Feedback week 5:
Sodeletuut Heel gaaf met die damp, het geeft je foto een beetje een sprookjesachtig effect. Hij is heel leuk geworden

MarBri Ondanks de saaie lucht vind ik hem echt ontzettend gaaf hoor! Je hebt die steiger er echt heel mooi scherp op gekregen

Mallow Ik vind je foto niet zo heel bijzonder, vooral omdat het oog dat je getrokken hebt onvoldoende/verkeerd belicht is. Bij zulke ingezoomde foto's is het net heel belangrijk dat je details weet vast te leggen die we anders met het blote oog niet zouden zien of opmerken, en zeker een oog komt pas tot leven als er licht op invalt.
showteam Heel erg knap, leuk gespeeld met de belichting en de lijnen in je foto. De scherpte zit ook helemaal goed

Lipydo Wat leuk! Ik dacht al dat ik Courses herkende

manonfleur Leuke foto hoor, heel knap gedaan! Scherpte zit helemaal goed, en de bokeh vind ik ook heel leuk

SternPhoto Die is ook heel leuk geworden, knap hoe je dat licht in de ogen hebt weten vast te leggen. De scherpte zit ook goed volgens mij

magda_90 Knap gedaan zeg, ik vind hem heel leuk geworden zo! Lijkt me wel een werkje van veel geduld om die druppels vast te leggen

Mb_foto Je foto straalt een heel bijzondere sfeer uit, leuk! Ik vind de keuze voor zwart-wit ook heel gepast

Mariett Grappig verhaal! Je foto is ook leuk geworden, al lijkt hij een beetje onderbelicht doordat de sneeuw niet wit is.
Irene96 Wat bijzonder zeg, gaaf idee! Ik vind hem in elk geval heel knap geworden, en hij is ook mooi scherp