1. Hier kun je avatars aanvragen zowel bewegend als stilstaand. 2. Het liefst alle foto's direct plaatsen op dit topic bij je aanvraag. 3. 2 weken wachten voordat je een nieuwe aanvraag kan neerzetten. 4. Als er veel aanvragen zijn dan werken we met een wachtlijst waaraan alle avatar-makers meewerken. 5. Voor een mooie bewegende avatar is het beste niet meer dan 6 foto's te plaatsen. 6. Zet goede scherpe foto's neer. Dan kunnen wij er een mooiere avatar van maken. 7. Als je een avatar wilt hebben, zet éérst je foto's neer. Als je dat hebt gedaan moet je jezelf op de wachtlijst zetten. We vergeten wel eens iemand, en zo komt er dus meer overzicht. Als er 15 mensen op de wachtlijst staan, en waar ook een avatar bij staat, mag je een nieuwe wachtlijst maken.
Hee zouden jullie een bewegende avatar kunnen maken van de volgende foto's? De naam van het paardje is Promiss:
De foto's mogen ook verdeeld worden over 2 avatars, aangezien ik denk dat ze er toch niet oppassen. Alvast bedankt. Ps: Is het goed zo met die wachtlijst?
ik wil ook heel graag n'g een avater, ik heb namelijk sinds kort een eigen paardje en ik vind het zielig als hij dr niet bij mag!
mijn ontwerp... eerst een leeg oranje plaatje met de tekst... Ricardo, of Ricardotjuh en dan dit plaatje: en dan een zwarte leeg plaatje met de tekst... paard sinds 8-4-06 en dan deze foto.. en dan deze fotoow...
alvast heel erg bedankt en ook nog bedankt voor mijn vorige avater!
ik heb de vraag wie kon zo'n filmpje maken voor je avatar? ik zou graag foto's e rop willen van my profiel. ( allen van me pony ver de rest niks.) als je h'm klaar heb dan kan je hem sturen naar me pb.