@ Saskiakur Haha ik zag pas later dat je hem alleen verscherpt wou hebben. Verscherpen kan ik niet teminste kan wel maar weet niet hoe maar in ieder geval hier de foto nog bewerkt hihi Heb me in ieder geval niet verveeld
ik loop al een tijdje rond met het idee een foto van mijn kat ergens te laten printen. Toen ik afgelopen week-end een huisdierenbeurs bezocht, was er een stand waar je een foto van je huisdier op een klok kon laten printen, en dit leek het mij helemaal. Ik vroeg me af of iemand van jullie eens een van volgende foto's kan bewerken (ben er niet zo in thuis). Ik twijfel nog tussen onderstaande 2 foto's. Het is de bedoeling dat het er een sobere achtergrond bijkomt, en dat de kat er toch een beetje uitspringt. Om jullie een idee te geven van hoe die klok eruit zou zien, heb ik er een vb van bij gestoken. Alvast bedankt!
oh PaOlien, die vind ik echt héél mooi! Ik weet niet of de wijzers ook in 't zwart zijn, anders kan het wat onduidelijk worden. Ik zal er alvast eens naar informeren. Maar harstikke bedankt!
@_kicja_kim: het was een hele lijst maar hier zijn ze hoor De roze glitternamen: De blauwe glitternamen: De groene glitternamen: De rode glitternamen: /En de paarse : Hoop dat je ze mooi vind