hellgirl schreef:heeft iemand een makkelijke hoofdfoto van zijn paardje, die ik mag gebruiken om te oefenen? mijn foto's hier thuis zijn al allemaal getekend
hier:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niekoezz schreef:Tuurlijk kan dat, tenminste, wil je ervoor betalen of niet.
Je mag het bij mij gratis doen, maar bij mandy_b_s moet je er voor betalen..
*Tamara* schreef:Ik vind het helemaal niet gek dat mensen geld voor hun tekening vragen, ik teken zelf ook en ja, ik vraag er geld voor. Maar in mijn tekeningen zit echt onwijs veel tijd en werk, ik ben er lang mee bezig, werk met redelijk professioneel materiaal, dus om het dan gratis te doen... Nee daar begin ik niet aan. Kijk als ik nou een uurtje zou doen over een tekening, oke, maar aan een gemiddelde tekening zit ik denk ik wel een dag, als ik doorwerk.
En bovendien, een zak snoepjes of een kleine bijdrage voor een mooie tekening als herinnering ofzo aan je lieveling, wat is dat nou? Niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, maar hiermee wil ik dus aangeven dat ik het niet raar vind dat mensen een bijdrage willen en ik het wel raar vind als er op deze manier door andere mensen op gereageerd wordt...
Niekoezz schreef:Het was ook niet aanvallend bedoeld voor mandy_b_s. Het was gewoon een grapje. Het was zeker niet als flauwe opmerking bedoeld, sorry daarvoor als iemand dat zou denken.
Maarja, Findi wat vraag jij ervoor?
Mijn complimenten voor je tekenkunsten.
Groejtes ANiek.