[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:46

Sicayes

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:47

Precies mijn gedachte, die eerste twee onder elkaar als 1 foto ;)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:00

Bedankt voor alle feedback weer!

Mijn week foto voor deze week:

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:01

Ik zag hem al op FB...echt zo ontzettend gaaf!! Ze lijkt echt heel erg op de actrice uit Once!!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:02

:wow: Wauw Wendy! Super super gaaf zeg!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:03

Ze doet mij juist denken aan Carice van Houten in Game of Thrones :D Gave plaat Wendy!!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:08

Thanks! :D Model is Courses hier op bokt :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:21

Oja, dat kind is zo bloedmooi...:') Niet eerlijk meer. _O-

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 17:55

Héle gave foto Wendy! Die stofjes op de achtergrond maken het beeld ook echt af, dat licht is gewoon echt prach-tig.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 18:48

Week 4 (eerste deel heeft al feedback ontvangen)

Eline91
Heel mooi, de foto loopt wat schuin weg waardoor je diepte gecreëerd hebt. Als je de lichten aan de voorkant beter uit wilde laten komen, dan had de foto donkerder gemogen of anders een stuk lichter.

it_is_me
De mist is altijd erg sfeervol om in te fotograferen, de sfeer heb je ook mooi te pakken. Wel zou ik even letten op je witbalans aangezien deze nu erg blauw uitslaat.

Quartel
Heel vertederend en lief inderdaad, prachtig gedaan. Dat de voorste wat speelt en de rest slaapt is ook erg prachtig. De foto zou inderdaad wat lichter en zachter mogen voor de puntjes op de i.
Wellicht ook een iets rustiger kleedje?

Showteam
Prachtig! Wellicht de volgende keer een rustiger en lichtere achtergrond, maar verder qua onderwerp en techniek prachtig! <3

HeavensLove
Voor de eerste keer vind ik hem nog steeds erg netjes. Ga zo door met oefenen, aan deze heb ik niets op te merken.

NESCAFE
Heel mooi qua moment en DOF, vooral aan de rechterkant is deze prachtig. De foto een wat roze zweem maar die vind ik niet storend. Zo is het een mooi sfeerplaatje geworden waar ik graag lang naar kijk.
Bedankt voor de feedback op mijn foto.

Monbyou
Wat zijn die Danbo’s nu in zeg, heet leek mij leuk totdat Facebook nu ook overstroomd haha. Een leuke maar doch wat standaard foto qua onderwerp. De bokeh is prachtig gedaan zo voor de eerste keer, ook qua kleur. De volgende keer alleen even je horizon recht maken?

Kimmetjee04
In zijn geheel zou deze foto denk ik terug mogen naar de tekentafel (doch netjes voor de eerste keer hoor!). Zoals je beschrijft de kreukels, maar ook de schaduwen die je nog ziet (rechts vooral). Qua compositie oogt hij nu wat overbouwd, of even anders neerzetten of de foto ietsje kantelen. :j
Succes met oefenen!

Calice
Prachtig scherp op de ogen en erg vertederend. Wel is de jas wat storend in beeld, wellicht had de foto wat meer naar links kunnen nemen zodat de jas minder beeldvullend wordt? Verder niets op aan te merken.

KimdeGroot94
Als ik iets zou moeten zeggen dan zouden de takjes wat te veel naar links geplaatst zijn, maar dat is wat muggenziften. Ik vind hem prachtig, heel scherp mooi van kleur en mooie DOF.

Kanzi
Ik sluit mij aan bij je eigen commentaar. Wat je voor de volgende keer zou kunnen doen is bijvoorbeeld een potje ofzo neerzetten van te voren, daarop scherpstellen (manueel) en dan vervangen door jouw hoofd. Gezien jezelf al het belangrijkste hebt omschreven, kan ik geen aanvulling verzinnen.

Verography
Bedankt voor de feedback, daar ben ik erg blij mee. :)

Bellatrix
Prachtig wederom! Persoonlijk jammer van de witte vignet rechtsonder, ze heeft een zulke mooie vacht en dan heb je daar die vignet. Verder: _O_

Sicayes
Prachtig, ik sluit mij aan bij je eigen commentaar, verder is het een mooi portret!

Ingvild
Als enige zou ik zeggen dat de volgende keer je diafragma-getal hoger mag opdat je een groter gebied scherpt hebt en zodoende de gehele orchidee. Maar voor de rest is het een mooie foto, niets meer aan doen.

TeSzZz
Ga zo door met je nieuwe camera en lens, prachtig scherp! Heel mooi van kleur en compositie. :j

Crazymel
Jammer dat er zoveel ruis op zit en ze niet scherp zijn. Wellicht de volgende keer een statief erbij?
Hij is heel mooi doch en hoop dat je een herkansing krijgt!

Rianne_
Niets op aan te merken, Marena staat er prachtig op zo. :j

Joysieee
Mooi gedaan met de eerste keer scherpstellen zo. Probeer de achtergrond wat rustiger te houden (rechts) en verder heb ik niets zo wat opvalt. Mooie frontriem!

Nefertarie
Wat een prachtige actiefoto van je poes zo! Heel mooi omgezet in zwart/wit. De achtergrond, met name rechts, stoort iets maar het onderwerp leidt je daar ook direct weer vanaf. Mooi gedaan! _O_

k_m
Dat thema heb je prachtig uitgewerkt, heel vertederend en vol verhaal. Niets op aan te merken. Hoe vond je opleiding hem?

Glenstorm
Heel mooi sfeervol zo, de kleuren van je paard en de heg passen mooi bij elkaar. Wellicht had je het front iets hoger kunnen plaatsen gezien ze nu wat overbouwd lijkt. Doch blijft het een prachtige winterse foto.

Sodeletuut
Ik zat te denken hoe je dit met vuurwerk voor elkaar had gekregen, totdat ik zag het dat Alvaro weer was, wat een prachtige sfeerfoto! Wellicht nog voor de puntjes op de i de ruimte onderin ook geheel zwart maken?

Rosslover
Ik denk dat deze ook even terug maar naar de tekentafel. De pony is erg donker namelijk, ook kijkt hij niet echt attent en het longeerstukje is wat jammer. Aan de linkerkant zie ik ook nog wat vuiltjes, daar moet nog even de kloonstempel wat beter over heen.

Quartel
Bedankt voor de feedback!

Ismy
Als eerste heel veel beterschap! :(:) Rustig aan!
Mooie foto zoals de rest van de serie, blijft heel mysterieus. :j

XiiaaooNaa
Ietwat centraal geplaatst maar verder prachtig van compositie, scherpte en de kleuren mooi goed gedaan (wit is niet overbelicht bijvoorbeeld). Prachtig!
Alleen wel nieuwsgierig waarom je deze achtergrond hebt gekozen gezien het enorme contrast?

Jespri
Ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken bij jouw foto. Hij pakt daardoor niet zo denk ik. Wel mooi scherp en goed van kleur. :j

Deetjeeuh
Sneeuw en dooi (?) in één foto, prachtig gezien. Het scherptediepte had wat groter gemogen naar mijn smaak. Ondanks een prachtige sfeervolle foto.

Verography
Prachtig, niets op aan te merken!

EskeGirl
Mooi moment. Helaas pakt de foto mij verder niet zo ondanks dat het een mooie toevalstreffer is geweest.

Jessica_1998
Ik sluit mij aan bij je eigen commentaar, daarbij is de kern ook wat donker. Wellicht kun je hem nog wat lichter maken? Succes met je toetsweek!

Sorsie
Heel leuk gedaan die kadering inderdaad, leuk spontaan moment. Ach, de rest komt de volgende keer vast wel.

Ponyaddicted
Met dit soort onderwerpen kun je heel veel doen qua compositie. Ik denk dat je er ook mooi mee kunt stoeien, voor nu pakt de foto nog niet namelijk. Wellicht een lager en ander standpunt kiezen zodat je de kijker mee neemt?

Irene96
Ik weet niet zo goed wat ik van jou foto moet vinden. Het lijk nu “just” maar een vrouw op de grond snap je? Wellicht had een ander standpunt geholpen om de kijker echt mee te nemen? Een andere nabewerking had ook gekund?
En beterschap!

Dandy200
Een mooie rustgevende foto, ietwat jammer van de bomen op de voorgrond. Wellicht ook wat meer contrast? Zeker een mooie timing met die vogel ook!

Marjoow
Zoals eerder al gezegd: _O_ prachtig landschap!

horserider22
Wat jammer van het te grote en felgekleurde halster, want het plaatje is erg sfeervol namelijk. Wellicht zou je de volgende keer op je buik kunnen liggen voor een nog meer aansprekende foto?

SuperLiesje
Voor de eerste heb je hem zeker netjes bewerkt. Heb je toevallig ook een groter formaat? Wellicht had je het hoofdje iets naar de kijker toe kunnen draaien zodat die ook goed in de zon zou komen, zoals de hals namelijk. Dat maakt de foto ook meteen wat minder plat en creëert meteen automatisch wat diepte.

MarBri
Voor mij is je eerste foto ook diegene die het meeste aanspreekt, heel sfeervol en winters. Mooi gedaan.

IsaCalixa
Op zich een heel mooi winters portret, maar nog mooier was het geweest als het paard mooi actief had gekeken en je iets meer hoofd (oortjes nu afgesneden) en minder been had gedaan.
Qua scherpte, kleuren en licht: niets meer aan doen.

Jolijnn
Prachtig zo dit winterse portret!

Brechtjee
Ondanks je eigen commentaar vind ik het een interessant foto zo met het licht van achteren. Hij trekt mijn aandacht wel, dus bij deze: goed gedaan!

MZorro
Hier heb ik echt lang naar gekeken, heel mooi gedaan qua onderwerp, scherpte, scherptediepte, verloop en kleuren. Niets op aan te merken!

crazy_horses
Let sowieso de volgende keer even goed op het hoofdstel, de neusriem zit net goed en het bit hangt ook te laag. Ook hangen er wat plukjes manen scheef en zou je meer borst mee mogen nemen. De reflectie en kleur van de ogen is mooi, maar het hoofd vind ik vooral links wat te overbelicht. Wellicht kun je dat nog wat aanpassen?

SternPhoto
Prachtig, niets op aan te merken! _O_

Jilinda
Dat herken ik, ik heb er ook nooit gevuld voor met die vogels. _O- Door de ruis heen gekeken vind ik het een prachtige foto, mooi van compositie en kleur. Wellicht had het iets minder centraal gemogen, de tak is diagonaal geplaatst wellicht had je daar meer mee kunnen doen.

_Elke
Ik vind hem met deze bewerking erg zomers aandoen, de kleuren knallen er af. Verder sluit ik mij aan bij je eigen commentaar. :j

Leonyr
Kan ik alleen maar _O_ op zeggen!

LOVESUSHI
Ik vind hem heel sfeervol en juist goed dat hij niet precies in het midden staat. De kleuren passen mooi bij elkaar en het licht is ook mooi. Wel mis ik wat scherpte en had wellicht wat meer ruimte onderaan willen zien.

Manonfleur
Je hebt een mooie scherptediepte en de kleuren zijn goed. Maar de foto is een beetje saai inderdaad. Wellicht had je de manenkan diagonaal kunnen plaatsen en een andere achtergrond kunnen kiezen?

Babel
De hagedis is wat centraal geplaatst, maar verder vind ik het een prachtige sfeervolle foto. Hij is mooi scherp en mooi van kleur.

Ash_
Qua compositie vind ik hem erg leuk, zo spontaan in de hoek. De achtergrond vind ik persoonlijk alleen te druk helaas. De ogen zijn ondanks de haren mooi scherp en helder.

Racheel
Ondanks een “simpele” foto zoals je omschrijft, wel een die mooi scherp is. Jammer dat de andere eend wat afgeknipt is en je onderwerp centraal geplaatst. Door je onderwerp naar links te plaatsen had je de rechter eend ook in zijn geheel erop kunnen zetten namelijk.
Die waterdruppeltjes zijn ook echt scherp zeg!

Mb_foto
Prachtig, niets op aan te merken! _O_
Heel mooi van compositie, kleur en scherpte.

hilly200
De DOF is prachtig maar wel dermate aanwezig dat de achtergrond eigenlijk het onderwerp overheerst. Een andere compositie had dit kunnen oplossen.
De kleuren zijn prachtig, niets meer aan doen.

Cathyenbeau
Wellicht de horizon wat rechttrekken maar verder een prachtig en rustig portret. :j

Jacobeho
Wat enorm balen van je lens, wat voor een apparatuur heb je en heb je nog garantie?
Desondanks vind ik het een prachtig winters portret zo. Wellicht had je tegelijkertijd even een borstel mee kunnen nemen? Qua kleur etc, niets meer aan doen.

Marijepagter
Prachtig van kleuren en scherpte! Wellicht de volgende keer minder centraal plaatsen?

Gub
Naar jouw foto heb ik heel lang gestaard. De sfeer is zo prachtig! Die mag zo aan de muur. :j

Iejoorr
Ik kreeg als eerste het gevoel dat ik zo om zou tuimelen, wellicht even de horizon recht trekken? Was gaaf met die mist he? Heel prachtig en sfeervol!

Asselruiter
Hoe durf jij zo’n zomerse foto te plaatsen met zo’n slecht weer? :+
Prachtig! Hoewel ik de voorgrond iets te aanwezig vind, doch erg leuk gedaan.

LinSa
Erg jammer dat de pony vies is, dat doet nu wel afbreuk aan de foto met deze mooie licht inval namelijk. Wellicht ook een iets andere achtergrond kiezen?
Het licht is echt prachtig, mooi wat dat ook doet met de ogen.

Robin_Rikkie
Heel leuk gedaan! Petje af ondanks de al wat vaak herhaalde compositie. Hoe hoog stond je ISO gezien er best veel ruis aanwezig is?

SharonPlugge
Hij bevat best wel veel ruis helaas. Ik denk dat als de foto lichter was geweest, je een mooie rustige foto had gekregen. :j

Ylvy
Heel mooi en aandoenlijk, doet wat voorjaarachtigs aan. Alleen wat een ruis zeg, wat zonde!
Verder niets op aan te merken. :)

laurajoy15
Mooi portret. Alleen nu er geen rook uit haar mond komt, staat het wat raar. Dus imo of rook erbij of de mond ontspannen. Ook mist er iets aan scherpte?

Billionache
Hier heb ik ook lang naar gekeken, je ziet steeds iets nieuws ondanks de donkere rechterkant. Heel leuk gedaan. :j

_Patriciaa
Een heel vertederend en lief portret, ietsje te donker naar mijn mening maar dat is detail. :)

Lipydo
Ook naar jouw foto heb ik heel lang gekeken, prachtig gedaan zo met die compilatie!

MyHu
Wat mij als eerste opvalt, zijn de bijna te opgelichte ogen, kan dat kloppen? Die passen nu niet bij het geheel namelijk. Verder leuk gedaan met dat heuveltje en die boom op achtergrond. Er mist jammer genoeg ook wat scherpte. Doch een mooi winters portret!

Fellow
Heel leuk, spontaan en helder, niets op aan te merken. :j

Tesseke
Mooi en eenvoudig, de ruimte goed opgedeeld en simpele kleuren. Jammer van de ruis en de ietwat onscherpte.

Killyenn
Ik weet niet zo goed wat ik van je zelfportret moet denken eerlijk gezegd, de foto spreekt mij niet aan vrees ik. –O-

Jooproo
Succes met je tentamens.
Een heel mooi moment met die dauw. Wel vind ik de foto wat te donker. Ik denk dat meer licht de foto meer laat spreken. :j

JewEmm
Heel leuk gedaan met je filter, ben zeker benieuwd naar meer foto’s! Gezien het een testfoto is, heb ik verder ook niet echt commentaar. :)

Revanches
Ik moest even lachen om dat tongetje en die blik van de baby. Echt een leuke foto, niets op aan te merken! Behalve wellicht dat hij links ietsje ruimer had gemogen ivm het hondenpootje. :)

Carolaaxxxx
Heel sfeervol, een beetje antiek zelfs, zoiets wat je op kaarten aantreft die bij de Frappant liggen bijvoorbeeld. Niets op aan te merken.

CrazyIris
Ik moest even lachen om je foto hoor, wat een geweldige kat zeg, die blik ook! Niets op aan te merken. :)

Bumblehorse
Helaas sluit ik mij aan bij je eigen commentaar, hier kun je vrij weinig mee inderdaad. Deze week beter!

LauraBloem
Ondanks de wat ongemakkelijke blik, een prachtig portret. Mooi van kleuren, scherpte en compositie. :j

Femmelz
Ik weet niet zo goed wat ik met je foto moet, hij spreekt niet zo namelijk. Boven aan de deur staat een beeldje denk ik? Wellicht was het mooier geweest als die er ook op was gekomen? Dito zie ik planten rechts- en linksboven en dan ben ik nieuwsgierig naar de rest, ook met de trap aan de voorkant.

Joeluna
Prachtig portret van het oog, heerlijk helder en de algemene compositie is goed gedaan. Qua reflectie: manueel scherpstellen en dan scherpstellen op de iris. :j

Weslyjune
Leuk idee! Maar met een grazend paardenhoofd erbij was het denk ik beter geweest. Nu stoort het been namelijk. Ook is hij donker, toevallig in de schaduw gemaakt?

Agossie
Prachtig! Hoewel de huid wel een rode zweem heeft?

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:00

Mariett schreef:
@joeluna
Bedankt voor de feedback! Ik heb misschien wel onbewust mijn kat nagedaan met de pose (mijn grote inspiratiebron enzo), haha. Verder had ik mijn tong gewoon wat naar achteren getrokken. Waarom hij zo rood is weet ik niet, ik heb hem niet roder gemaakt ofzo. Misschien lijkt het zo in de schaduw van mijn mond ofzo?

Oh ik dacht echt dat je hem wat roder zou hebben gemaakt haha. Maar dan zal het inderdaad de schaduw wel zijn :=

Sodeletuut schreef:
Ha, leuk! Het was mijn bedoeling met deze foto mensen aan het kijken te zetten, maar dit is wel een hele leuke interpretatie! :D Kijk nog eens? :D

Hmm, geen vuurwerk dus?
*Gaat nog eens kijken*
Huuuh? :? Ik zie er nog steeds vuurwerk in haha :')

Deetjeeuh schreef:
joeluna,
Je vind de kleuren op de achtergrond te donker (groen) waardoor ie somber overkomt. Maarre... Ik kan de kleuren van de bomen niet aanpassen. :Y) Dus is het meer dat je zegt: licht hem wat meer op? Of...?

Ja, dat bedoel ik inderdaad haha. Zodat het onderwerp wat beter naar voren komt zeg maar. Ik weet het soms nog niet helemaal duidelijk uit te leggen ;)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:02

Bedankt voor de feedback iedereen!

Magda90, nou opleiding vond het allemaal maar niets :'), idee was goed maar niet fijn genoeg uitgewerkt. Ik ga voor een 10/20 morgen, dan ben ik blij :-)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:07

Echt heel tof dat er zoveel feedback gegeven wordt! Ik hoop echt na dit drukke weekend ook gewoon meer tijd te hebben. Vandaag tijd gevonden om mijn stenen weer eens op de foto te zetten. Ik ben nog druk aan het denken welke foto ik ga gebruiken hier. Heb een topic gemaakt, maar ik ben er nog niet helemaal over uit, dus ik ga nog even denken.. Haha! Nu kan ik iig even flink oefenen de aankomende tijd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:08

Bedankt voor de feedback! :D Leuk!

Sodeletuut, volgens mij ben ik de enige die meteen zag wat het was haha. :))
Tenminste, ik neem aan dat het de manen van een paard zijn, die je in het donker hebt gefotografeerd met bouwlampen?

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:09

Mijn week 5:

Afbeelding
Ik verzamel hier.

Het was een beetje een probeerseltje, maar ik vond hem zelf wel grappig!
Ik zal trouwens eind deze week proberen feedback te geven, maar aan mij heb je niet zoveel :o.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:12

Deetjeeuh schreef:

Tenminste, ik neem aan dat het de manen van een paard zijn, die je in het donker hebt gefotografeerd met bouwlampen?

zoiets zag ik er ook in inderdaad, alsof je onder de hals van een paard doorkijkt met tegenlicht en dus de vorm van de hals ziet door de vacht. Vond dit zelf toch best wel duidelijk (als dat het überhaupt is := )

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 19:43

Deetjeeuh schreef:

Ik zag het ook!! :D

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:10

dank voor de feedback !!

hierbij week 5 mijn lieve buurhond Jan(neman)
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:27

En deze week tot nu toe. :)

joeluna, billionache, Eline91, Mallow
Bedankt voor de feedback. :)

Eline91
Bij dit soort onderwerpen moet je vooraf goed bedenken wat je de kijker wilt laten zien. Nu wordt mijn oog niet specifiek ergens naar toe getrokken namelijk. Het is maar een bureau met rommel erom heen snap je? Kilometers maken in dit geval. :j

Niene87
Leuk winters portret. Wellicht de volgende keer de handschoenen even aan de kant leggen? Hij oogt ook niet helemaal scherp?

Sodeletuut
Ze was ook totaal niet onder de indruk he? :Y) Wel een beetje kunnen opdrogen jo?
Prachtige foto zo met die stoom! Wellicht had ie iets maar naar links gekund, zo centraal is wat standaard namelijk ondanks het aansprekende onderwerp.

MarBri
Knap gedaan. Ik zou wel even naar de rechterkant van je foto kijken, daar zit iets niet goed (overlapping). Ik denk dat een lager perspectief hier mooier was geweest en daarbij de steiger dan exact in het midden. Dan wordt het een mooi rustig beeld.

Mallow
Het eerste wat mij opviel was het zand op het hoofd, dit had je even weg kunnen vegen. Ook is de foto wat aan de donkere kant, waardoor de details van het oog weg vallen. Het oog zit nu iets rechts van het midden, een stukje meer naar rechts was mooier geweest. Desondanks, een mooie compositie en mooi verloop van zwart/wit.

showteam
_O_ Niets op aan te merken. Het houdt je ook heel lang vast. :j

Sicayes en marjoow
Zal ik straks eens uitproberen!

Lipydo
Op zich heel prachtig! Mooi de beweging van de cape, mooi van licht en scherpte. Maar ik denk dat het een smaakkwestie is, want andere foto's van jou vind ik mooier qua onderwerp, deze is voor mij niet geheel aansprekend ondanks dat hij technisch prima in orde is.

k_m
Lekker dan, voor ons is hij wel goed uitgevoerd, heb je die toch maar in je pocket. Moet je hem nu herkansen dan? Of wat bedoel je met een 10/20? :o

manonfleur
Mooi gedaan met die bokeh en de weerkaatsing in de tafel/ondergrond. Ik denk dat als je het flesje wat schuin had neergezet, je meer diepte gaat krijgen waardoor de foto nu niet zo vlak oogt. Ik denk dat dat net wat meer spreekt?

SternPhoto
Prachtig weer! Mooi scherp en helder op de ogen vooral. Wellicht je diafragma rond de 6 á 7 zetten opdat je de neus ook scherp hebt?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:32

Week 5

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 28-01-15 20:49, in het totaal 3 keer bewerkt

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:36

Magda: Wij moeten elke week opdrachten afgeven en krijgen dan gelijk feedback een een punt op 20, dus ik heb vandaag moeten printen op school en dan hebben we morgen feedback rondje + punten :). Dus ik hoop op een 10/20, wat niet extreem slecht is.
Hele goede foto's krijgen bij ons 14/15, en dan extreem goede foto's heel uitzonderlijk 16/17. Met een 12 mag je altijd al heel blij zijn, dan heb je een goede foto afgeleverd :) een 10 is net niet, en dan gooien ze regelmatig met 5jes, als het echt prut is :p

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 20:38

Op die manier, wat een apart cijfersysteem zeg. Is dat typisch België?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:07

Mallow Vind de houding van het paard niet heel fijn kijken. Iets te weinig oog en teveel hoofd als je snapt wat ik bedoel. Verder een mooie foto.

Showteam Mooie foto, niets op aan te merken. Met welke lens heb je deze geschoten en wat waren je instellingen?

Lipydo Prachtige foto, vooral met het licht van achteren! Haar hand ziet er wel een beetje raar uit in deze houding.

Magda_90 Dankjewel voor je feedback. :) Wat betreft jou foto. Super gedaan, niets op aan te merken.

Manonfleur Ik zie jou foto niet meer? Had hem net wel gezien op mijn telefoon dus kan je wel feedback geven. Mooie bokeh, goed gedaan. :)

Sternphoto Mooie foto, niets op aan te merken. Mooie hond ook.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:08

Graag gedaan en dank u. :j

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:17

Thx voor de feedback allemaal ! :)

Mijn week 5

Afbeelding