groetjes michelle
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

probeer igg wat donkerder te tekenen, dan komt t paard meer uit de achtergrond. €7.50
€7.50 -€10,- op A4
€15,- Fantine schreef:Het zou leuk zijn als de mensen die hier tekeningen plaatsen ook zélf mee zouden taxeren.
Vajente: heel mooi! €80-100
Dydy: €5,- probeer meer schaduwen aan te brengen en de ogen bij de paarden wat meer te laten leven
Wizzy:paard is leuk, maar volgens mij zijn de oren wat te klein?probeer igg wat donkerder te tekenen, dan komt t paard meer uit de achtergrond. €7.50
Schilderij: leuke stijl, €10,-?
WannieSannie: mooi gedaan! jammer van het vlekkerige, probeer niet te vegen. Het oog is erg mooi€7.50 -€10,- op A4
Carita: heel mooi, het halster ziet er erg zacht uit€15,-

ik vind m geweldig
niet dat ik er geld voor vraag maar ben gewoon nieuwschierig:
*
10 eruo
denk dat hij zeker rond de €100,- waard is
op doek..

Ik vind hem in ieder geval erg leuk
.
. Ik weet niet of hij geld waard is, ik wil er ook geen geld voor, en ik zou het erg leuk vinden als jullie je commentaar ook in mijn topic zouden kunnen zetten! 
€15,-

Zo had ik hem zelf niet geschat.

. Ik vind het nu nog een beetje stripachtig lijken. Zo'n 5,-
). 10,- tot 15,- voor deze 

.
(moet er wel bij zeggen dat het oog goed gelukt is). Maar als ik dan naar je volgende kijk

. Je hebt zo'n aparte stijl. Ik denk dat er heel veel liefhebbers zullen zijn voor een schilderij van jou
.
. Vind de tekening helaas niets waard 

. 10,-

erg mooi denk wel z'on 40 tot 60 euries
Iwan_Fjord schreef:erg mooi denk wel z'on 40 tot 60 euries
Jeps, ik ga altijd uit van iemand die een paard heeft en er een schilderij van wil. Nou als ik dus eigenaar was van deze knollie zou ik er wel zoiets voor willen geven (:p in werkelijkheid heb ik geen eens zoveel geld hahahah
)
Bne nou toch wel benieuwd wat jullie nu ik wat veder ben me tekeningen waard vinden:

Heel mooi. Je hebt een erg leuke stijl! Denk minstens 30 euro. Dit zou leuk zijn voor een poster o.i.d. 
Maar ik zou nog even dooroefenen. Zoals ik al zei; het begin is er!
idd ik ga gewoon door hoor, vindt het veels te leuk nu het lukt