Hoi ik had een leuk idee maar heb jullie hulp erbij nodig omdat ik echt een leek ben op dit gebied. Wil graag een foto bewerking van een foto (link ivp privacy) en dat henk wijngaard daarbij wordt gezet. De linker persoon moet blijven en dan samen met henk op de foto komen. Als deze foto niet geschikt is kan ik nog wel even kijken voor een andere foto. Kan t eindresultaat naar me gepbt worden ipv openbaar in het resultaat topic?
Is er hier iemand die speciaal voor mijn zus en haar dochter en onze moeder een pracht filmpje kunnen bewerken, het is als aandenken dan aan hun paard die ze morgen vroeg helaas moeten afstaan en nooit meer terug zal komen .
Als iemand dit wilt kan ik de foto's, filmpje, muziek en het versje doorsturen. Hoop dat er iemand is die hen zou kunnen helpen?
ik ben zeer blij met mijn avatar nu, maar ik zou toch een andere willen zou iemand van deze onderstaande foto's een bewegende avatar kunnen maken ? niet te snel overspringen maar ook niet sloom
Kan iemand een avatar maken voor mij van deze 2 foto's?
Graag met een mooie overgang, maar niet te 'opvallend' en een minuut tijd tussen de overgang van de ene foto naar de andere foto. En als het kan bij de 1ste foto een randje in hetzelfde kleur als mijn t-shirt & bij de 2de een donkergroen randje