[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 07:30

Bedankt iedereen voor de feedback, ik heb hier al heel veel nuttige tips gekregen :D

Feedback week 5:

Sodeletuut Heel gaaf met die damp, het geeft je foto een beetje een sprookjesachtig effect. Hij is heel leuk geworden :)

MarBri Ondanks de saaie lucht vind ik hem echt ontzettend gaaf hoor! Je hebt die steiger er echt heel mooi scherp op gekregen ;)

Mallow Ik vind je foto niet zo heel bijzonder, vooral omdat het oog dat je getrokken hebt onvoldoende/verkeerd belicht is. Bij zulke ingezoomde foto's is het net heel belangrijk dat je details weet vast te leggen die we anders met het blote oog niet zouden zien of opmerken, en zeker een oog komt pas tot leven als er licht op invalt.

showteam Heel erg knap, leuk gespeeld met de belichting en de lijnen in je foto. De scherpte zit ook helemaal goed :)

Lipydo Wat leuk! Ik dacht al dat ik Courses herkende := Knap hoe je dat sfeertje hebt weten vast te leggen!

manonfleur Leuke foto hoor, heel knap gedaan! Scherpte zit helemaal goed, en de bokeh vind ik ook heel leuk :)

SternPhoto Die is ook heel leuk geworden, knap hoe je dat licht in de ogen hebt weten vast te leggen. De scherpte zit ook goed volgens mij :)

magda_90 Knap gedaan zeg, ik vind hem heel leuk geworden zo! Lijkt me wel een werkje van veel geduld om die druppels vast te leggen :=

Mb_foto Je foto straalt een heel bijzondere sfeer uit, leuk! Ik vind de keuze voor zwart-wit ook heel gepast :)

Mariett Grappig verhaal! Je foto is ook leuk geworden, al lijkt hij een beetje onderbelicht doordat de sneeuw niet wit is.

Irene96 Wat bijzonder zeg, gaaf idee! Ik vind hem in elk geval heel knap geworden, en hij is ook mooi scherp :)

Manon_vdv

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 08:10

Bedankt voor de feedback iedereen!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:25

Mb_Foto De houding van het model spreekt mij niet zo aan. Verder vind ik de foto wel goed gelukt.

Mariett Mooie foto, niets op aan te merken.

Irene96 Mooie foto, niets op aan te merken.

Lipydo Ja ik bedoelde ook dat het er een beetje creepy uitziet, vind het verder ook niet storen (had het anders neer moeten zetten. ;) )

Showteam Bedankt, vind het echt een mooie foto. :j

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:54

Thx !! Ik heb altijd moeilijk met zwarte honden.

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 11:51

Week 5:
Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 11:51

Mooie foto taarss, fijne kleuren. Niets op aan te merken.

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 11:53

Jespri schreef:
Mooie foto taarss, fijne kleuren. Niets op aan te merken.

Dankjewel! Leuk om te horen :Y)

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 12:15

Feedback week 4:

Fellow: Mooie foto! De foto is mooi scherp en de kleuren passen allemaal mooi bij elkaar. Wellicht had je er voor kunnen kiezen om in plaats van het groene halstertouw een hengstenketting om te doen, dit halstertouw past dan weer niet zo goed bij het geheel
Tesseke: Erg mooie foto! Niks op aan te merken!
Killyen: Vind het een erg interessante foto, weer eens wat anders! Om dan toch een minpuntje te moeten noemen vind ik datgene wat achter je hoofd op de muur hangt misschien wat storend maar voor de rest een hele mooie foto!
Joopro: Een foto waar je naar blijft kijken! Erg mooi en ook mooi scherp!
JewEmm: De lucht vind ik echt prachtig in deze foto maar de huizen zijn dan toch net wat te donker of was dat de bedoeling?
Revanches: Erg lieve en mooie foto! Ik denk dat hij in kleur misschien nog wat mooier zou zijn geweest
Carolaaxxx: Qua compositie vind ik de foto erg goed gelukt, achtergrond is ook mooi uitgezocht alleen het lichte in de rechterhoek overheersd dan weer de foto waardoor het paard te overbelicht is. De foto mist .ook wat scherpte
CrazyIris: Prachtige foto! Het enige wat ik dan zie aan deze foto isd at het ene oogje van de kat donkerder is dan de andere
Bumblehorse: Vind het geen bijzondere foto en weet ook niet zo goed wat ik er over kan zeggen
femmelz: MOoie foto, de kleuren komen mooi uit in de foto!
JOeluna: Mooie foto! Het licht valt mooi op het oog!
welsyjune: De foto spreekt mij niet zo aan en de foto mist wat scherpte
Agossie: Erg mooie foto! Mooi model ook!

Feedback week 5:

Eline91: Sprekende foto en geeft een mooie sfeer zo in het zwart wit!
Niene87: Ook bij mij is de foto erg onscherp, ook vind ik de handschoenen wat storend, die hadden beter niet in beeld gebracht kunnen worden
Sodeletuut: Had deze foto al gezien in je topic en vond deze ook de gaafste van allemaal! Erg mooie foto! Niks op aan te merken
Marbri: Opzich geen bijzondere foto maaar het groene in de brug vind ik mooi kleuren bij het groene van het gras!
Mallow: Jammer dat het licht van de andere komt, nu vind ik het oog niet zo uit de foto springen wat ik bij een oogfoto eigenlijk wel het belangrijkst vind
showteam: Erg fijne foto om naar te kijken! Het blauwe in de lucht komt ook mooi terug in het ijs! Knap gedaan!
Lypido: Echt een prachtige foto! Niks op aan te merken!
Manonfleur: De bokeh in deze foto zijn erg mooi maar het luchtje had misschien wat meer opgelicht kunnen worden
Sternphoto: Mooie foto, de hond staat er prachtig alert op! Wel jammer dat de neus onscherp is
Magda_90: Hele gave foto! Niks op aan te merken
mb_foto: Mooie foto! De pose is ook erg mooi
Mariett: Mooie foto! Niet veel op aan te merken
Irene96: Gave foto! Lijkt wel op zo'n levend standbeeld haha

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:00

Mijn week 5:

Afbeelding

Eerste probeersel in kleine lichtstudio. Canon 70D met Tamron 70-300 lens op een statief.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:03

:wow: Mooi Wendy! Ik vind hem ontzettend goed gelukt!

Feedback geven doe ik denk ik even met de lijst maandag. Beetje drukke week := heb een idee voor mijn week 5 maar dan moet het nog wel even lukken :+

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:36

MarBri
Ik vind de foto persoonlijk niet bijzonder, maar je kunt niet zien dat het meerdere foto’s zijn!

Mallow
Het oog is volgensmij mooi scherp, wel jammer dat het paard nog een beetje vies is..

Showteam
Goed gelukt!

Lipydo
Onwijs gaaf, echt heel mooi!!

Manonfleur
De bokeh is erg mooi, het onderwerp spreekt me verder niet echt aan..

SternPhoto
Wat een wijze blik, mooie foto. Was misschien mooier als de halsband af was.

Magda_90
Heel mooi, goed scherp!

Mb_foto
Mooie foto, vind het wel mooi dat haar hand over de tatoeage valt, dat wekt je interesse

Mariett
Koudddd, maar wel mooi! Voor mijn gevoel hadden de voeten meer linksonder mogen staan, maar dat is een klein dingetje

Irene96
Vergeleken met je andere zelfportretten vind ik deze niet geweldig, maar dat is persoonlijk. Verder is het een prima foto natuurlijk!

Taars
Mooie kleuren, het onderwerp staat wel een beetje centraal

wendy1987
Gaaf! Maar wat is het? Haha! Heb er even naar gekeken maar zou het echt niet weten!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:21

:wave:

Eline91
Bedankt voor je feedback. Valt wel mee, het juist opstellen van alles en de juiste instellingen vinden vergde meer tijd dan daadwerkelijk de druppels fotograferen. Ik denk dat het klaar zetten iets van 10 minuutjes heeft geduurd, inclusief het vinden van de juiste instellingen en de druppels zelf waren binnen 15 minuten ook gefotografeerd. Ik heb dit vaker gedaan en je wordt er steeds handiger in, dat scheelt ook. :j

taarss
Prachtig van kleur, scherpte en diepte. Het zonnetje rechts stoort mij alleen wel en het leidt mijn oog steeds af, ik denk dat je die minder fel had kunnen maken. Doch, een prachtige sfeervolle foto waar ik verder niet echt tips voor zie.
Bedankt voor de feedback op mijn foto. :j

wendy1987
Mooi van compositie en kleur, ik mis er alleen scherpte bij, kan dat kloppen?
Verder zie ik ook hier niet echt tips, hij is gewoon mooi zo.

KimdeGroot94
Bedankt!

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:27

Feedback week 5
Ik ga weer verder waar ik gebleven was. Enkel mijn mening over een foto. Als er iets niet duidelijk is, dan hoor ik het wel! :)

Mallow
Het idee is leuk, maar de uitwerking vind ik nog niet super. Het overbelichte deel op het hoofd lijdt mij wat af en het oog kijkt niet actief, maar eerder een beetje sloom. Kan het paard natuurlijk ook niks aan doen, maar wel iets om rekening mee te houden.

showteam
Hele mooi foto vind ik dit en echt een heel fijn standpunt! Kleuren vind ik ook prachtig; vooral dat de lucht terugkomt in het water :)

Liydo
Heel gaaf! Dat de rode cape aan beide kanten van de foto doorloopt vind ik heel mooi! En verder gewoon prachtig! :p

manonfleur
Scherpte lijkt mij goed en lichtjes op de achtergrond zijn leuk! Zou je standpunt nog lager kunnen om het misschien nog wat interessanter te kunnen maken? Of bijvoorbeeld uit een schuine hoek? Gewoon even wat gedachtes van mij ^^

SternPhoto
De ogen zijn volgens mij mooi scherp, alleen stoor ik me er een beetje aan dat de neus niet scherp is. De halsband vind ik ook iets te aanwezig (maar ik snap dat dat soms niet anders kan! Heb ik ook wel eens 'last' van).

magda_90
Eerlijk gezegd vond ik je foto los interessanter, maar het geeft wel een grappig effect: zeker als je bedenkt dat de weg als het ware een weg aflegt, met daarin een bocht :p

Mb_foto
Klopt het dat ik behoorlijk wat ruis zie of ligt dat aan de laptop (van mijn moeder). Houding vind ik interessant en mysterieus om de tattoo niet geheel te laten zien.

Mariett
Heel leuk! Scherptediepte vind ik mooi!

Irene96
Heeeel gaaf en heel interessant!

taarss
Dit vind ik een hele mooie foto! Leuk zo 4 op een rijtje; heel romantisch! Het lijkt wel op mijn laptop of de kern van of de echte zon of het neppe zonnetje een duidelijk puntje is en niet alleen de gloed ervan. Als dat een nep zonnetje is, vind ik dat een beetje jammer, maar ik weet niet of dat zo is? De kleuren en gloed vind ik wel heel fijn!!

wendy1987
Leuk dat je op dit object heb geprobeerd, alleen vind ik hem niet zo eigenlijk. Kleuren achteraan vind ik wel mooi; mooie diepe kleuren, maar vooraan vind ik ze nogal flets.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:36

Ja helaas is dit ook z'n geval van halsband af hond weg. Hij gaat graag achter alles aan haha.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:48

Mijn week 5
Een beetje een probeersel qua bewerking op een foto van een portfolioshoot afgelopen zaterdag.

Afbeelding

Edit: Even de goede foto toegevoegd :o
Laatst bijgewerkt door glenstorm op 29-01-15 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:49

@glemstorm: ik vind hem te blauw. :o En ik had de sperriem even omgedraaid...zodat hij naar beneden wijst, dit stoort. :P

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:06

Bellatrix, Ik vind hem ook te blauw, aangezien ik er nu achter kom dat ik de verkeerde erop heb gezet :o Foutje, heb mijn post maar direct even aangepast en de foto van mijn computer verwijderd.
Sperriem is inderdaad jammer, ik heb een ander riempje nog wel goed laten doen, maar aan de sperriem niet gedacht. Ga ik even onthouden voor de volgende keer.

Bedankt voor je reactie!

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:58

Afbeelding
Week 5, weinig tijd voor foto's deze week dus even snel deze tussendoor.. :)

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:14

Iedereen bedankt voor de feedback op mijn foto van week 4.
Ik heb naar aanleiding daarvan geprobeerd om er een stukje van de bovenkant af te halen, en dat verbetert het formaat van de foto inderdaad, maar zelf vind ik hem dan helemaal krap gekaderd.
Ik heb besloten als de plastic Danbo binnenkomt dat ik de foto overmaak, beetje meer uitzoomen zodat ik een betere uitsnede kan maken, en een hoger diafragma zodat ik mezelf er ook makkelijker scherper op krijg.

Hierbij mijn feedback van week 4;

Agossie ; Prachtig portret, mooie belichting.
Ash_ ; Wat een snoepie! Mooie DOF, jammer dat er wat haar voor de ogen zit maar daar ontkom je denk ik niet aan bij deze hond.
Asselruiter ; Prachtig gedaan met die bloemetjes er voor.
Astor ; Dromerig sfeertje, mooie compositie.
Babel ; De zachte onscherpte van de achtergrond laat het onderwerp heel mooi naar voren komen.
Bellatrix ; Wat een plaatje! Van mij mag de kleur van de ogen wat minder fel groen, dat vind ik er net te nabewerkt uit zien.
billionache ; Mooi tafereeltje. Ik vind de donkere delen iets te donker, kan je daar met shadow/highlights misschien nog wat detail uit toveren? Voor mij iets te contrastrijk dus.
binky ; Oh, ik krijg zin in vakantie van deze foto! Ik had het stelletje iets meer uit de rand willen zien.
Brechtjee ; Leuke blackfoto! Jammer dat net het hartje van de bloem een beetje in de schaduw valt.
Bumblehorse ; Mooi bokeh.
calice; Alweer zo’n leuke foto van je zoon met paard. Ik zou hem misschien iets meer in het gezicht willen kijken zodat ik zijn gezichtsuitdrukking wat beter kan zien.
cathyenbeau ; Goed dat je op ooghoogte komt met de kat. In dit geval kan ik net de ogen niet zo duidelijk zien, dus zou je er voor kunnen kiezen om de camera een klein stukje hoger te houden zodat je de blik van de kat wat beter kan zien. Tien centimeter hoger kan al een heel verschil maken.
Carolaaxxxx ; Mooie open blik van het paard, goed gevangen.
crazy_horses ; Nette blackfoto, de neus en voorkant van het hoofd mogen van mij een tikje donkerder.
CrazyIris ; Prachtig portret.
Crazymel ; Leuke vlakverdeling zo, als je de foto iets lichter schiet kan je misschien iets duidelijker zien wat het is?
Dandy200 ; Mooi ritme van de paaltjes, en goede keuze om de horizon in het onderste deel te plaatsen. Van mij mag de foto iets meer contrast krijgen.
Deetjeeuh ; Mooi dat je ervoor hebt gekozen om het takje over de diagonaal te plaatsen.
Eline91 ; De lampjes op de muur geven een leuk effect, het rood van de luiken haalt de foto echt op.
_Elke ; Lekker vrolijk plaatje, je blijft er steeds nieuwe dingetjes in zien.
EskeGirl ; Leuk dat je de vogel niet in het midden hebt geplaatst, van mij mag hij zelfs nog iets verder de hoek in.
Fellow ; Heerlijke foto, de lol spat er af!
femmelz ; Mooie indrukwekkende deur. Je zou misschien iets uit kunnen zoomen zodat je de hele deur in beeld hebt met de balustrade er bij?
GerdjeHoran ; Ik vind het een heel mooi beeld, je voelt de regen gewoon.
glenstorm ; De heg met de sneeuw matcht perfect met het paard. Goed gezien.
Gracezellaa ; Wat bijzonder, het lijkt wel of de berg en de huizen in elkaar overvloeien.
Gub ; Gaaf moment. Je voelt de spanning tussen die twee gewoon.
Hanna_94 ; Mooie DOF, wat apart dat je het hekwerk daar dan toch best wel duidelijk in terug ziet.
HeavensLove ; Wat een leuk portret. Voor mij zou er wel iets meer contrast in mogen.
hilly200 ; Mooi contrast tussen de rode takken en de besneeuwde bomen.
horserider22 ; Wat grappig, dat felle oversized halster. Probeer goed op je achtergrond te letten, die is wat rommelig.
Iejoorr ; Mooi sfeertje zo met die mist. De foto lijkt een beetje scheef te zijn.
Ingvild ; Het lijkt een beetje alsof je de foto hebt uitgeknipt, klopt dat? Je kan eens proberen om de bloem voor een effen achtergrond te zetten, kan ook een geschilderde muur in een leuk kleurtje zijn bijvoorbeeld.
Irene96 ; Gaaf dat je de kleur wat terug hebt gehaald. Was vast erg koud, brrr…
IsaCalixa ; Lekkere frisse foto met de sneeuw ook echt wit. Zonde dat je net de puntjes van de oren er af hebt.
it_is_me ; Lekker sfeertje en leuke compositie. Ik vind de foto iets te blauw.
ismy ; Mooie serie heb je gemaakt. Lekkere DOF.
Jacobeho ; Lekker fris winterplaatje. Leuke compositie zo met die andere pony op de achtergrond.
Jespri ; Dat verkeersbord er bij versterkt de sfeer, die kleur mag er van mij best iets meer uit knallen.
Jessica_1998 ; Wat een prachtige bloem. Ik zou de foto een beetje langer belichten, wordt de achtergrond ook iets frisser van. Die is nu een beetje grauw.
JewEmm ; Mooi sfeertje, vooral het schoorsteentje met rook vind ik mooi. Bij de huizen zou je hem misschien nog wel iets op mogen lichten.
jilinda ; Ahw, ik ben gek op musjes. Mooi doorkijkje.
joeluna ; Mooie oogfoto, fijne DOF.
Jolijnn ; Mooie blik. Misschien kan je de riem nog wegwerken in de nabewerking?
jooproo ; Prachtig, het lijken wel pareltjes.
Joysieee ; Die kan zo in een catalogus. Netjes hoor.
Killyenn ; Heel mooi. De foto heeft een hele mooie uitstraling.
KimdeGroot94 ; Mooi contrast tussen de warme zonnige achtergrond en de rijp op de takjes.
Kimmetjee04 ; Wauw, wat glimt dat paard. Probeer hem volgende keer wat verder van de achtergrond weg te zetten, zodat deze wat meer in de onscherpte valt.
k_m ; Sterke foto, mooi doorkijkje en fijn lijnenspel. Zwart wit is hier een goede keuze.
LauraBloem ; Mooi portret, al lijkt het model niet helemaal op haar gemak.
laurajoy15 ; Mooi portret, al zou ik er meer voor kiezen om de foto te maken op het moment dat ze de rook uitblaast.
Leonyr ; Geweldig portret en mooie uitsnede. Ook het kleurgebruik vind ik heel fijn.
Lipydo ; Eerst dacht ik kweenie, maar hoe langer ik er naar kijk hoe meer de foto mij gaat boeien. Prachtig patroon op de snijvlakken!
LinSa ; Mooie foto, fijn licht, jammer van het huis in de achtergrond.
LOVESUSHI ; Wauw wat een krachtpatser. Mooie compositie zo.
magda_90 ; Prachtige foto, echt heel mooi gelukt. Kan zo op een ansichtkaart.
Mallow ; Mooi portretje, toch kan je met een beetje voorbereiding nog een hoop verbeteren. Denk aan een rustige achtergrond, schone snoet etc. Wat speelgoed op de achtergrond kan juist leuk zijn.
manonfleur ; Leuke detailfoto, ik vind de achtergrond een beetje afleiden. Als het alleen de spijlen zouden zijn op een rijtje (dus zonder de deur) dan zou het juist wel wat toe kunnen voegen als ritme.
MarBri ; Mooi lijnenspel.
Mariett ; Gave foto! Krachtige uitsnede. Misschien het bloesje nog strijken?
marijepagter ; Wat een prachtig vogeltje! Hij zou van mij wel iets meer uit het midden mogen.
MarijeR ; Wat een droppie! Mooie DOF. Ik zou net iets meer of net iets minder ruimte aan de linkerkant mooier vinden.
Marit ; Oh, wat een prachtige foto. Mooie combinatie van de smeltende rijp en de zon.
Marjoow ; Mooi berglandschap, niets aan toe te voegen.
Mb_foto ; Hele mooie foto, ik blijf er naar kijken. Prachtige kleuren.
monbyou ; Hee, Danbo! Ik ben benieuwd wat voor foto’s je er nog meer mee gaat maken. 
Murthul ; Leuke dikke buiken foto. De vorm van het hartje komt iets minder goed uit zo, misschien iets meer van voren schieten?
MyHu ; Wat een schatje! Leuke foto, mooi dat de sneeuw echt wit is.
MZorro ; Leuk dat je niet in een oogopslag kan zien wat het is, je kan er van alles bij verzinnen. Mooie DOF.
Nefertarie ; Mooie zwart wit omzetting.
NESCAFE : Wat een heerlijk frisse zonnige puppy-onschuldige foto.
_Patriciaa ; Lieve zachte foto. Misschien mag het kopje nog iets lichter.
ponyaddicted ; Die boom past helemaal op die plek. Misschien mooi om er een jaargetijde-serie van te maken?
quartel ; Wat een super schattige foto! Gaaf moment. Een volgende keer zou je misschien een effen kleedje mee kunnen nemen, ik denk dat dat echt de puntjes op de i zet.
Racheel ; Mooie scherptediepte. Het mannetje op de achtergrond zou ik er liever helemaal op hebben staan, of helemaal weg.
Revanches ; Wat een leuk portret, mooie belichting. Jammer dat de hond niet naar het kindje kijkt.
Rianne_ ; Wat een grappige uitsnede. Mooi contrast van het paard met de mooie blauwe lucht.
Robin_Rikkie ; Leuke foto, fijn sfeertje. Bokeh is mooi gelukt.
rosslover ; Leuke blackfoto, maar iets te donker. Ik zou iets langer belichten.
Sanne_com ; Mooie DOF, misschien mooier als er iets meer van het scherptevlak in de foto valt, ik heb nu het idee dat het een beetje de foto uit loopt.
SharonPlugge ; Mooie DOF, ik heb het idee dat het scherptepunt iets teveel naar achteren ligt?
showteam ; Ahw, schattig! Mooi dat je ze alle drie met het koppie in de scherpte hebt.
S_imonee ; Ik moest even drie keer kijken wat het was, hihi. Leuk gedaan.
Sicayes ; Wat een schatje. Mooi scherp en mooi gelukt.
Sodeletuut ; Mooi! Goed belicht en mooie compositie.
sorsie ; Kiekeboe! Grappig.
SternPhoto ; Wat een schatje. Hondje komt mooi uit in de sneeuw.
SuperLiesje ; Mooie blackfoto, leuke blik van het paard. Misschien leuk om een beetje te spelen met de richting van het licht, kijken hoe dat het mooiste valt.
Suuszels ; Net een beetje krap aan de onderkant, verder wel een mooi portretje.
taarss ; Mooi zacht sfeertje dat helemaal past bij de blik van de hond.
tesseke ; Prachtig, mooie compositie en die druppel – wauw.
TeSzZz ; Wat een vrolijke foto, en die ogen…. Mooi moment hoor.
verography ; Mooi! De scherpte op het stampertje was nog mooier geweest, omdat daar onwillekeurig toch je blik naar toe gaat.
wendy1987 ; Een wirwar van lijnen maar er ‘gebeurt’ niets op de foto. Misschien mooi om ergens de focus op te leggen door scherpte/onscherpte, of toepassen van de gulden snede, je oog wordt nergens naar toe getrokken zo.
weslyjune ; Gezellige foto. Mag misschien iets meer contrast in?
WiancaR ; Prachtig doorkijkje, zwart wit vind ik hier een mooie keuze.
XiiaaooNaa ; Wat leuk dat de print van de hond past bij het zand-met-spikkels.
Ylvy ; Mooi dat je op ooghoogte bent met de geit. Misschien leuk om de geit op een andere plek in de foto te plaatsen, bijvoorbeeld onderin zodat je ruimte boven over houdt.

Zo, dat was weer een flinke rij. :)
Hoop dat jullie er wat aan hebben!

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:08

MZorro, ik heb er grain overheen gegooid, onbewerkt is haarscherp en zonder enkele ruis :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:47

MZorro
Ik zat inderdaad te twijfelen tussen de twee, maar juist omdat je hier een bochtje hebt, ben ik voor deze gegaan. Bedankt. :)

glenstorm
Ik vind hem een beetje donker en wat krap gekaderd boven en onder. Wellicht zou je de volgende keer de camera wat kunnen kantelen opdat de schoft wat hoger toont dan de kont, nu lijkt het alsof het paard wat overbouwd is. Verder een mooie attente blik.
Owja nog even het hoofdstel, de sperriem had andersom gekund. Ook zit er een riempje wat "slobberig" bij het bakstuk, die had even strakgetrokken kunnen worden. De neusriem oogt ook wat scheef?
Qua achtergrond, mooi leuk dat watertje en de reflectie van de bomen erin.

glenstorm
De uitsnede is nét niet aansprekend: of de oortjes helemaal of helemaal niet. Ik denk als je de oortjes helemaal niet doet, dat je dan een leuke zwart/witte foto krijgt. :j

Kanzi
Bedankt voor de feedback. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 07:42

Dankjewel voor de feedback! :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 08:41

Kanzi, bedankt voor de feedback! :D

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:19

Bedankt voor alle feedback! Gelukkig gaat het nu beter met mijn hoofd, het was echt helemaal dik en opgezet. :')

Week 5:

Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:38

Ismy, prachtige foto. Wat een lucht. <3

Ik hoop morgen mijn week 5 te schieten. <<)