Namiro, het kan ook wel wat aardiger hoor. Ik zette eerst juist mijn resultaten in het aanvraag topic. Omdat ik het ni et wist, dus je kan ook wel ffies wat vriendelijker zeggen dat er een anders topic is waar je kan vragen of iemand wilt bewerken ! Naja, Gr. Joscaa
sorry dat de mensen die een collage hebben aangevraagd zo lang moeten wachten, ik hoop ze morgen te kunnen maken, en anders overmorgen, ik heb het nu nogal druk met school...
Mensen die mij gevraagt hadden: Ze komen er zo snel mogelijk aan maar heb het ontzettend druk met school en de paardjes... Het komt wel...ik geloof dat Mistralle al zit te wachten vanaf augustus...maar het komt echt nog!
@ Lypido: Op de vorige pagina he, had jij voor mij een collage gemaakt. Heel erg bedankt, maar...Ik kan hem niet zien.. :S ik zie kruisje.. Wil je hem even PB'en of opnieuw neerzetten? Alvast heel erg bedankt..!
Die laatste is mooi CeltricCry! Ik heb zelf ook weer een nieuwe, en een (vind ik zelf) hele mooi gemaakt! k zal hem erop zetten, maar hem eerst even uploaden. Dat vind ik zo irrie dat je hem eerst helemaal moet uploade voordat ie erop ken... naja, beetje Offtopic Gr. Josca *Farouche2