ik heb het al een keer geprobeerd maar het lukte niet echt.
nu ben ik vanplan de tekenig te kopieren en dan daar op uit te proberen.

want ik denk dat het dan mooier is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die van Janique en Soeskia zijn echt de moeite. Beiden erg sprekende werken met een plus. Als ik op concoursen vergelijkbaar werk geexposeerd zie staan is dat voor bedragen dik over de 500 euro.

het verschilt nogal niet wat met de 40 euro
Maar deze zal niet weggaan voor veel geld denk ik.
Bedankt oneilltje, ik vind jou werk ook moeilijk te taxeren! Ik denk dat het ook wel dik €500,- waard zal zijn, aangezien je stijl zo exclusief is en er elke keer weer uit blijft springen, niemand doet dit je zomaar na. En ik denk dat er genoeg mensen zijn die zo'n schilderij van hun/een paard willen hebben!
haha. 

Sprekend oogje , maar het zou een mooiere tekening zijn als er een stukje nek bij kwam.
Leuk om naar te kijken
zo'n 40 euro 

)
Dat vind ik wel vrij storend...
) vind ik er mooier bij passen.
)
.
De houding is wat apart gekozen (de missende voorbenen) maar dat is mss smaak. Voor deze zou ik gerust aan 20 euro denken
.
Voor t geld vragen zou ik nog eventjes dooroefenen, de verhoudingen mogen nog geoefend worden, en t zou wrs nog mooier worden als je minder omlijnd/rechte strepen gebruikt
.
Je stijl begint zich steeds meer te ontwikkelen
. 10-15 euro?
. Wat ik jammer vind aan deze is dat t papier is gaan bobbelen? Voor t werken in opdracht/verkopen is t mss handig om n dikker papier te gebruiken? Andere aandachtspuntje vind ik de lichte vlek in de hals, die had mss donkerder mogen zijn voor t evenwicht in kleuren? 
.
. Ik zou nog even oefenen met je materiaalgebruik, bijv wat minder streepjes maken of met de vormen meekleuren.
.
Op t prijskaartje mag je van mij gerust een getal boven de 100+ euro schrijven
.
Jammer dat je t omlijnt hebt, dat geeft het een beetje een simpel beeld, terwijl hij knap is neergezet. Algeheel zou t contrast meer verdeeld mogen zijn? Bijv t oogje en de krullen op de staart lijken nu erg donker ivm de rest. 5 euro?
. Dat leid mij heel erg af van t paard... 10 euro, maar meer als je t meisje ook karakter had gegeven
. oneilltje79 schreef:LOL, niemand durft mijn werk te taxeren omdat ik zelf zulke hoge bedragen noem. Maar ik noemde die alleen als voorbeeld. Ik kom veel met paarden op grote concoursen en daar staat het vol met standjes met schilderijen waar ik altijd even ga kijken. Ik zag laatst een schilderij van een aardbei van ong. 20 x 20 cm voor 450 euro bijv.
In Aken had ik de tijd om met de makers ervan zelf te praten en die stands op die shows schijnen erg goed te lopen.
Persoonlijk vind ik dat er op concoursen veel werk van hele goede, maar ook van echt slechte kunstenaars te vinden is.
Dan moet ik wel verdomd mooi zijn!
Ik denk zeker tussen de 15 a 20 voor deze!

dat is zo, ik weet dat je niet zo duur bent
, maar ondertussen heb ik die springende ook af (had nooit gedacht dat ie zo mooi zou worden
en nog een andere tekening, ik ga gouw een foto aken om de camera uit te proberen op mijn tekeningen

Het is ook geen topic voor iedere dag...
(gelukkig maar anders moest ik m'n baan opzeggen
)