Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lady_lover_ schreef:Ik snap het wel hoor BijouCharlie!!
Mensen doen die VRIJWILLIG en ze heeft er zoals daar staat ongeveer 9(!!!!) voor je gemaakt, Vindt je dat niet genoeg? je kan zelf ook bewerken, ik weet dat het leuk is om te zien wat andere mensen van je foto's kunnen maken maar wij doen dit wel vrijwillig dus hou het voor ons een beetje leuk.
BijouCharlie schreef:_Lady_lover_ schreef:Ik snap het wel hoor BijouCharlie!!
Mensen doen die VRIJWILLIG en ze heeft er zoals daar staat ongeveer 9(!!!!) voor je gemaakt, Vindt je dat niet genoeg? je kan zelf ook bewerken, ik weet dat het leuk is om te zien wat andere mensen van je foto's kunnen maken maar wij doen dit wel vrijwillig dus hou het voor ons een beetje leuk.
Jaaa maar die foto's heeft ze al een keer geplaatst en ik snap niet waarom ze die nog eens plaatst
Snappie??
Pasamba schreef:DebbjJ ik heb even uit je profiel bewerkt als je het niet erg vind:
Stravero schreef:
Jaa nou.. om te laten zien dat je al
kaai veel bewerkingen hebt!
DebbjJ schreef:Stravero schreef:
Jaa nou.. om te laten zien dat je al
kaai veel bewerkingen hebt!
Ik ben het hier helemaal mee eens, Evelien
Jij hebt er zo ongeveer al 9 gemaakt, ik heb er meer als 5 gemaakt & ik weet zeker dan pien (paOlien) er ook ongeveer 5 gemaakt heeft.
Dus bijoucharlie... nu zijn anderen even aan de beurt
_Lady_lover_ schreef:"]
Ja idd en buiten jullie ( ik vindt dat jullie er een hoop gemaakt hebben hoor!) zijn jullie niet de enige die bewerkingen gemaakt hebben.
Fairytail schreef:ik meld me weer aan voor bewerkingen
helaas werkt psp niet meer maar wil het toch proberen
wil iemand dan ook blz 40/41 proberen?dankje