Via boktupload.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarijeR schreef:Dit is met een trioplan lens gemaakt, een hele oude lens. Die staat bekend om z'n soap bubble bokeh.
En dan met nat gras en tegenlicht een beetje spelen.
MarijeR schreef:
MarjanB schreef:Ik heb een 50mm 1.4 en een 100mm 2.8 macro maar daar krijg ik never nooit niet zulke gave bokeh meewel wat maar dat is niet te vergelijken
Quir schreef:MarjanB schreef:Ik heb een 50mm 1.4 en een 100mm 2.8 macro maar daar krijg ik never nooit niet zulke gave bokeh meewel wat maar dat is niet te vergelijken
Dat snap ik hihi, maar bedoel vooral hoe dat komt dat deze lens dat wel kan. Dat ze niet gelijk zijn, snap ik, maar wil graag weten waarom. Nieuwsgierig naar.
MarjanB schreef:MarijeR schreef:Dit is met een trioplan lens gemaakt, een hele oude lens. Die staat bekend om z'n soap bubble bokeh.
Ok, opgezocht en duurhaha weer een lens op t verlanglijstje
Maar goed wel heel cool ding! vroeg me al langer af hoe jij die bokeh zo kreeg
Sharani schreef:MarijeR schreef:Dit is met een trioplan lens gemaakt, een hele oude lens. Die staat bekend om z'n soap bubble bokeh.
Is dat je Rus? Wat een gave plaat, echt Wow, dat is gewoon kunst voor aan de muur.
Nayomie schreef:Thanks voor je feedback!![]()
Snap je uitleg over de achtergrond. Zo'n wolkenlucht zou inderdaad mooier zijn geweest. Alleen, hoe voeg je zoiets toe, als op dat moment helderblauwe lucht was?
LoveUggs schreef:Ik wil toch wel een heel gaaf nieuwtje even delen. Ik mag volgende week op een evenement fotograferen met mijn studiovoor 2 uurtjes krijg ik leuke honden modellen voor mijn lens en er schijnt veel media aandacht voor het evenement te zijn dus ik heb echt mega kriebels of ik het wel kan
kom ik uiteraard maar op 1 manier achter maar vind het nu al spannend. (En sorry ik moest dit gewoon echt even delen want ik ben uiteraard mega trots dat ik dit mag doen)
LoveUggs schreef:Ik wil toch wel een heel gaaf nieuwtje even delen. Ik mag volgende week op een evenement fotograferen met mijn studiovoor 2 uurtjes krijg ik leuke honden modellen voor mijn lens en er schijnt veel media aandacht voor het evenement te zijn dus ik heb echt mega kriebels of ik het wel kan
kom ik uiteraard maar op 1 manier achter maar vind het nu al spannend. (En sorry ik moest dit gewoon echt even delen want ik ben uiteraard mega trots dat ik dit mag doen)