Leuk Vinaba!!!Mag ik er ook zo 1? PB maar als je dat voor me wilt doen!voor robir:het was een zonsondergang maar ik heb er een soort witblauwe negatief van gemaakt! best wel anders maar toch ook gewoon hopelijk vind je ze leuk!
voor moonlight:voor moonlightjemijn lijstje: 1.Moonlightje [AF!!!]2.JessiejLove [mee bezig]3.Heidilover
mijn lijstje: 1.Moonlightje [AF!!!] 2.JessiejLove [AF!!!!!] 3.Heidilover [AF!!!]4.Vemrulz [AF!!!!!]5.Mandy_b_s [gaat ermee beginnen]
voor mandy_b_smijn lijstje: 1.Moonlightje [AF!!!] 2.JessiejLove [AF!!!!!] 3.Heidilover [AF!!!] 4.Vemrulz [AF!!!!!] 5.Mandy_b_s [AF!!!]
Zou je er ook eentje voor mij kunnen maken Vinaba? Dan pb ik je evende link waar je foto's kunt vinden. Alvast bedankt
Sandro voor Zadelen...Brandy voor _Linda_ , hoop dat jullie ze mooi vinden!Ook een collage, Pb me dan... Lijstje kun je vinden op http://thelastunicorn.webhippies.com/
Ik had ook nog 2 collages gemaakt:Voor Irismacho:En voor Paardensuper:Ik hoop dat jullie ze leuk vinden!Sla ze snel op want ik geloof dat ze het binnenkort niet meer doen!
Vinaba schreef:wie wil er 1 voor mij maken? Ik verzael collages ik hoor het wel en dan zet ik de foto's wel hier Ik wil er wel een voor je maken maar ik heb zondag pas weer tijd om er aan te werken (ben dit weekend weg). Dus zondag of maandag istie klaar!{Wie wil nog meer?}Mijn lijstje nu :1. Vinaba