ik meen vorig jaar eenzelfde foto te hebben gezien,
hetzelfde stroompje water van een stel bergen af enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EngeltjeS schreef:Asselruiter: Wat voor lens heb je hier voor gebruikt? Je hebt een mooie, heldere foto weten te maken.
Agossie schreef:Ladies and gent, here is..... (drumroll please...)
Samenvatting van week 5 - 2014:
Agossie verzamelt hier mooie positie, alleen jammer dat de schaduw op z’n wang komt en niet vol op ’t gezicht. Wel heerlijk scherpe foto!
Ann_Pam mooie sfeer op je foto. Persoonlijk vind ik het jammer dat je een beetje schuin weg kijkt. Had liever de foto wat rechter gezien of in ieder geval de rekken ‘recht’
Ash_ mooie duidelijke foto. Fijne kleuren om naar te kijken.
Asselruiter heel leuk gedaan. Hoe heb je dit gedaan? Pb? Geen kritiek. Toffe foto!
Babel wauw echt mega gaaf!! Hoe heb je dit gedaan? Welke lens/combi gebruikt hiervoor? Echt mega gaaf!
Bellatrix ik had het oogje ook graag scherp gezien maar vind dit nu ook een leuk effect hebben op het neusje. Zwart wit maakt de foto af![]()
binky jammer van je achtergrond, ikzelf vind die wat storen. Op mijn beeldscherm komen de kleuren niet zo heel fel over, een beetje hard. Wel een mooi vogeltje en ik kan zien waar je scherp gesteld hebt![]()
Bumblehorse op mijn beeldscherm zie ik strepen door het zwart? Verder is het paardje wel goed scherp en je hebt een mooie compositie gemaakt.
caliceik vind dat je betere foto’s hebt gemaakt. De achtergrond vind ik zelf wat storend en rommelig. Maar de emotie van je paard en je kindje maakt dat ruimschoots weer goed. Wat een rust![]()
C_estmoimooie scherpe foto. Beetje zon had het afgemaakt, maar weer kan je niet kiezen :p
chip ik vind de foto nogal grauw kijken. Mis wat kleur of wat meer diepte erin. Vind hem te donker.
Deetjeeuh aparte foto, wel leuk gedaan zo. Zijn het auto lampen?
deviltjh mooie scherpe foto. Probeer volgende keer het paard wat verder van de struik te zetten. Dan word die wat waziger. Nette compositie
Djura99 goed scherp gesteld op het oog. Verder vind ik het jammer dat het gezicht van het paard zo ‘afgekapt’ is. Had wat meer neus gemogen![]()
DmNqUe vind de kleuren donker overkomen. Had liever een tintje meer licht gezien of wat meer scherpte in de foto.
eclair98 erg zonde van de ‘snotjes’ in haar oog. Probeer de volgende keer iets verder naar links te gaan staan. Dan fotografeer je in het oog en zie je iets anders in het oog. Nu zie je jezelf ook in de reflectie. Kijken door het oog van het paard.
EngeltjeS heel mooi gedaan
faatxhorse super toffe foto. Hoe heb je deze zo bewerkt? Vind deze stijl erg mooi![]()
Fellow leuke plaat. Echt leuk gedaan![]()
Fennee vind dit meer een snel kiekje ipv een foto opdracht. Probeer creatiever te zijn. Pak een ander diafragma, andere achtergrond. Probeer de tijd er voor te nemen. Je kan er veel meer uit halen!
Fenneeee het was mooier geweest als je verticaal gefotografeerd had zodat je de lengte van het dier mee hebt. wel mooi scherp
Gub verzamelt hier heel tof gedaan. Vind het een leuke foto. Hoe heb je dit gedaan? Met welke lens en welke instellingen. Echt heel mooi![]()
Hanna_94 verzamelt hier super mooie foto. Echt gaaf. Enige minpuntje de scheve horizon. Netjes!
HeavensLove verzamelt hier nette foto, mis alleen wat scherpte op het oog.
Iejoorr zonde van de achtergrond, vind het verder wel een leuke foto, goed scherp gesteld. Met een nette achtergrond was ie af geweest!
Irene96 verzamelt hier strakke plaat. Persoonlijk had ik liever een wat lagere positie van de fotograaf gezien. Ik weet niet of dit je doel was, maar als je de foto zou gebruiken voor een ‘pest’ programma op school met een mooie tekst zou dit een goede foto zijn. Meisje zoekt steun bij haar knuffel..
ismy heel mooi zelfportret![]()
Jessica_1998 je compositie is al goed verbeterd. Probeer nu nog instellingen te veranderen. Groter diafragma zodat je achtergrond waziger word. Je insteek is goed nu![]()
JewEmm verzamelt hier hele grappige foto. Moest er erg om lachen![]()
jilinda mooie foto ! alleen de achtergrond stoort wat
JNSW hele toffe foto
Joey een hele nette foto![]()
joey_lover de schaduwen vind ik wat storend en het deken eerlijk gezegd ook. Wel mooi scherp op de rat/muis?
kani_ejj hele mooi scherpe foto, goede timing!
Kelszz_ mooie foto, je had het mooier kunnen maken door de foto ietsie te draaien dat het water ‘recht’ naar beneden komt.
_Kiki_ verzamelt hier de zwarte kleuren komen bij mij heel erg bewerkt over, vind je compositie erg mooi![]()
kimberley23 hele gave foto, mooie lucht.
laurajoy15 heel mooi dat zwart wit effect op deze foto. Netjes.
Lipydo ben sprakeloos, onwijs gaaf!
Lizaa01 mooi scherp gesteld, het unieke herfstgenot!
manonnevot mooie scherpe foto, netjes. Vind alleen de achtergrond storend .
maritWAUW!!
MarijeR zelf binnen super scherp gefotografeerd. Heel mooi dat licht zo. En al lekker vroeg dat veulentje. Hele mooi plaat.
Marjoow verzamelt hier de foto had iets scherper gemogen. Vind het wel een mooie sfeer hebben
Mb_foto vind het hek best wel storen. Ook het rose haar vind ikzelf wat afdoen aan de foto. Wel staat de persoon en hond netjes mooi in het midden van de foto en zijn ze mooi scherp.![]()
MichieldeM vind de foto net iets overbelicht ogen, wel heel mooi scherp. Nette plaat.
monbyou wauw, haarscherp. Super foto .
MyHu nette scherpe foto, leuk gedaan.
naomi_g1998 leuk gedaan, probeer de volgende keer de hond er helemaal op. De zon geeft een leuk effect.
NatassJa wauw, hele gave plaat. Super netjes.
Nayomie mooi wintersgevoel. Hier geen sneeuw gezen. Nette plaat.
Nefertarie heel leuk effect, mooie foto
Racheel verzamelt hier leuke foto, hij mag iets scherper op ’t oog zijn.
Revanches hele gave foto, hoe heb je dit gedaan? Pb?
Robin_Rikkie ik verlang naar een warme vakantie :’)
SachemLover leuke foto, probeer je diafragma groter te maken zodat je achtergrond wat scherper word![]()
Sanne_com hele nette fotomooi scherp.
showteam vind het een mooie scherpe en nette foto. Vind alleen de kat niet zo realistisch overkomen eerlijk gezegd.
Sodeletuut wauw, heel mooi gedaan
Suuszels hele mooie sfeerplaat, mooie sky line op de achtergrond![]()
TammyVN verzamelt hier grauwe foto, maar erg mooi sfeer. Knap gedaan![]()
tesseke verzamelt hier hele mooie scherpe foto.
Tinky12 verzamelt hier
TrendyLover leuk gedaan, maar ik mis de scherpte in de foto. Dat had beter gemogen.
XiiaaooNaa hele mooie foto, erg leuk gedaan. Mooi portret
xLoki super tof effect zo, hoe heb je dit gedaan? Mooi scherp gesteld ook.
Yvonne_V vind de horizon wat scheef lopen. Vind de foto ook niet echt fototechnisch iets hebben. Gewoon een kiekje. Mis iets in de foto.
20282 leuke foto, jammer van de achtergrond.
Ik mis van een aantal mensen foto's, maar ik kan niet blijven herinneren... De foto's die hierna geplaatst worden, zijn voor week 6!!Succes allemaal!
naomi_g1998 schreef:binky, gave foto! Zit ook een duidelijke sfeer bij.Mag ik vragen wat het zijn want heb geen idee haha.
Jolandaa_ schreef:Nu ben ik wel benieuwd wat een lensflare is?![]()
Paaltje zou goed kunnen. Iets wegwerken lukt mij niet. Heb sinds vandaag lightroom 5,3 ipv 3,1 scheelt nu wel al veel.