[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:50

Bladzijde 76: (vanaf mijn laatste post)

Suuszels
De fjord en het bankje vind ik tegenvallen vergeleken met derest, maar de anderen vind ik erg mooi! 35

romyloverrr
leuke foto's! probeer alleen niet van onderen te fotograferen, dan kloppen de verhoudingen niet zo goed meer ;) ga door met veel oefenen! ik zou een klein bedrag zoals 5 euro vragen.

jesicaaaa
je bovenste foto is erg goed! haha :D derest is onzichtbaar helaas. 25
.
xMaxxiee

mooie scherpte en leuke foto's, voor mij zit je rond de 25/30

Bladzijde 77:

Fizz
je hebt een mooi logo zeg! je foto's vind ik nog wat aan de zwakke kant bij de portret foto's, maar de actiefoto vind ik wel erg goed genomen! hierop is het een beetje moeilijk te taxeren. nu 20

terrabeertje
probeer je onderwerp zonder afgesneden stukken op de foto te krijgen, dat oogt al veel beter. Je foto's zijn ook nog wat on scherp. ik zou nu nog even door oefenen, en veel op internet gaan lezen over fotografie! dan kom je er vanzelf :)

GerdjeHoran
rond de 30 euro, erg leuk bezig :)

anne_joy
de foto's in de tuin zijn zooooo anders hihi, de anderen zet ik zeker op 35/40! erg mooi!

horserider22
als je de 1e en laatste weg haalt ^^ dan zit je op de 15/20 ongeveer.Probeer wel op je horizon te letten (rijfoto)

puppy1128
de 2e foto vind ik erg mooi! lekker strak en leuk dat je voor zwart wit hebt gekozen! 35

Brenda_85
ik heb even op je facebook gespiekt omdat ik benieuwd was hihi, erg leuk bezig! ik zou rond de 30/35 vragen.

joeluna

op de laatste na vind ik het rond de 25/30 waard, die kat is wel heeeeel gaaf hoor! leuk <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.facebook.com/LouisaHoenstok ... =bookmarks voor meer :)

alvast bedankt :) /3

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:25

Dankjewel louiisa, jouw foto's schat ik ook tussen de €25,- en €30,-

Ik ben erg benieuwd waarom je al mijn foto's zoveel waard vind behalve de laatste. Hier kan ik weer van leren en er de volgende keer op letten ;)

louiisaa

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:30

Graag gedaan!

Ik vind de achtergrond iets te afleidend als je het hoofd van het paard als onderwerp hebt. Ik zou dan toch of heel het meisje erop zetten, of het paard met een rustigere achtergrond op de foto zetten. Ook zou ik de foto van een ander punt nemen.

maar ik ben geen expert hihi het is maar een mening :j

de andere foto's vind ik betere plaatjes, ik vind de foto's op je site ook erg verschillen. de halflinger die bereden word door een ruiter is erg goed! en ik vind je actiefoto's ook erg mooi!

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 09:53

Dankjewel! :)

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 20:28

Fizz: Ik zou graag bij de springfoto wat meer scherptediepte zien. en let bij de portet foto's op waar je het lichaam afsnijdt. 25 euro
terrabeertje: zorg voor een mooie scherpte diepte in je foto's! speel ook een beetje met de kleuren. Je kan meer uit je foto's halen als je ze wat bewerkt. ik zou er nog even geen geld voor vragen
GerdjeHoran: die eerste foto's hebben leuke composities! 35 euro
anne_joy: mooie kleuren! 30 euro
horserider22: leuk! als je de 2e foto in 2/3e positie had gezet had hij iets spannender geweest. De hond is op een wat verkeerde manier afgesneden 30 euro
puppy1128: gaaf die 2e foto! de fjord kijkt wat versuft uit zijn ogen. 30 euro
Brenda_85: mooie kleuren! 40 euro
joeluna: die kat is heel gaaf! 30 euro
louiisaa: De eerste foto is wat ongelukkig afgesneden. Ik zou de kleuren nog iets ophelderen voor een mooier effect. bij de laatste foto is net de kont van het creme paard er af, zonde 30 euro

Mijn foto's van de shoot afgelopen weekend!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 16:28

Hes_Han:

Heel erg bedankt voor de feedback. Hoe zou ik de kleuren wat sprekender kunnen krijgen zonder teveel contrast te krijgen of zonder de kleurbalans teveel te gebruiken. Ik vind dat ze met kleurbalans snel te rood worden.

:)

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 17:28

louiisaa schreef:
Hes_Han:

Heel erg bedankt voor de feedback. Hoe zou ik de kleuren wat sprekender kunnen krijgen zonder teveel contrast te krijgen of zonder de kleurbalans teveel te gebruiken. Ik vind dat ze met kleurbalans snel te rood worden.

:)

Heb je Lightroom? daar kan je makkelijk heel mooi de levendigheid verhogen.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:21

Pagina 77
Fizz Vind bij de eerste dat het licht niet ideaal zit.. De tweede is niet zo interessant qua compositie en dus daarom niet al te speciaal. De derde vind ik wel leuk :j zit het licht ook heel mooi op het paard. Maar jammer dat er over al je foto's een waas hangt en dat ze niet scherp lijken! 15-20
terrabeertje Ik weet niet wat je wilt bereiken met je post maar ik hoop dat je weet dat de foto's geen geld waard zijn. Ver van, dit zijn gewone kiekjes :)
GerdjeHoran Heb het gevoel (alleen bij de eerste) dat het effectje je foto speciaal maakt en wel stoer. Ben vooral fan van de 2de en de 3de :D , laatste twee zijn wat standaard. 30-40
anne_joy De eerste drie foto's zijn niet erg speciaal, daar zou ik dan ook geen geld voor geven. Vind ze een beetje onscherp en de 2de is bewogen! Die van op de heide zijn dan alweer stukken beter :j bij de eerste en de tweede is er leuk gespeeld met scherptediepte, wat ik bij de laatste dan weer mis! maar chapeau dat je een snelle hond scherp kunt vastleggen :) als ik zo het totaalplaatje bekijk 15
horserider22 Ik vind de foto's over het algemeen iets te flets qua kleur, meer kleur dus. Bij de draffoto had ik een iets interessantere compositie gebruikt aangezien de omgeving relatief saai is. Had meer ingezoomd op het paard zelf en een stuk gras meegenomen op de voorgrond om wat meer scherptediepte te creëren. Bij de derde foto had ik ofwel iets meer ingezoomd ofwel niet zo bruut de kont afgesneden.
De laatste foto is helaas onscherp en bewogen! Zou ook eens naar je copyright kijken, al is het paar schaduw toevoegen :)
puppy1128 Ik mis bij de laatste twee scherpte! foto van de fjord vind ik voor de rest een beetje standaard. Kleurgebruik is wel goed :j 15-20
Brenda_85 Mooie foto's, niets op aan te merken. 30
joeluna Kan er moeilijk een prijs op plakken omdat het wat van alles wat is! 25 denk ik

Pagina 78
louiisaa Toffe platen, lekker scherp, alleen de laatste mag wat lichter getrokken worden :) 20-30
Hes_Han Heerlijk, dat surrealistische! wellicht een hoop nabewerking of valt dat mee?
Denk iets van een 45 :)

Nu van mijn kant
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:37

Ik ben niet zo heel goed in taxeren, maar ik heb mijn best gedaan!

Hes_Han: Wauw, wat een zachte, sprookjesachtige kleuren! Hier zou ik zeker 50 euro voor geven!
Louiisaa: Hoewel ik de foto's heel mooi vind, vind ik ze nog iets te 'donker'. Als je ze een beetje helderder maakt, zou ik ze al een stuk interessanter vinden! 25 euro.
Fizz: De eerste foto vind ik iets te overbelicht, de derde net wat te donker. (Hoewel dat ook aan mijn beeldinstellingen kan liggen). De tweede foto vind ik wel heel gaaf, maar jammer van de ietwat scheve horizon. Zo'n 20/25 euro zou ik hier voor geven.
terrabeertje: Helaas zou ik voor deze foto's niets geven. Ze zijn niet scherp en er zit ruis over. Wel is het een goed begin! Even verder oefenen en dan gaat het vast lukken. (:
GerdjeHoran: Wauw, ik ben verliefd op je stijl! 35 euro vind ik deze foto's zeker waard! Leuke composities, mooi kleurgebruik.
horserider22: Ik vind de foto's van de schimmel heel mooi, maar die van de pony vind ik van iets te hoog genomen en ook de hond trekt me niet echt. 20 euro?
puppy1128: Gave foto's! Vooral die van de hond en de kat trokken mijn aandacht. 30 á 35 euro lijkt me zeker een netjes bedrag!
Brenda_85: Ik vind je foto's een fijne, zachte tint hebben. Vooral die van de husky, wauw! 40 euro?
joeluna: De foto van de kat vind ik erg mooi, maar de stadfoto's trekken me niet echt. Dat komt sowieso omdat ik niet echt van stadfotografie hou, dus die reken ik niet mee in mijn oordeel. De mus zou iets helderder gemogen hebben en de hond van iets lager, maar voor de rest vind ik het leuke foto's! 39 euro?

De foto's zijn gemaakt met een Nikon D3100 en een 18-55mm lens. Ze komen van facebook, dus het kan dat daardoor de kwaliteit achteruit gegaan is.

Papegaai
Papegaai 2

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naomi_King

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:12

Louiisaa: rond de 20 euro.
Suuszels: 50 euro, erg mooi
Romyloverrr: ik zou nog niks vragen, paarden lijken wat uit verhouding, verder door oefenen
Jesicaaaa: Kan alleen je eerste foto zien, dus is wat lastig te beoordelen
xMaxxiee; Nog niet hele bijzondere foto’s, 10 euro
Fizz: eerste overbelicht, 2e scheve horizon en de 3e ziet er mooi uit! Ik zou nog niks vragen
Terrabeertje: foto’s zijn niet scherp, zit veel ruis op, ik zou nog niks vragen
GerdjeHoran: mooie scherpe foto’s, netjes kleurgebruik. 25 euro
anne_joy: Vind vooral die op de hei heel mooi! 35 euro
horserider22: 1e is wel prima, 2e overbelicht, 3e had wat lager genomen mogen worden. 4e is het oor afgesneden, is wat jammer. Rond de 15 euro
puppy1128: Mooie foto’s! 35 euro
Brenda_85: 1e is erg mooi maar lijkt wat overbelicht. Verder mooie foto’s! 25 euro
Joeluna: eerste 2 foto’s erg mooi! Laatste foto wat minder. 30 euro
Louiisaa: Prima foto’s, wel een beetje standaard. 25 euro
Hes_Han: Erg mooie foto’s! Gave stijl! 50 euro
xTitanic: Hele gave stijl! Net even wat anders. 50 euro
_Sillebil: Nog even door oefenen. Wat te standaard, en mis wat kleur.

Ik vraag nog niks, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:06

Pagina 76:
ismy: Erg mooie foto's! Rond de 50 euro!
louiisaa: : Mooi! Ik vind sommige foto's iets té gecropt, waardoor ze een beetje druk lijken. Soms kan een stukje lucht iets meer ruimte brengen in een foto. 20 euro
Suuszels: Mooi! Leuke portretten, rond de 40 à 50 euro!
romyloverrr: Je foto's lijken wat onscherp (kan door het uploaden komen?). Ik zou nog een beetje verder oefenen ;)
jesicaaaa: Ik kan enkel de 1e foto zien... Lijkt me nogal weinig scherpte in te zitten. Ik zou nog een beetje verder oefenen. Probeer ook een zo weinig mogelijk storende achtergrond uit te zoeken
xMaxxiee: Leuke foto's, al vind ik de eersten een beetje donker lijken ;) Rond de 25 euro!

Pagina 77:
Fizz:Het eerste wat me opvalt is een beetje het drukke logo. IK heb het portfolio bekeken en er zitten wel leuke plaatjes tussen. Af en toe mis ik wat scherpte bij de foto's van het concours. De foto's van 'wildlife' vind ik dan wel weer heel mooi... 20 à 25 euro
terrabeertje: Ik mis op alle foto's de scherpte. Nog wat verder oefenen en je komt er wel ;)
GerdjeHoran: Mooie kleuren, goede scherpe foto's! 35 euro
anne_joy: Mooie compositie, maar ik zou er persoonlijk iets meer contrast in brengen (bij de foto's met de bloemen) 20 euro
horserider22: Ik mis wat scherpte (misschien door het uploaden?) verder vind ik de kleuren iets te flets. Wel goede compositie! 15 euro
puppy1128: De 2e foto vind ik erg mooi, mooie bokeh! De andere 2 zeggen me niet zo veel. 20 à 25 euro.
Brenda_85: Mooie kleuren! Bij de eerste mis ik een beetje scherpte. 25 euro
joeluna: Die 1e is mijn favoriet ;) Leuke compositie! De 2e vind ik ook erg mooi, maar rest spreekt me niet direct aan. 30 euro

Pagina 78:
louiisaa: Mooie scherpte en bokeh! Ik had graag iets meer kleur gezien, dat gaat je foto's nog meer een 'wauw'-effect geven: 25 euro
Hes_Han: Prachtige kleuren! 50 euro
xTitanic: Ik ben een enorme fan van jouw stijl van fotograferen! Die laatste vind ik prachtig :) rond de 50 euro

En dan mijn foto's :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Meer foto's vind je hier: https://www.flickr.com/photos/irismaselis

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:39

Louisa: Mooie foto's, Ik heb er niet zoveel op aan te merken. Ze mogen af en toe (compositie) wat spannender!
25 euro

Hes_Han: Wauw! Je foto's hebben echt een wow effect,
50 euro
xTitanic: zelfde als hierboven, vind het prachtige platen..
50 euro

Sillebil_ : Leuke platen ,Niet heel veel afwisseling, behalve die laatste die vind ik erg origineel!
20 euro

Naomi_king: zelfde als hierboven, zijn nog vrij standaard.
20 euro

Crazyiris: Mooie platen (vooral de hond is heel sprekend), apart kleurgebruik/contrast
25 euro

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:15

Ik ben niet heel goed in taxeren, maar zal toch een poging wagen (ik bedoel het 'commentaar' niet zo hard als het over zou kunnen komen):

blz 78:
Louiisaa: 23-30 euro, zijn mooie scherpe foto's, maar ze mogen wat speelser en levendiger ;)
Hes_Han: Wauw echt prachtig! Mooie kleuren en composities, ik denk wel 50-60 euro
xTitanic: Mooie foto's, ik denk dat je er 30-40 euro voor kan vragen
Sillebil: Ik zou nog even oefenen, je kan wel een klein bedrag vragen van 10-15 euro
Naomi_king: Opzich leuke foto's, zou nog oefenen om meer te kunnen vragen. Ik denk nu 20 euro
CrazyIris: Mooie afwisselende foto's, denk rond de 20 euro
Elin_: Mooie foto's, zeker de 2e vind ik tof. Ik denk rond de 30 euro

Zal zo zelf ook foto's posten, ben ook erg benieuwd hoeveel ik zou kunnen vragen ;)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:36

Nou laat ik me hier ook eens aan gaan wagen dan :D. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het wel heel lastig vind om een goede indicatie te geven, dus als ik er helemaal naast zit, mijn excuses }:0 .

Ik begin op pagina 78:

GerdjeHoran:
eerste foto, mooi moment, maar ik vind de achtergrond wat storend
tweede foto, origineel, jammer dat het hoofd van het voorste paard er niet helemaal op staat
derde foto, heb ik niet heel veel mee
vierde, vijfde en zesde foto spreken me aan.
Gemiddeld: zo'n 30 euro

anne_joy:
foto's 1, 2 en 3 vind ik niet zo bijzonder en dat komt met name door de achtergrond
foto 4, 5 en 6 daarentegen vind ik wel heel mooi, mooie kleuren en achtergrond.
Gemiddeld: 25 euro

horserider22:
foto 1: mooi
foto 2: niet op het juiste drafmoment
foto 3: mooi, maar misschien de teugels wegbewerken, dan vind ik het net iets meer spreken
foto 4: jammer dat het hoofd er net niet helemaal op staat
Gemiddeld: 20 euro

puppy1128:
foto 1: mooi scherp, ik had er denk ik iets meer hoogte in gelaten of iets van de rug nog bijgesneden (niet letterlijk :+ ) maar het lijkt nu zo breed op de één of andere manier
foto 2: prachtig!
foto 3: mooi, als ze in de camera had gekeken was het nog mooier
Gemiddeld: 35 euro

Brenda_85:
Ik vind ze alle drie heel mooi, heldere kleuren, mooi scherp en creatief.
Gemiddeld: 40 euro

joeluna:
foto 1: poes staat er mooi op, ik had aan de rechterkant die deurpost er denk ik afgehaald.
foto 2: hond is netjes scherp, de achtergrond vind ik iets minder met dat felle lint
foto 3: heb ik niet heel veel mee
foto 4: spreekt me erg aan
foto 5: prachtig
foto 6: leuk, maar niet bijzonder

louiisaa:
foto 1:scherp onderwerp en de achtergrond ook prima, alleen jammer dat de ene kant van het hoofd een beetje wegvalt door de schaduw
foto 2: prima foto
foto 3: ook prima
foto 4: leuk, jammer van de 2 bomen erachter.
foto 4: leuk.
Ik mis een klein beetje creativiteit ondanks dat het nette foto's zijn. Het onderwerp staat erg op het midden gecentreerd.

Hes_Han:
allemaal wauw-foto's. Mooie sfeer!
Gemiddeld: 50-60 euro

xTitanic:
foto 1, 2 en 4 spreken me erg aan, prachtige uitstraling
foto 3 is een smaakkwestie denk ik, hij is goed gemaakt, maar ik krijg de neiging om een zonnebril op te zetten als ik er naar kijk :)
Gemiddeld: 50-60 euro

_Sillebil:
Ik vind foto 1 en 2 leuk, maar niet heel bijzonder en de halsband van de kat vind ik storend
foto 3 vind ik wel heel gaaf!
Gemiddeld: 10 euro op dit moment. Misschien heb je nog andere foto's?

Naomi_King:
foto 1: ik vind de setting goed, maar ik mis wat scherpte
foto 2: ook hier kon het wat scherper en de kleuren mogen wat helderder
foto 3: hetzelfde als bij foto 1
foto 4: spreekt me aan
foto 5: mooie sfeer, het onderwerp mocht ook iets scherper
Gemiddeld: 15 euro (of nog even door oefenen qua scherpte)

CrazyIris:
foto 1: gaaf!
foto 2: mooi scherp
foto 3: gaaf!
foto 4: vind ik wat minder.. paard kijkt een beetje gestresst, wel mooi scherp op het oog
foto 5: naar mijn idee niet scherp genoeg
foto 6: mooie foto

Pagina 78:
Elin_:
foto 1: goede actiefoto maar ik had het onderwerp er denk ik iets meer uitgelicht (meer bijsnijden?)
foto 2: de horizon is niet helemaal recht, wel een mooie foto
foto 3: gaaf

Gunst, nu mag ik zelf ook iets plaatsen, lastig kiezen hoor! Ik ben puur nog bezig voor mijn portfolio en vraag nu 10 euro voor een shoot:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:57

Moest even werken, dus hierbij mijn foto's. Ben erg benieuwd wat jullie vinden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoiiij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:45

louiisaa:
€ 25/30,-
Leuke foto's, niet heel speciaal! De meeste uitsnedes vind ik net iets te krap, iets meer ruimte om het onderwerp heen vind ik prettiger kijken!
Qua kleur zou het allemaal net iets frisser mogen! De foto's zijn wel mooi scherp!
Hes_Han:
€ 75,-
Wauw! Hele mooie foto's! Mooie zachte kleuren, prachtige composities!
xTitanic:
€ 50,-
Kwalitatief goede foto's, maar voor mij geen wauw-factor..
Vind de onderste foto het mooist, deze heeft iets waardoor je blijft kijken!
Op de 2e foto is naar mijn idee vooral scherpgesteld op de neus, waardoor ik daar naar ga kijken en de rest van het paard eigenlijk niet meer zie
_Sillebil:
€ 10,-
De foto van de vogel heeft een mooi compositie, jammer dat de achtergrond niet helemaal zwart is, dit zou 'm nog sterker maken.
De ander foto's vind ik te gewoontjes, storende achtergrond, te groot halsbandje bij de kat..
Naomi_King:
€ 10,-
De cowboyfoto vind ik het mooist, deze heeft een mooie compositie en fijne kleuren.
De andere foto's vind ik een beetje gewoontjes, deze spreken niet!
Scherpte mist op alle foto's nog wel een beetje.
CrazyIris:
€ 30/40,-
Erg mooi kleurgebruik!
Spannende composities, net even anders dan de meeste foto's!
Elin_:
€ 25,-
De indianenfoto vind ik erg gaaf, foto blijft rustig door de zwart/wit omzetting terwijl er veel te zien is!
De foto van de hond vind ik wat tegenvallen, hond springt er niet uit
Murosch:
€ 15,-
Leuke foto's, maar vind ze net te gewoontjes!
Eefsel2109:
€ 25/30,-
Leuke foto's, mooie composities!
Persoonlijk mag het voor mij wat spannender qua kleurgebruik.

Al een hele tijd geen foto's meer geupload, dus ben wel benieuwd!
Ik fotografeer vooral voor mezelf, vooral landschappen en natuur hebben mijn voorkeur.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 23:10

Vanaf pagina 70 weer taxeren, daar ben ik de laatste keer gebleven :)
Als het te laag is, dit is wat ik ervoor kan/wil geven.

Pagina 70:
LOVESUSHI: 25 euro is een goede prijs, de foto’s spreken mij aan en dan vooral de 2e. Ik mis bij de eerste een beetje kleur en de laatste had ik wat meer ruimte willen zien.
Paris_: Ik mis wat scherpte in de foto’s, eerste is de beste maar hoe verder ik kom, hoe minder ik ze vind. Voor de eerste keer overigens niks te klagen, 10/15 euro.
Puppy1128: Erg mooie foto’s, niet veel op aan te merken behalve dat de 2e me iets minder aanspreekt. 25/30 euro.
WiancaR: Prachtig, echt geen woord aan vuil te maken, 40/50 euro of meer.
xTitanic: 2e foto persoonlijk geen fan van, en bliksemfoto’s vind ik nou dus echt lastig taxeren, maar op zich erg mooi! 35/40 euro.
Marit: Jij moet niet dubben over je prijzen, je zit echt goed. Je maakt prachtige foto’s. 60 of meer.
Joycieee: Eerste foto werkt bij mij al niet meer, maar de andere zijn wel mooi. Ongeveer 25 euro.

Pagina 71:
Horserider22: Ik mis wat scherpte en de schaduwen zijn mij wat te hard, maar gewoon blijven oefenen! 10 euro.
xJikke: Prachtig, iets minder scherpte mocht van mij wel maar het misstaat niet. 2e foto vind ik de pony iets te veel verdwijnen op de achtergrond. 25/30 euro.
Miroxmill: Probeer te letten op je locaties ( hekwerken enzo ) en ik mis wat scherpte. Blijven oefenen, je bent goed op weg. 10/15 euro.
Boomer123: De blackfoto’s zijn heel mooi, bij de andere iets te sterke schaduw. Goed op weg: 15 euro mits je er blackfoto’s bij maakt, zonder zou ik 10 betalen.
Gianti: Niets op aan te merken, 35 euro ongeveer.
Joeluna: er zit nog wat verbeterwerk aan maar je maakt al leuke foto’s en je hebt goede ideeen. 15/20 euro.
Naomi_king: zonde van de storende objecten zoals hekwerk en woning, ook mis ik wat contrast. Wel goede momenten. 10/15 euro.

Pagina 72:
Mzorro: Leuke foto’s, wellicht bij foto 3 wat meer scherptediepte willen zien maar in beweging is dat al vrij lastig. 25/30 euro.
Anouska15: Op zich mooie foto’s, maar op die in het water na vind ik ze wat licht/scherpte missen. 20/25 euro.
Hes_han: Prachtig, niets op aan te merken, rond de 45 euro.
Love__Mandy: Ik zie wat onscherpte op je foto’s. Terwijl ze op zich wel mooi zijn. 15/20 euro. Let volgende keer wel op je achtergronden.
Lynn85: Leuke originele foto’s, prachtig! 50/55 euro.
Btjeetje: Bovenste 2 spreken me het meeste aan, de 3e is mij iets teveel schaduw en de 4e lijkt wat schaduw te missen. 25 euro ongeveer.
xMaxxiee: Zoals je al zegt, er mist wat scherpte. Maar wat voor mij dan ook een minder punt is zijn de achtergronden. Let er volgende keer op. Voor de rest wel goede compositie. 10 euro.
GerdjeHoran: De 3e vind ik wat gek, maar op alle foto’s een mooie scherpte. 20/25 euro.

Pagina 73:
Fading: Prachtige foto’s, ik zou rond de 40/45 euro geven.
Heavenslove: Wauw, echt adembenemend. 70/80 euro.
Evelien1000: Mooie foto’s, alleen bij de laatste lijk ik een soort witte waas om de honden te zien. Ietsje minder. 30/35 euro.
Leonie_M: Wat me vooral opviel was het verschillende gebruik van logo’s, nogal irritant haha. Maar op basis van de foto’s zou ik je 15/20 euro geven.
Pagina 74:
IsaCalixa: Foto 5 is voor mij het voorhoofd iets te licht maar voor de rest topfoto’s. 35/40 euro.
Aniek1985: Achtergrond van de 2e vind ik wat tegevallen maar de rest is mooi, ook de binnenbakfoto. 40/45 euro.
D_Destiny: Hondenfoto’s in mijn ogen iets te harde schaduw, voor de rest mooie foto’s. 20/25 euro.
Believe: Had iets meer kleurverschil willen zien, nu vloeit het een beetje over. 20 euro.

Pagina 75:
Joycieee: Mooie foto’s, laatste vind ik iets flets, maar voor de rest niets op aan te merken, 30 euro.
xBVN: Mooie foto’s, niets op aan te merken, 35/40 euro.
Metador: De meeste foto’s vind ik iets te krap uitgesneden, iets meer ruimte overhouden en je hebt perfecte foto’s! 20 euro ongeveer.
xTitanic: Weerfoto’s en taxeren, hmh :P Mooie foto’s, 50/55 euro.
Strasshorse: Sommigen missen in mijn ogen wat scherpte, voor de rest wel mooi. 40 euro ongeveer.
_Ilsee_: Foto 2 helaas te harde schaduw, voor de rest ben je goed op weg, 25/30 euro.

Pagina 76:
Ismy: Prachtige foto’s, rond de 70 euro zou ik wel durven uitgeven.
Louiisaa: Eerste foto vind ik het minste, de 3e en 4e vind ik het mooiste wat betreft contrast en scherpte. 30 euro ongeveer.
Suuszels: Bij de eerste 2 mis ik wat scherpte ( wellicht door uploaden ) mooie foto’s! 35/40 euro.
Romyloverr: Let een beetje op je houding, bij kleine pony’s altijd op lagere hoogte zitten. Bij foto 2, let op je achtergrond en op het moment van de foto. 10 euro.
xMaxxiee: Opzich niet veel op aan te merken, laatste foto had ik iets meer van voren genomen, zijn ogen “verdwijnen” teveel. 20 euro.

Pagina 77:
Fizz: Eerste foto is het mooiste, 2e moet je op je horizon letten, deze is nu scheef. Foto 3 voor mij iets te sterke schaduwen. Wel mooie scherpte. 25 euro.
Terrabeertje: Wat me vooral opvalt is de scherpte, de 2e foto lijkt wel met mobiel ( shoot me if i’m wrong ) maar je maakt een goed begin, oefen vooral goed door, het begin is er. Start vooral met het letten op je achtergrond. 5 euro.
GerdjeHoran: Bij de eerste vind ik het zonde dat het hoofd eraf is, bij de 2e past het wel. Mooie foto’s. 35 euro ongeveer.
Anne_joy: Mooie foto’s, niet veel op aan te merken. 25/30 euro.
Horserider22: Mooie foto’s, bij de eennalaatste foto, probeer volgende keer met een hengstenketting te werken, ziet er mooier uit. Voor de rest ben je goed op weg. 15 euro voor nu.
Pupp1128: Mooie foto’s. 30/35 euro.
Brenda_85: Eerste foto had iets minder licht mogen zijn, voor de rest mooie foto’s. 25 euro ongeveer.
Joeluna: Laatste foto vind ik het minste, maar je bent wel verbeterd! 20/25 euro.

Pagina 78:
Louiisaa: Beetje zonde dat je maar materiaal hebt van 1 shoot, maar wel mooi materiaal. 25 euro.
Hes_Han: Prachtig. 50/55 euro.
xTitanic: Laatste vind ik het mooiste, 55 euro ongeveer.
_Sillebil: Let op de locatie van je foto’s, je maakt een mooie start. 10 euro voor nu.
Naomi_King: Ik mis scherpte, wat erg zonde is want je maakt mooie foto’s. Voor nu 15 euro.
CrazyIris: Hele sprekende foto’s. 50 euro ongeveer.
Elin_: Laatste foto is ietsje te licht, waardoor je het verschil in rug en hoofd nauwelijks ziet. Voor de rest mooie foto’s. 25 euro.
Murosch: Ik mis ergens wat scherpte, maar je bent goed bezig. 20 euro ongeveer.
Eefsel2109: De kat mist wat scherpte, voor de honden ben je goed bezig. 20/25 euro.
Sheena_4ever: Lastig voor mij om niet-levende items te taxeren, maar je maakt mooie foto’s. 30 euro.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 23:20

Je zegt dat ik goed zit maar zat toen op €85! :P En je zou er zelf rond €60 voor geven dusvoor jou zou ik dan toch te hoog zitten..
Heb inmiddels mijn prijzen verhoogd en shoots gaan nu vanaf €90/€100,- Dus hoop dat dat dan alsnog goed gaat :')

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 23:24

Het is gewoon wat ik ervoor zou willen geven, je hoeft niet lager te gaan zitten vanwege mijn taxatie :P
90/100 is ook zeker niet verkeerd, alleen zou ik het teveel vinden om te betalen. Puur mijn mening ;)
Maar zoals je ziet zitten geen enkele van mijn taxaties op de 100

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 08:25

Ik wil toch even een pagina taxeren en foto's plaatsen, mijn foto's zijn namelijk heel anders dan mijn laatste post(niet kwa kwaliteit, maar kwa kleuren e.d.). En ik zie dat ik soms toch nog getaxeerd wordt, maar dat gaat dan eigenlijk niet meer op, vind ik. Ik zal in de herfstvakantie even vanaf mijn vorige post taxeren!

Ik geef geen feedback op de foto's, ik taxeer alleen adhv wat ik zie met evt. een kleine uitleg. Mocht je het echt niet snappen en feedback willen, zal ik dat uiteraard wel doen!

Louiisaa: Opzich mooie foto’s, maar ik mis een sprankeltje. € 20
Hes_Han: Geweldige foto’s, zeker € 50 maar wellicht nog meer!
xTitanic: Echt prachtige, aansprekende foto’s weer! € 50
_Sillebil: Persoonlijk zou ik hier (nog) geen geld voor geven, de foto’s zijn nog te simpel.
Naomi_King: opzich best leuke composities in sommige, alleen lijkt het juiste punt niet scherp te zijn. € 20
CrazyIris: Lastig, ik denk dat ik jou eerder op een evenement zie met geweldige foto’s, dan echte fotoshoots, je stijl spreekt me erg aan. Maar composities (in sommige gevallen) iets minder. € 25
Elin_: (wat grappig een naamgenoot, komt niet vaak voor haha) composities prima, maar details minder. Ook de nabewerking vind ik jammer. € 20
Murosch: Ik vind de portretfoto’s erg tegenvallen € 20
Eefsel2109: echt toffe foto’s eigenlijk, alleen mis ik hier ook wat sprankel. € 25
Sheena_4ever: spannende foto’s met mooi gebruik kleurgebruik. Als je hondenfoto’s altijd zo zijn (evt. iets minder overbelicht op de neus, maar dit is zeuren haha) € 30

Ik zie alleen dat flickr sommige toch verscherpt heeft lijkt het wel :? en ik heb het idee dat ze best groot zijn nu, maar ik werk vanaf een laptop nu haha.

Paarden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Portret:
Afbeelding

Afbeelding

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:19

louiisaa: € 25-35 euro. Ik zou iets meer ruimte om het object heen laten dat je fotografeert.
Hes_Han: € 50-60 euro. Mooie kleuren, dromerige sfeer! Misschien dat het aan het uploaden ligt, maar bij de laatste foto had je misschien iets meer kunnen scherpstellen op de ogen. Ik heb het idee dat haar haren linksboven de aandacht hebben gehad.
xTitanic: € 45 - 55 euro. Mooie composities en heldere foto's. Vooral fan van de schimmel, daar valt het ligt prachtig om heen.
_Sillebil: Bij de tweede foto is de achtergrond wat storend en de foto lijkt niet helemaal scherp. Probeer om ook foto's te maken van een compleet object en niet alleen een deel ervan. Goed blijven oefenen, dan vind je vast ook een eigen stijl :)
Naomi_King: Je foto's ogen wat donker. Misschien de volgende keer je diafragma iets verder open zetten of je ISO iets omhoog. Dan kun je al een heel andere sfeer creëren.
CrazyIris: Oei, lastig om hier een prijs voor te geven. Elke foto geeft zo'n andere sfeer. Ben je nog een beetje zoekende naar een eigen stijl? Voor nu 30 euro.
Elin_: Je foto's ogen wat donker, het witte paard lijkt wat overbelicht. Blijft lastig! Maar je hebt wel leuke sfeer neer gezet. Ergens tussen de 25 a 30 euro.
Murosch: Je bent al goed bezig! Probeer iets van jezelf in de foto's te stoppen :) voor nu 20-25 euro.
sheena_4ever: Leuke invalshoeken. Dat maakt de foto's interessant. Ik vind het een beetje lastig om dit te taxeren. 20-25 euro? :)
LOVESUSHI: Leuke kleuren, verschillende sferen. 35 euro.

Toch wel lastig dat taxeren, ik hoop dat ik niemand heb teleurgesteld :')

Ik ben zelf nog wat zoekende naar mijn eigen stijl. (En een bange poeperd, want ik durf niet zo goed dingen te plaatsen) Brand vooral los!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:44

pagina 77

Horserider22: mooie foto’s maar je mag meer gaan spelen met je kleur gebruik en goed letten op welke momenten je je foto’s maakt. 15 euro

puppy1128: er lijkt veel gevoel in je foto’s te zitten! Vooral de 2e vind ik gaaf. 30 euro

Brenda_85: heerlijk gebruik van het licht en de kleuren! 50 euro

joeluna: ik ben altijd helemaal weg van je foto’s! hele duidelijke scherpe foto’s 60 euro

Pagina 78

Louiisaa: leuke composities maar ik mis kleur in de foto’s 35 euro

Hes_Han: heerlijke foto’s! 65 euro

xTitanic: wauw wauw wat een gave foto’s! 75 euro

Sillebil: gave foto’s! goed scherp en mooi kleurgebruik. 25 eur

Naomi_King: je foto’s mogen nog wat opvallender net zoals je laatste foto. die vind ik erg goed.
25euro

CrazyIris
: prachtig! Hele leuke bewerkingen, ik ben fan! 70 euro

Elin_: mooie foto’s maar ze mogen wat opvallender. 30 euro

Murosch: composities mogen nog wat beter maar verder erg leuk! 20 euro

Eefsel2109:
de eerste 2 foto’s zijn heel goed! Bij de anderen mag er wat meer gespeeld worden met kleur

sheena_4ever: enorm goede composities! Goed kleurgebruik! 50 euro

LOVESUSHI: goede foto’s! 60 euro zeker

Cleo_: je speelt leuk met je composities! Gewaagd en heel goed kleur gebruik. 40 euro

en nu mijn foto's weer na een maand!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

foto van een fotoshoot van vandaag :D
Afbeelding

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:49

Pagina 77
Fizz Horizon is jammer, maar opzich zijn de foto's wel leuk. De grootte van je logo vind ik wel jammer.
€20-€25

Terrabeertje Blijven oefenen en er komt zeker wat leuks uit! Zoals eerder aangegeven opletten dat er geen lichaamsdelen uit de foto vallen en vooral op je achtergrond letten! :)

GerdjeHoran Voor mij persoonlijk is de eerste té bewerkt, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Onscherpe voorgrond, zoals op foto 4, heb ik moeite mee. Had dat nu aan 1 kant geweest was het anders, maar nu val je er als het ware over. Verder vind ik je foto's wel erg mooi.
€30-€35

horserider22 Foto 2 is helaas op verkeerde moment genomen. Foto 3 heeft erg veel hoofdruimte, tip daarvoor heeft bokker "puppy1128" al gegeven :)
€15

puppy1128 Leuke foto's en mooie zwart-wit omzetting!
€30-€35

Brenda_85 Let waar je snijdt bij je eerste foto, vind ze verder wel erg mooi.
€35

joeluna Het is haast niet te geloven dat de 6e foto ook doro jou genomen is. In vergelijking met de eerste 5 is foto 6 minderwaardig aan de rest. Die kat is erg leuk! <3
€30

Pagina 78

louiisaa Compositie bij je eerste vind ik een beetje raar en misschien ook wat krap. Kleuren zou ik ook nog een beetje ophelderen, jammer van de snede bij de laatste foto
€25-€30

Hes_Han Geweldige foto's. Kan ook door de upload komen, maar ik heb het gevoel dat de neus scherp is ipv de ogen bij foto 4.
€50

xTitanic Eveneens geweldige foto's en aparte stijl. Ik ben fan!
€50

Naomi_King Leuke foto's, al zou ik nog wat meer leven in je foto's steken

CrazyIris Er zitten sterke en minder sterke tussen
€25

Elin_ Leuke foto's
€25-€30

Murosch Leuke foto's, maar net een beetje gewoontjes
€15

Eefsel2109 Ziet er goed uit! Kleurgebruik mag ook wat spannender voor mij
€25

sheena_4ever Moeilijk te taxeren, maar je maakt wel aangename beelden
€25 denk ik

LOVESUSHI Kleurgebruik wat nog iets spannender voor mij, opletten waar je snijd bij je portretten
€35

Cleo_ Er zitten goede ideeën achter. Je portret mag wel wat meer kleur hebben, verder leuke composities
€35-€40

GerdjeHoran verschillende stijlen. Jammer van de waas over je eerste foto. De honden vind ik leuk, jammer van de krappe foto's bij de paarden en die van vandaag (gisteren) is erg spontaan!

--
Zo, dit was moeilijker dan gedacht. :+ taxeren heb ik gedaan op basis van de foto's die hiér geplaatst werden, ben niet op sites oid gaan kijken. Mijn foto's komen later vandaag!

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 14:59

Ik geef mijn mening alleen over de laatste 3 omdat ik zo snel weg moet haha :oo

LOVESUSHI: Hele gave foto's allemaal met een fijne sfeer, rond de 45,- euro
Cleo_: Mooie aparte foto's, ongeveer 30,- euro
GerdjeHoran: Wat een mooie foto's! Aparte bewerking die ik persoonlijk heel gaaf vind, ongeveer 50,- euro

Ik vraag nu 10 euro voor een shoot, mijn watermerk is trouwens ietsje veranderd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:49

@marijacindy ik denk dat je al wel 20 euro kunt gaan vragen hoor! Je composities zijn mooi alleen ik ben niet zo weg van de laatste bewerking