jaja is actief haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DarkDreamer schreef:http://img231.imageshack.us/img231/2179 ... ma1dg0.jpg
Lucht je hart. Houd er wel rekening mee dat ik voor het eerst een voorpluk maak, manen maak en een hoofdstel weg werk.
Vooral de voorpluk was veel werk (er zitten ongelofelijk veel kleuren in al zal je dat als je het zo ziet niet zeggen)
Heb het oogje uit de originele foto geknipt en onbewerkt er in geplakt, aangezien met het 'vaag' maken het oogje een beetje levenloos werd. Het verandert niet veel maar het ziet er wel beter uit.
Het origineel staat hier: viewtopic.php?f=68&t=771315&hilit=
@ madelief88: Voor zover ik weet kan dat niet nee. Daarvoor heb je een een webdesign programma nodig vrees ik.
Je moet ook op rechtermuisknop klikken op het mapje van je lettertypen en dan op alles uitpakken.
DarkDreamer schreef:http://img231.imageshack.us/img231/2179 ... ma1dg0.jpg
Lucht je hart. Houd er wel rekening mee dat ik voor het eerst een voorpluk maak, manen maak en een hoofdstel weg werk.
Vooral de voorpluk was veel werk (er zitten ongelofelijk veel kleuren in al zal je dat als je het zo ziet niet zeggen)
Heb het oogje uit de originele foto geknipt en onbewerkt er in geplakt, aangezien met het 'vaag' maken het oogje een beetje levenloos werd. Het verandert niet veel maar het ziet er wel beter uit.
Het origineel staat hier: viewtopic.php?f=68&t=771315&hilit=
@ madelief88: Voor zover ik weet kan dat niet nee. Daarvoor heb je een een webdesign programma nodig vrees ik.
Je moet ook op rechtermuisknop klikken op het mapje van je lettertypen en dan op alles uitpakken.
Jaimyliefje schreef:hoe maak je die manen dan.. want het is toch met photofiltre gedaan? zoiets ben ik nooit tegengekomenvind het wel hel mooi!
_Judith schreef:Is het geen idee om turtorials te maken ofzo??
ArGieVai schreef:hee mensen ik ga ook weer ff aan de slag
ff off topic; me pony is vandaag verkocht ben er echt kapot van.....
DarkDreamer schreef:
Nikkel schreef:Je moet eerste de engelse downloaden, dan kan je pas de nederlandse erop zetten. Als je een hele uitleg wilt moet je me maar even pben