Suuszels
De fjord en het bankje vind ik tegenvallen vergeleken met derest, maar de anderen vind ik erg mooi! 35
romyloverrr
leuke foto's! probeer alleen niet van onderen te fotograferen, dan kloppen de verhoudingen niet zo goed meer

jesicaaaa
je bovenste foto is erg goed! haha

.
xMaxxiee
mooie scherpte en leuke foto's, voor mij zit je rond de 25/30
Bladzijde 77:
Fizz
je hebt een mooi logo zeg! je foto's vind ik nog wat aan de zwakke kant bij de portret foto's, maar de actiefoto vind ik wel erg goed genomen! hierop is het een beetje moeilijk te taxeren. nu 20
terrabeertje
probeer je onderwerp zonder afgesneden stukken op de foto te krijgen, dat oogt al veel beter. Je foto's zijn ook nog wat on scherp. ik zou nu nog even door oefenen, en veel op internet gaan lezen over fotografie! dan kom je er vanzelf

GerdjeHoran
rond de 30 euro, erg leuk bezig

anne_joy
de foto's in de tuin zijn zooooo anders hihi, de anderen zet ik zeker op 35/40! erg mooi!
horserider22
als je de 1e en laatste weg haalt ^^ dan zit je op de 15/20 ongeveer.Probeer wel op je horizon te letten (rijfoto)
puppy1128
de 2e foto vind ik erg mooi! lekker strak en leuk dat je voor zwart wit hebt gekozen! 35
Brenda_85
ik heb even op je facebook gespiekt omdat ik benieuwd was hihi, erg leuk bezig! ik zou rond de 30/35 vragen.
joeluna
op de laatste na vind ik het rond de 25/30 waard, die kat is wel heeeeel gaaf hoor! leuk

https://www.facebook.com/LouisaHoenstok ... =bookmarks voor meer

alvast bedankt