Lypido bedankt voor je commentaar, ik heb hem even in zwart-wit gezet. Het spontane eraan pakte mij ook, er zit iets in die foto. Ik kan zelf alleen nog steeds niet plaatsen wat http://i43.tinypic.com/ffd3z4.jpg
Jody: Ik vind de foto's niet heel speciaal, de achtergrond stoort mij. Voor de rest wel gewoon nette foto's
Lypido: Hele nette foto, mooi licht heb je te pakken! Ik vind de blik van het model alleen wat minder, het spreekt niet echt iets uit. Alsof ze net met haar ogen dicht doet ofzo...
Oh lypido, die vind ik wel mooi! Geen scherpe schaduwen etc, goed belicht!
CoonArt
Geplaatst: 24-02-12 20:10
Deze is al zelfs een keertje uitgekozen voor een nieuwsbrief van Vroege Vogels (VARA) als foto van de week. (had ik toen ingezonden, en JA: hij HOORT op zijn kant te liggen!)
In het kader van 'n foto die 'n verhaal verteld vind ik dit nog steeds 'n leuke: http://i44.tinypic.com/2nqfwbs.jpg Fototechnisch blubber, maar ik vind 'm zo grappig. De merrie die echt heel moe en uitgeput staat en dan 't veulen dat eromheen rent, haha.
& deze is oud (let dus niet op het logo, ik moest 'r snel even wat opgooien)
Teveel ruis, maar vond de foto verder wel leuk. Binnenkort mijn ratje maar weer is ergens neergooien voor wat foto's...
Wat stelt die vlek naast zijn hoofd voor? Verder uiteraard gewoon prachtige foto's!
Rennie89
Geplaatst: 25-02-12 10:58
Maan, maar denk dat het eigenlijk een zon was maar kon dat helaas niet mooier maken, dus dan maar eff een maan ervoor geplakt anders is he zo'n vaag lichtje Op de foto in link is het onbewerkt Kan ook een maan zijn, heb echt werkelijk geeeeen idee maar vind hem zoals die nu is wel wat fijner wegkijken
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-12 12:46
Een maan midden op de horizon? Die vlek op de onbewerkte foto (had die link net niet eens zien staan ) dat kan geen maan zijn, die staat op dat tijdstip niet aan die kant van het strand het is waarschijnlijk niet eens de zon, maar een boei? of misschien een soort lens flare?
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 25-02-12 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb je nog nooit een maan zien opkomen dan Lisa? Ik zag wel meteen dat het een maan was, vind het wel leuk erbij. Mooie foto
Rennie89
Geplaatst: 25-02-12 12:47
dan is het een zon i donnow. Was iig rond een uur of 10 gemaakt in de avond als ik het goed heb Het was overigens ook bewolkt toen, niet heel erg maar wel bij de horizon
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-12 12:49
Natuurlijk wel, maar deze foto is met zonsondergang gemaakt, dan komt de maan toch op aan de andere kant