LindeCaspar schreef:En sorry hoor......waar bemoei jij je eigenlijk mee? Je maakt niet eens avatars......![]()
Pardon?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindeCaspar schreef:En sorry hoor......waar bemoei jij je eigenlijk mee? Je maakt niet eens avatars......![]()
Jus_dOrange schreef:LindeCaspar schreef:En sorry hoor......waar bemoei jij je eigenlijk mee? Je maakt niet eens avatars......![]()
Pardon?
LindeCaspar schreef:
LindeCaspar schreef:
_lucy_ schreef:_lucy_ schreef:
mensen..
wees blij dát er avatars voor jullie worden gemaakt, wij hebben ook een leven die níet alleen uit avatars maken bestaat..
we zijn niet een stel robots die meteen à la minute een avatar voor je heeft klaar staan..
jammer dat er ondankbare mensen zijn..
noraahlover schreef:_lucy_ schreef:
mensen..
wees blij dát er avatars voor jullie worden gemaakt, wij hebben ook een leven die níet alleen uit avatars maken bestaat..
we zijn niet een stel robots die meteen à la minute een avatar voor je heeft klaar staan..
jammer dat er ondankbare mensen zijn..
Ik zei toch ook dat ik rustig afwachte, zeg ik dan dat ik het te lang vind duren, Ik gaf gewoon een reactie, omdat er in één keer zoveel aanvragen waren, maar ik wacht gewoon hoor, weet ook wel dat iedereen meer te doen heeft.....
Sorry dan voor mijn reactie daarop......
noraahlover schreef:kan ik trouwens die anderen ook ergens weer uploaden zodat ik ze weer kan gebruiken??
LindeCaspar schreef:
Jus_dOrange schreef:par·don2 (tw.)
1 neem mij niet kwalijk [beleefdheidsformule]
Of je dat even wat aardiger kan zeggen, je hoeft namelijk geen avatars te maken om te zeggen dat je er eentje hebt overgeslagen. En je hoeft ook geen avatars te maken om iets te zeggen over een opmerking die iemand anders eerder in dit topic maakte.
Jus_dOrange schreef:Fijn dat jullie avatars maken, heel lief van jullie, maar ik heb er nu al 2 laten maken (eentje al een hele tijd geleden) en om nou te zeggen dat er geluisterd wordt naar wat men vraagt? Nee dat kan ik niet zeggen, ik doe 't zelf wel...