Pagina 76
Ismy - Je eerste foto spreek me echt enorm. De rest heb ik mijn twijfels over. Ik mis de scherpte. En sommige had ik anders gefotografeerd / 20-30 euro.
louiisaa - Leuk, mis bij 1/2 foto's wel scherpte in de foto's. Ga zeker zo door 15-20 euro.
Suuszels - Je foto's zijn zeker mooi en goed gefotografeerd, de poses had ik ook zo in mijn gedachten. Mis echt alleen bij alle foto's de scherpte, heb je wel goed scherpgesteld op het hoofd etc? / 30/40 euro.
Romyloverr - Ik vind het meer huis, tuin en keuken foto's als ik eerlijk ben. Bijv bij de shetlander heb je ze te hoog genomen. en de ruiter met paard is op het verkeerde moment geschoten. Ik zou er eerlijk gezegd niks voor geven.
xmaxxiee - Ik vind dit ook eerlijk gezegd huis, tuin en keuken foto's. Ik mis de scherpte, en mis bij sommige foto's wat kleur. Ik zou er ook nog niks voor willen geven.
Pagina 77
Fizz - Je foto's zijn erg mooi, zit echt scherpte in. Maar ik stoor me echt mega veel aan je logo, als je de foto's ziet kijk je direct naar je logo. Persoonlijk zou ik hem een paar tikjes verkleinen. / 20-30 euro.
Terrabeertje - Sorry maar ik zou hier echt niks voor geven. Volgens mij zijn ze met een mobiel gemaakt en zijn ze gecropt waardoor je alle ruis ziet op de foto's.
Gerdjehoran - Ik vind je mensen foto's mooier dan je paarden foto's. De foto's van de paarden vind ik te verscherpt. En erg veel contrast in, erg jammer want ze zijn wel echt mooi. De mensen foto's vind ik echt prachtig. ( Hier ook de foto van het meisje met het paard bij ). Voor de paarden foto's zou ik 20-30 euro geven. Voor je mensen foto's zou ik 40-50 euro voor geven.
Anne_joy De eerste 3/4 foto's had wat meer levendiger kunnen zijn. Door lekker kleur toe te voegen op de foto's. Terwijl je andere foto's wel erg mooi zijn bij de paarse heide. / 10-20 euro voor geven.
Horserider22 - Leuke foto's van de dressuurpaarden, je 2de foto had ik nog wat meer dichterbij willen halen! Je honden foto spreekt me alleen niet erg veel aan, heb het niet zo met zulke foto's / 15 tot 20 euro.
Puppy1128 - Vind je foto's mooi, zit mooie scherpte in. Zou alleen de fjordenfoto niet zo erg gecropt hebben. / 20-25 euro.
Brenda_95 - Ik vind je eerste 2 foto's echt prachtig, maar de laatste dan weer niet. Dit komt omdat de horizon scheef is. Had je hem wat rechter gedaan, zodat het paard meer bergopwaarts gaat. Geeft dit eigenlijk al een heel ander effect. / 20-30 euro.
Joeluna - Vind ze wel leuk, zit ook wel scherpte in. Maar ik mis soms kleur, en wat effecten bijv. Vind beetje standaard foto's eigenlijk.. / 10-20 euro.
Pagina 78
Louiisaa - Ik had je al getaxeerd. Maar vind deze foto's mooier dan de andere foto's die je eerder had geplaatst. Vind alleen je laatste foto niet mooi in compositie. / 20-30 euro.
Hes_Han - Van jou styl ben ik erg verliefd, er zit mooie kleuren in. En je weet zeker je foto's prachtig te maken / 40-50 euro zeker waard.
xTitanic - Ik zie je foto's vaker in de bokt topic hier voor fotografen. Sommige foto's had ik anders gedaan, maar je hebt ook zeker mooi foto's er tussen zitten. Nu taxeer ik even op basis van deze 4 geplaatste foto's. / 30-40 euro.
_Sillebil - Ik zou hier persoonlijk niks aan vinden, het zijn eigenlijk huis, tuin en keuken foto's. Eigenlijk kan iedereen zulke foto's wel maken. Je kan een pb sturen als je vragen heb. / Zou er niks voor geven.
Naomi_King - Zijn erg leuk, maar ik mis scherpte en bij sommige foto's wat kleur. Vind je laatste foto erg geslaagd, maar ik had juist wat licht toegevoegd. / 20-25 euro.
Crazyiris - Je foto's spreken me wel aan, maar je nabewerking weer niet. Sommige had ik dan weer niet zo nabewerkt zoals jij het heb gedaan. / 20-30 euro.
Elin_ - Vind het een beetje standaard foto's, mis zeker de scherpte en wat kleur in de foto. / Zou er niks voor willen geven.
Murosch - Ze zijn leuk, maar.. je hebt niet goed getimed. Ik mis scherpte in alle foto's. Je sluitertijd is op 1 foto echt te laag waardoor de benen niet scherp zijn. En sommige foto's had ik niet zo nabewerkt zoals jij het nu heb gedaan. / 20 euro.
Eefsel2109 - Vind je 2de foto erg schattig, maar mis bij alle foto's een beetje kleur en wat belichting extra. Je zou denk zoveel meer uit je foto's kunnen halen. / 20-30 euro.
Sheena_4ever - Vind ze eerlijk gezegd niet heel erg bijzonder, eigenlijk kan iedereen zulke foto's maken. / Zou er niks voor geven.
LOVESUSHI - Jij bent zeker iemand die erg vooruit gegaan is qua fotografie maar ook qua nebwerking. Je weet nu zoveel meer uit je foto's te halen als voorheen. Vind ik erg knap van je. De foto's van Morre vind ik erg mooi. De eerste foto van Morre, vind ik net een tikje te verscherpt. Van je mensen foto's vind ik 2 persoonlijk het mooiste. Er zit erg veel kleur in, en je hebt de mensen op een mooi manier weten vaste te leggen. / Paarden = 30 tot 40 euro. Mensen = 20-30 euro.
Cleo_ - Toen ik als eerste naar je foto's keek, vond ik ze leuk. Maar er is iets wat ik mis in de foto's. Sommige misschien scherpte, en sommige foto's had ik op een andere compositie gemaakt. / 15-20 euro.
Gerdjeharan - Ook hier vind ik je mensen foto's het mooiste, je honden foto vind ik ook erg mooi. Alle foto's beschikken over een mooie scherpte. Alleen bij je paarden foto's vind ik dat je ze net een beetje teveel contrast heb gegeven / Zelfde taxatie als bij je vorige taxatie.
Marijacindy - Vind je foto's een beetje tegen vallen, dit komt omdat de eerste foto is wel mooi. Maar had eigenlijk nog de persoon er bij willen hebben. Bij de 2de valt het paard bijna uit de foto. Bij 3 heb ik zeker mij twijfels. Ik had hem vanaf een andere positie gemaakt denk ik / Ik zou er niks voor willen geven