Bellatrix; Hele mooie aansprekende foto, wauw! Jorinda__ mooie foto, alleen ik vind de schaduw bij de laatste iets te hard.. Astor; prachtige foto! Charles; gave foot, bij de tweede vind ik de kleuren heel goed bij elkaar passen! lifaya; Wauw, heel leuk bedacht ziet er wel spannend uit! De tweede vind ik ook mooi maar de eerste vind ik wat specialer HorsePhoto; het hoog is bij de eerste foto echt heel mooi! Bij de 2e valt hij half in de schaduw, zonde!
Ik heb 2 weken terug voor het eerst foto's gemaakt van een schakel brommer! Helaas waren ze niet helemaal scherp.. Maar toch vind ik er een paar wel goed gelukt
Die eerste zwart/wit is erg gaaf! Ik heb niks met het onderwerp, maar hele gave foto!
F_Orumster
Geplaatst: 04-10-12 22:11
Hee Blla, vind niet gelijk alle katten een kiekje, dit is een mooie foto
fotac
Geplaatst: 04-10-12 22:11
Dankje! Haha ik heb er ook niks mee hoor Maar vriend van me broer vroeg erom, dus toen heb ik het maar geprobeerd. Het is erg leuk om soms eens wat anders te hebben dan paarden of honden
Channiiiej
Geplaatst: 04-10-12 23:44
@Bellatrix: Ik vind het meer dan een kiekje, de ogen komen er erg mooi uit! @margjex: Ik vind ook de eerste erg gaaf! Tweede ook leuk, maar eerste springt er meer uit..
Nog 2 foto's van mij van vakantie, ben benieuwd wat jullie ervan vinden en welke jullie leuker vinden!
Ohja, ik heb ook nog een vraagje, misschien weet een van jullie dit: bestaat er een website waarop je de kwaliteit van een foto kan testen, waar je dus kunt bekijken tot hoegroot je je foto kan (laten) afdrukken, zodat hij nog mooi blijft (niet blokkerig oid)? Of kan iemand mij hiermee helpen??
Mooie zonsondergangen. Om te spelen: je kan je diafragma dichtgooien (combineren met langere sluitertijd) om zo een stervormige zon te krijgen. Verder kun je met een grijsverloop filter het licht van de zon en wolken een beetje tegenhouden en zo nog iets dramatischer effect verkrijgen.
Is het een idee om de exif gegevens bij je foto's te plaatsen? Dan kunnen we evt elkaar helpen aan de hand van de gegevens of leerzaam zijn voor elkaar?
Ik doe mee! Wat een prachtige foto's komen hier voorbij.
Lifaya, die eerste kattenfoto op een pagina terug vind ik echt heel mooi! Mondje en oog storen me niet echt, maar WAUW wat staat dat andere oogje er prachtig op! Die laatste van het paard is wel een origineel standpunt maar het is geen foto die ik op zou hangen.. maar toch: lekker experimenteel! Bellatrix: zeker niet zomaar een kiekje, ik vind het een hele mooie foto! margjex: Lekker scherpe foto's, ik vind ze wel wat hebben. Channiiiej: Ik vind je tweede foto het mooist.. gebeurt wat meer in qua vorm, metname in de wolken. Fee: Hele mooie foto! Lijkt wel of de kat zweeft omdat je geen duidelijke ondergrond ziet, maar daardoor blijf ik wel langer naar de foto kijken.. hij heeft ook wel echt een leeuw/koningse blik zeg!
Ik begin met 2 dierentuin-fotootjes. De ijsberen moest ik fotograveren door vies/gekrast glas dus de kwaliteit is niet optimaal en ook beetje overbelicht, maar ik vond het moment zo mooi
Saskiaa_
Geplaatst: 06-10-12 13:03
nobbie91; De kwal vind ik netjes. Mooie blauwe kleur van het water, waardoor de kwal goed uitkomt. De ijsberen vind ik niet zoveel aan. Hij is veel te blauw (snap dat dat lastig is als je door glas heen fotografeert, maar het stoort me wel heel erg). Fee_; Nette foto, prachtige kat ook! lifaya; Ik vind dit een geslaagde versie! Heb de laatste tijd meerdere van dit soort foto's van jou voorbij zien komen en dit vind ik verreweg de mooiste. En die van Puk is echt wauw. Heel gaaf, juist doordat je dat ene oog niet ziet.
merel_gomez
Geplaatst: 06-10-12 17:38
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Astor
Geplaatst: 06-10-12 19:21
merel_gomez, haha die heb ik ook voor mijn lens gehad in Curacao!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 06-10-12 19:25
merel_gomez: mooi!! Vooral die 2e! Gave kleuren en super scherp! Astor: perfect zoals gewoonlijk. Voor al de dolfijnen, heerlijke plaat!
fotac
Geplaatst: 06-10-12 23:09
Vanmiddag foto's gemaakt met vriendin en haar pony, even snel 2 foto's bewerkt
Prachtige foto's uit curacao!
merel_gomez
Geplaatst: 07-10-12 00:13
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Goof
Geplaatst: 07-10-12 17:05
Ben ik ook weer eens... beetje druk de laatste tijd Houd het topic wel bij en blijf steeds onwijs gave foto's voorbij zien komen. Vind de zonsondergang en beide vakantiefoto's op deze pagina erg leuk evenals de 1e van de motorrijder en de kat van Fee!
Ben vandaag in de Drunense Duinen geweest, daar heb ik deze plaatjes geschoten:
Ik ben een heeullleee tijd afwezig geweest? Mag ik weer meedoen?
pag 75 Saskiaa...Ik moet erg wennen aan de uitsnede... voor de rest topplaat. Hou van het zwart witte Sodeletuut... Die 1e bewerking gaaf de 2e mooi gedaan!!! Renee...Die foto straalt zoveel sfeer uit Lindy....Ik weet even niet zo goed wat ik hier van moet zeggen.. Niet geheel mijn stijl. wel lekker scherp Myou... Niks mis mee... Heel mooi scherp op het oog
Leonyr.... Prachtig, mooie sfeer vastgelegd
pag 76 Vera..... wat vind ik dat onwijs mooie fotos... waaaauuwww Die met die beer.... smelt* Loontje.... ook jouw fotos .... alleen wauw meer kan ik er niet over zeggen Three_Fingers.... Mooie Sfeer ook zeg... Maar ik ga wel mee in het commentaar van Forumster Astor.. Gave plaat en mooi scherp, zou em alleen wat bijdraaien, aardje valt voorover
edit lees nog je posts erna... Jammer...
pag 77 Jorinda.... Topplaten weer Astor... Die is fiets gaaf.... Ruig!!! Charles... Wilde dat ik springfotos kon maken... Helaas heb ik altijd moeite met actiefotos Die van het model vind ik wel ook echt mooi Renee... Ik smelt van je Pukfotos... Vind deze echt helemaal super Die met dat tongetje .... HorsePhoto... Hij oogt bij mij paars? en ik stoor me aan de teugels. maar daar kun jij ook niks aan doen
pag 78 Bella.... Wat moet ik hier nog van zeggen... Ik vind jouw Faery echt super cute Margje ... ook hele ruige fotos zeg... Netjes gedaan Chantal.... Mooie zonsondergang Renee... Leuk weer die groothoek.. Helaas dat het paardje niet meer onder ons is Fee.... Mooie zwart wit zeg... Nobbie... ook heeel gaaf zeg Saskia... Die closeup spreekt me erg aan .. Top MerelGomez en Astor... Ik hou van dolfijnen... Ooit moet ik die ook nog eens fotograferen Bella...Mooi scherp! Margje... zet die onderste eens om in zwart/wit of sepia? Ik denk dat je dan de foto nog meer uitstraalt Goof... Heerlijke panoramas!!!