Ik ga proberen Magda_90 te overtreffen met deze ultra giga feedback lijst. 
WEEK 6
Agossie Mooie scherpte en kleur! Persoonlijk had ik toch geprobeerd de foto iets meer te 'vullen'. Ik vind dat er boven het paard te veel ruimte over is.
Ash_ Je oog wordt direct naar het onscherpe blaadje getrokken, je had wat mij betreft nog net wat verder in kunnen zoomen zodat het direct duidelijk is dat de druppeltjes het onderwerp zijn. De druppeltjes heb je trouwens wel mooi scherp!
Blacky Mooie foto van Misty! Mooi scherp en mooie kleuren! Ik vind de achtergrond echter wel erg storend. Als je op je hurken was gaan zitten had je de achtergrond al minder gezien denk ik, dan was Misty er ook mooier uit gekomen. Ik weet dat je bij het hek moest staan om haar tegen te houden, maar dat is wel zonde van de foto!
brandylove2 Een beetje hetzelfde als bovenstaande foto. Is dit echt een foto waar je over na hebt gedacht? Heb je de pony op het mooiste plekje in de omgeving gezet, ben heb je al je instellingen goed gezet en ben je daarna past foto's gaan maken? Of stond je de pony te poetsen en dacht je 'VERHIP! ik moet nog een foto voor Picture of the week maken? Klik!' Als je zo blijft denken zijn er waarschijnlijk niet veel mensen in dit topic die je verder kunnen helpen. Let onder andere op de achtergrond, compo, instellingen, licht, omgeving, de uitdrukking van het paard voordat je een foto maakt! Dan worden je foto's opeens een stuk mooier!
calice Geslaagde foto! Niet zo veel op aan te merken, alleen:

chip Als je met een paar lampen wat bij licht, zie je al direct een stuk minder ruis op de foto. Let er dan wel op dat je de lampen zo laat schijnen dat er geen schaduw achter het model valt. Verder had je qua compositie denk ik nog wel iets meer op ooghoogte kunnen fotograferen (lager dus).
CRos95 Deze foto vind ik niet zo geweldig omdat ik geen onderwerp kan vinden. Ja, bomen en een lucht. Maar het is mooier als je net die ene rare boom als onderwerp neemt, of die aparte tak. Wat ik nu zie is witte bomen en een witte achtergrond, wat niet echt een spectaculaire foto oplevert. Snap je wat ik bedoel? Leuke copyright heb je trouwens! 
faatxhorse Gaaaf!
Ik heb wel het idee dat het lieveheersbeestje niet 100% scherp is, klopt dat? In ieder geval iets waardoor ik niet in een oogopslag alle details van het beestje kan zien.
F_Orumster Sfeervolle foto! Ik had het zelf mooier gevonden als de fiets nog net iets meer belicht/scherper zou zijn.
fro Wat een leuk model! Als je de hond iets verder van het riet laat zitten, zelf een flink stuk van de hond af gaat zitten met je camera en vervolgens je diafragma goed open zet krijg je de achtergrond mooi wazig, iets wat ik mis in deze foto. 
Gianti Niets op aan te merken! Ik krijg direct zin om de hond te gaan aaien want hij ziet er zo lekker zacht en lief uit. 
Iejoorr Let op de horizon! Mooie omgeving, maar de foto oogt niet helemaal scherp.
Ismy Waar zat je scherpstelpunt? Het hoofd van het model lijkt niet helemaal scherp!
Jacobeho Mooi scherp! Ik was persoonlijk nog iets meer op ooghoogte gaan zitten en had wat ingezoomd zodat het muurtje niet op de foto kwam.
Jespri Wauw, hele gave foto! Prachtige sfeer!
JNSW Mooie style heb je, met dat zwart witte met veel contrast! De ruiter is mooi scherp, maar het hoofd van het paard lijkt mij niet super scherp? Of ligt dat aan mij? 
joelleollie Wat is het onderwerp van je foto? Ook vind ik het randje erg storend!
Jolijnn Ik weet niet zo goed wat voor reactie ik hierop moet geven. Het is niet echt een foto waarbij ik in de carnavalsfeer (?) kom. (Al vier ik ook geen carnaval.
)
_l_amanda_l_ Wat een schatje! Nette foto, misschien iets te veel met kleur gespeeld? Of was de hond al zo oranje? 
__Lauraa En dan ook nog zelfportret! Respect Laura, ik vind het echt een super gave foto! 
Leonyr Super mooie foto! Orginele compositie ook! 
lifaya Wauw, erg gaaf! Je krijgt direct zin om een strandwandeling te gaan maken! 
Lipydo
lovey_ou Ik had het mooier gevonden als je 1 flamingo als onderwerp had uitgekozen, want zo weet je niet waar je moet kijken zegmaar.
Lunaeekie Het model staat er niet erg voordelig op en de achtergrond is ook heel storend. Vind de sepia ook niet erg mooi van kleur, net wat te geel.
magda_90 Mwah, de foto spreekt mij niet heel erg aan, ik zie er niet echt een bijzonder hekwerk oid in. Het kan smaak zijn, heb de andere reacties nog niet gelezen, maar ik heb betere foto's van je gezien!
Monster_tos Oogt niet helemaal scherp. Wel mooi moment!
NatassJa Zijn de stipjes echt sterren of heb je die zelf erbij getekend? Als het echt sterren zijn: respect!
Nefertarie Wat deze ook niet voorbij gekomen bij die levitation opdracht van bokt? Erg netjes gedaan!
Nooor_ Mooie kleuren! Stoor me wel aan het rondje op de rok.
_nvds Geen mooie compositie en ik stoor me aan die kwijldruppel op de mond. Dit lijkt ook niet echt een foto waar goed over de compositie ed is nagedacht? Of zit ik hier verkeerd?
RobinBuck Geen mooi 'galop' moment, sneeuw is overbelicht, hekje staat hartstikke scheef.
Sani Wat een mooie ogen! Nette foto!
Sodeletuut Geslaagde foto, niets op aan te merken! 
tesseke Orginele foto!
Tinky12 Ik vind de achtergrond net wat te druk!
wienkecarlo Die felheid van de bladeren doet pijn aan mijn ogen! Zit ook wel heel wat ruis op.
XiiaaooNaa Erg mooie foto!
xliisaa Hmm, ik vind de gezichtsuitdrukking van het model niet zo heel mooi.
xMayo Leuke pony! De compositie zo pal van voren vind ik wat minder mooi.
pfft wat een rotwerk 
WEEK 8
Agossie Wat een waanzinnig mooie blackfoto's kan jij maken zeg! Deze is ook weer errug mooii! 
Ash_ Het paard staat er wat ongelukkig op, ik kan het niet zo heel goed uitleggen. De kleur is verder wel mooi.
brandylove Als je een soort studio wilt maken kun je beter een a4tje papier gebruiken.
Cavia is wel mooi scherp!
calice Aparte foto! Wel origineel!
chip Hmm, ik vind deze foto niet echt super mooi. Zonde van het hek wat ervoor staat.
CRos95 Is dat een ridgeback?!
Wel wat krap uitgesneden bij zijn linkerpoot, voor de rest wel netjes. 
deviltjh Ik had de 2 mensen links in de foto er niet bij genomen.
Elvi_Elisa Wat een onwijjjjjs gave hond! Nette foto! 
fro Ik vind dit niet echt de ideale compo voor een oogfoto.
Gianti Mooii mooii mooiiii! 
ismy Ik stoor me aan de 2 zwarte 'vlekken' links in beeld.
Jacobeho Oliviaaa
Knap dat je het nog zo scherp hebt gekregen met dat weer!
Jespri Wat een gave pony! Mooie kleuren. 
JNSW Prachtige foto! Echt wauwie!
Jolijnn Jammer dat het model zo bewogen is!
__Lauraa Boomerr!
Mooie foto hoor! 
Leonyr Mooie foto, zoals altijd! 
lifaya Idem, haha
Lipydo Ook heel mooi! 
lovey_ou Mooi scherp!
LuffB Ik had persoonlijk iets verder ingezoomd. 
Lunaeekie Mwah, ik vind deze foto niet zo geweldig.
magda_90 Stoere foto!
NatassJa Wat een
paard!
Nette plaat!
Nefertarie Wat een sprookjesbos!
Nooor_ Mooie foto!
Nynke_Mandy Hij lijkt niet helemaal scherp en de achtergrond is storend.
RobinBuck Leuke foto, hoofd is mooi scherp!
Sani Nette foto!
Sodeletuut Mooie foto, niets op aan te merken! En
tesseke Netjes!
Tinky12 Mooie foto! 
wienkecarlo Deze foto heeft niet echt een onderwerp of een bepaald stukje hout waar je oog naar getrokken wordt, dat vind ik niet heel mooi. 
XiiaaooNaa Mooie foto!
xMayo Ook een mooie foto!
De rest
LuffB schreef:kirstenvosje Ikzelf vind de foto niet heel bijzonder. Ik denk dat je het paard beter iets meer vanaf de zijkant had kunnen fotograveren, zodat hij er voordeliger uit zou zien. Het is nu voornamelijk een groot hoofd met iets van een lichaam eronder, maar je kan geen echte lichaamslijnen zien. Ook zou ik iets aan contrast toevoegen, maar dat is toch ook vaak smaak. Wel vind ik het paard als onderwerp er erg uit springen en als je op de dag zelf wat zonlicht had gehad zou dat wss een mooi effect met de bomen hebben opgeleverd (bokeh)
Ik snap wat je bedoeld, maar de lichaamslijnen werden echt niet veel duidelijker van de zijkant, want het is gewoon zo'n lekker wolliebollie pony.
Het ging mij ook vooral om het hoofd, ik heb geprobeerd een wat aparte compositie te plaatsen waar de pony echt als knuffeltje uit zou komen zegmaar. 
Ook bedankt voor de rest van de feedback en complimenten natuurlijk!