Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Believe schreef:Is een body 350d of 400d een goede verbetering van de 1100d of moet ik dan meer kijken naar een 600d of 700d?
Ruby1995 schreef:Weet iemand een mooie tas voor een spiegelreflex? Ik vind die zwarte allemaal zo saai....
Bagheera_206 schreef:xThalyx schreef:Bedankt voor de reacties. Mijn budget is max. 1000 euro incl eventuele lens, tas, geheugenkaart etc. Ik zat zelf te denken aan de canon d700. Welke nikon is hier vergelijkbaar mee?
Je bedoelt hoop ik de Canon EOS 700D?
Tootz schreef:Ruby1995 schreef:Weet iemand een mooie tas voor een spiegelreflex? Ik vind die zwarte allemaal zo saai....
http://www.jototes.com/ ik verwacht die van mij vandaag of morgen binnen te krijgen
Zwitsal schreef:Haai, vraagje over geheugenkaartjes..
Ik had voor mijn camera (canon 7d) via marktplaats extra geheugenkaartjes gekocht omdat ik zondag op vakantie ga en het met 10gb niet ga redden, maar de post werkt niet echt mee dus ze zijn nog steeds niet bezorgt (of ik ben opgelicht, kan ook, maar ik denk het niet).
Nu wil ik via een betrouwbare webwinkel maar een nieuwe kaart bestellen maar ik raak een beetje verdwaald in al die merken. Ik heb ergens gelezen dat er cf kaarten zijn in 2 diktes? Maar de dikte staat nergens aangegeven dus hoe weet je dan of je de goede hebt?
Ik kom ook kaarten tegen van 'transcend' maar die zijn verdacht goedkoop, zijn dat andere soort kaarten? Of kan ik die ook in mijn camera gebruiken? (Maar waarom zijn ze dan zo goedkoop, ik vertrouw het niet haha).
Help ^^
Courses schreef:Canon is the besttttt![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft z'n eigen voorkeur, de een prijst Nikon de hemel in en de ander wil niet meer anders dan Canon. Zeker met de instapmodellen zit er zo weinig verschil in dat het enigste wat daarin 'vaak telt' de ligging in de hand is, qua specs komen ze vrijwel hetzelfde uit.
Zwitsal schreef:Ikke: omdat ik geen tijd heb om langs een fotozaak te gaan![]()
Maar bedankt voor jullie reacties, gewoon maar een sandisk kaartje dan!
Edit: maar er zijn dus niet verschillende maten?
Zwitsal schreef:Thnx, verschillende snelheden was ik al achter, maar ik heb dus ook ergens iets gelezen over 2 verschillende diktes van cf kaarten. Maar misschien was dat iets anders, ik weet ook niet meer waar ik dat gelezen heb, en in webshops ed kom ik ook geen enkele info over de afmetingen van de cf kaarten tegen.
Bagheera_206 schreef:Alwiene schreef:Zoals te verwachten was ben ik thuisgekomen met de 70D![]()
Heb mijn eigen lens op de huurcamera gezet om uit te proberen en toen liep ik ook tegen mijn 'backfocus' probleem aan. Dus heb dat voorgelegd aan de medewerker van Konijnenberg. Die heeft toen de boel getest en kwam inderdaad op een afwijking van 9 punten, alleen blijkt het front focus te heten in plaats van back focus, maar oke. Daarna weer getest en dat scheelde nogal inderdaad.
Daarna het aankoop exemplaar laten afstellen met allebei mijn lenzen zodat ze beide in orde zijn, de 17-55 had maar 5 punten afwijking, maar toch je kan het maar goed hebben nietwaar
En nu zit ik vreselijk ongeduldig te wachten tot die batterij vol isOndertussen de handleiding beetje aan het doorlezen, want die camera kan vanalles zo te zien, maar dat moet ik eerst nog even gaan snappen
Gefeliciteerd met je aankoop. Deel je jouw ervaringen wel in dit topic?