Maar verder vind ik hem erg prachtig en veelzeggend.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jespri schreef:Lipydo Prachtige foto, vooral met het licht van achteren! Haar hand ziet er wel een beetje raar uit in deze houding.
Mariett schreef:Mijn POTW 5:
[ Afbeelding ]
Het had eindelijk gesneeuwd en toen ik het doorkreeg van iemand door sms, schoot ik mijn (roze) ochtendjas, pakte mijn camera en ging ermee aan de wandel. Tijd voor schoenen aan doen had ik alleen niet in mijn enthousiasme, dus daar kwam deze foto uit!
Irene96 schreef:Bedankt voor alle feedback!
Hier mijn week 5, wederom een zelfportretje. Verdere serie staat op m'n Facebookpagina en zal ik morgen ook een bokttopic voor openen, voor de geïnteresseerden!
[ Afbeelding ]
Lipydo schreef:Jespri schreef:Lipydo Prachtige foto, vooral met het licht van achteren! Haar hand ziet er wel een beetje raar uit in deze houding.
Heb ook nog een versie waarbij de hand onder de cape zit, maar vond deze 'awkwardness' eigenlijk stiekem wel de foto makenThanks!
Magda: Vind het wel verrassend om te horen dat je dit niet echt een onderwerp voor mij vindt. Bedoel je daarmee het mystieke of iets anders?
Jespri schreef:Showteam Mooie foto, niets op aan te merken. Met welke lens heb je deze geschoten en wat waren je instellingen?
Mariett schreef:Gaaf Irene! Wel vind ik het jammer dat de copyright net door je lippen heen gaat. Ik vind het een hele bijzondere foto, doet me denken aan een soort mos korstmos ofzo, haha. Wat heb je ervoor gebruikt?
Irene96 schreef:[ Afbeelding ]
k_m schreef:Mooi Mb foto! Ik had hem wel iets lichter gemaakt in je bewerking, ik zie in je zwart wit nogal veel zwart en weinig wit, het witte gordijn (?) is eerder grijs geworden!
edit: even beter gekeken en het is een grijze(?) achtegrondrol? ik zou hem sowieso iets lichter zetten, beetje meer contrast er in, niet heel hard gewoon beetje subtiel!