Ikje Ik denk dat je voor de tweede tekening iets van rond de €10,- zou kunnen vragen, als je het hoofd van de ruiter nog in zou tekenen, moeilijk stukje dat wel! maar prachtige tekening verder:)
CaritaLeuke stijl, maar ik vind hem wat te striptekening achtig als je begrijpt wat ik bedoel. Een portret zou voor mij iets realistischer mogen..Verder vind ik hem toch heel leuk en zou er dan ook iets van €10,- voor vragen..
Nevony Vind dat je de boom erg mooi hebt getekend, maar het katje nog wat te simpel hebt gehouden, omdat er bijvoorbeeld hele grove haren getekend zijn, en dan niet de kleine haartjes van het snoetje..Al met al denk ik iets van €5,-?
[/b]Vladeli Normaal houd ik niet van "geveegde" tekeningen, maar bij jou vind ik dit prachtig,! hele zachte tekening zo met een liefelijke uitstraling.. zou er rond de €12,50 voor vragen.
Sexy_back[b] Knappe tekening! Ik vind persoonlijk het linker konijntje mooier dan de rechter, de pootjes van dit konijntje vind ik een beetje aangeplakt.. maar goed genoeg mierengeneuk.. gewoon een lieve tekening, en zou er ongeveer €12,50 voor geven.