Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
margjex schreef:Mooie belichting, alleen ik vind de foto wat saai ogen..
margjex: De eerste foto vind ik erg goed gelukt! De tweede echter laat op geen enkele manier ruimte voor snelheid. De uitsnede is erg krap, wat al belemmerd, maar daarnaast wordt er ook geen suggestie op snelheid gedaan door hem in een dergelijke hoek te fotograferen.
Kan je dit iets beter uitleggen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt?
margjex schreef:Oh zo! Daar kan ik wel in mee gaan eigenlijk als ik het zo bekijk. Maar ik vond de foto eigenlijk wel wat hebben zoEn wat zeg jij dan over de foto in de link daar onder?
Heb nog heel veel andere foto's van hem ik zou even kijken daar tussen of het zo'n foto in zit wat jij bedoelt.
Sodeletuut schreef:Lindy, mooie foto zeg! Ik had hem alleen misschien nog iets meer gecropt. Nu is het hoofd er nét vanaf, snap je?
Myou, ik vind hem heel gaaf! Ik vind hem persoonlijk niet te groen. Misschien had je het oogje nog iets op kunnen lichten.
Leonyr, gaaf! Dit spreekt mij heel erg aan, wat een fijne sfeer. Klein dingetje waar ik mij aan stoor is dat raam ofzo in het midden bovenaan.
Geerte, sorry ik vind hem niet bijzonder..
Verax, top top! Die tweede foto is echt prachtig. Ontroerend zelfs wel... Mooi gedaan..
Loontje, ik ben zo'n fan van jouw stijl! Vooral de foto rechtsboven vind ik fantastisch! Wauw! Rechtsonder had ik misschien nét iets meer van het gezicht willen zien.
Threefingers, wat een mooi snoetje zeg! Leuk bewerkt, misschien een beetje licht op het koppie, maar dat heeft ook wel weer wat.
Astor, lekker scherp zeg! Lijntje is wel slordig weggewerkt. Ben het wel eens met je eigen commentaar, maar het is niet heel storend.
Jorinda, prachtige foto's! Ik vind ze allebei heel gaaf! De tweede is zo apart door die lichtinval! Ik had het wel mooier gevonden even zonder lijntje, maar dat is natuurlijk wel veel werk.
Astor, wow! Super stoer! Dat heb je knap gedaan!!!
Charles, ik ben nooit zo'n fan van foto's waarbij veel mensen op de achtergrond zitten, maar verder netjes gedaan hoor. De tweede foto spreekt mij wel erg aan! Leuk!
Lifaya, die foto van je kat vind ik geweldig! Superleuk met dat ene oog licht en het andere oog onzichtbaar!
Horsephoto, zonder lijn vind ik het mooier denk ik, verder nette foto's!
Bella, mooie foto, maar volgens mij niet scherp. Dat vind ik jammer. Maar wel een lieve blik!
Margje, gaaaaaf! Die eerste foto is echt superstoer! Ik had hem denk ik sprekender gevonden in kleur, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Channiej, prachtige kleuren, mooi hoor!
Lifaya, wel leuk en apart, maar niet echt mijn ding. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Je hebt het wel super netjes gedaan!
Fee, wauw! Wat heb je dat mooi gedaan! Hoe heb je de zwart-wit omzetting gedaan? Of heb je daar niks bijzonders mee gedaan? Gaaf!!
Nobbie, mooi zeg! De eerste lijkt niet 100% scherp, maar toch, de kleuren vind ik zo prachtig dat het mij niet stoort. De tweede foto vind ik ook erg goed gelukt, ik vind de kleuren juist wel gaaf zo.
Saskia, de onderste foto vind ik super! Echt heel mooi. De bovenste had ik misschien iets meer ruimte gegeven aan de rechterkant.
Merel gomez, vooral de tweede vind ik super! Wat een machtig mooi dier.
Astor, jeetje wat een mooie foto's! Die tweede is echt gaaf!
Bella, heel anders dan wat ik normaal van je gewend ben, ik vind hem wel geslaagd! Misschien had ik hem iets meer opwaarts gemaakt, dus de voorhand wat naar boven, snap je?
Margjex, mooie foto's! De tweede was misschien wat interessanter geweest met een kleinere diafragma (of moet je dan groter zeggen? Ik bedoel een lager getal).
Goof, mooie uitsnedes, weer eens wat anders! Die foto van je hond vind ik echt prachtig, wauw!
Marianne, mooi gedaan hoor! Bont is lastig vind ik. Heel mooi!
Leonyr, mooie foto! Heb je dit nou heel erg bewerkt of niet? Ik vind hem in ieder geval wel mooi!
Mayling, super gaaf zeg! Waar groeien er nu nog van die knalgele bloemen??
Marianne, deze vind ik minder, paard is overdreven gebogen en het oogje vind ik een beetje 'eng'... Qua scherpte is hij wel héél goed!'
-------
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sodeletuut schreef:Mayling, super gaaf zeg! Waar groeien er nu nog van die knalgele bloemen??
Saskiaa_ schreef:Mayling27; Mooi gekozen, zo tussen de bloemen. Hij lijkt wel een beetje voorover gekanteld en de vierkante uitsnede vind ik niet echt wat toevoegen bij deze foto.
Mayling27 schreef:Saskiaa_ schreef:Mayling27; Mooi gekozen, zo tussen de bloemen. Hij lijkt wel een beetje voorover gekanteld en de vierkante uitsnede vind ik niet echt wat toevoegen bij deze foto.
Ik heb er verder niets aan gedaan, als de lijn weggewerkt en de rand toegevoegd. Dat kantelen komt misschien omdat ik op de weg zat. En daardoor wat lager zat? Ik zou het niet weten hahah Maar denk ook niet dat ik dat kan veranderen wel?