Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suuszels schreef:Merk jij veel kwaliteitsverschil?
Bagheera_206 schreef:Suuszels schreef:Merk jij veel kwaliteitsverschil?
De M1 heeft dezelfde sensor als de 650D dus het is gewoon een cropje en dus ook dezelfde ruis/detailverhouding. Sony heeft zelfs een voelvreempje als systeemcamera... Ik heb alleen de kitlens, maar ik ben er erg tevreden mee. Alle menu's werken exact zoals ze allemaal bij Canon werken en het kitlensje maakt echt prima foto's.
Bagheera_206 schreef:De autofocus van een DSLR is sneller/nauwkeuriger dan die van een systeemcamera. Ook is een DSLR vaak beter in het blijven volgen van je onderwerp en scherp blijven stellen.
Of is dit inmiddels al weer achterhaald?
mag schreef:Dus ik moet eigenlijk een lijst zoeken waarop de positie die een fabrikant wil innemen op de markt staat. En dan kijken welke het meest bij mij aansluit.
Bagheera_206 schreef:De autofocus van een DSLR is sneller/nauwkeuriger dan die van een systeemcamera. Ook is een DSLR vaak beter in het blijven volgen van je onderwerp en scherp blijven stellen.
Figaros schreef:Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen.... Na lang twijfelen eindelijk de beslissing gemaakt dat ik een eigen spiegelreflexcamera wil gaan aanschaffen. Ben al jaren aan het oefenen met de camera van mijn moeder (Olympus E-500) maar daar ben ik niet helemaal tevreden over.
Maar nu... wat een keuzeHeeft iemand van jullie een idee welke ik het beste kan gaan aanschaffen? Ik heb een budget van plusminus €500,- en wil wel direct een lens erbij waar ik direct even mee vooruit kan dus koop wss alleen de body en dan een losse lens... Of er moet ergens een leuke aanbieding zijn. Zag bij de Mediamarkt de Nikon D5100 in de aanbieding alleen daar zit de kitlens standaard bij.
juliedo24 schreef:Figaros schreef:Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen.... Na lang twijfelen eindelijk de beslissing gemaakt dat ik een eigen spiegelreflexcamera wil gaan aanschaffen. Ben al jaren aan het oefenen met de camera van mijn moeder (Olympus E-500) maar daar ben ik niet helemaal tevreden over.
Maar nu... wat een keuzeHeeft iemand van jullie een idee welke ik het beste kan gaan aanschaffen? Ik heb een budget van plusminus €500,- en wil wel direct een lens erbij waar ik direct even mee vooruit kan dus koop wss alleen de body en dan een losse lens... Of er moet ergens een leuke aanbieding zijn. Zag bij de Mediamarkt de Nikon D5100 in de aanbieding alleen daar zit de kitlens standaard bij.
Bedoel je camera met lens 500 euro? Of alleen de body?