkort!Julia, ik heb toen ik voor mijn 70-200 2.8 ging gekeken voor de 70-200 F4 IS, die is optisch gezien nog beter als de beide 2.8, superscherp dus. Ik neem aan dat de non-IS vergelijkbaar is, dus zeker een fijn ding.