[FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ylvy

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:02

Kon je hem van tevoren niet recht zetten?
die mensen hier kijken me raar aan,
dat ik met mijn hoofd scheef zit :')

wel een leuk paardje :D

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:09

Agossie schreef:
Lunaeekie schreef:
Agossie: leuke foto, jammer van de vlekken bij de benen, en tussen het hoofd en de borst ven het paard. Ook vind ik hem een beetje somber kijken (zn ogen)

Welke vlekken bedoel je? Ik zie behalve wat lichte schaduw geen vlekken namelijk. Met dat "somber" zie ik wat je bedoelt. Hij had een beetje last van de zon en kneep af en toe wat met z'n ogen. Plus... eigenaresse had snoepjes in haar zak... die moest en zou hij hebben natuurlijk... "nee!" was niet leuk... :=

Op de plekken wat ik zei, zie ik wel vlekken. Het kan ook lichte schaduw zijn inderdaad, maar ik had het mooier gevonden als het gewoon zwart was. Nu is het op die plekken lichter.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:16

aangezien ik deze week geen tijd heb

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 16:58

Lunaeekie schreef:
Agossie schreef:
Welke vlekken bedoel je? Ik zie behalve wat lichte schaduw geen vlekken namelijk.

Op de plekken wat ik zei, zie ik wel vlekken. Het kan ook lichte schaduw zijn inderdaad, maar ik had het mooier gevonden als het gewoon zwart was. Nu is het op die plekken lichter.

Lieverd, het is een schimmel. Dit zijn zijn eigen "vlekken". Zo is zijn vacht. Die ga ik dan ook echt niet "gewoon" zwart maken, want dat hoort niet bij het paard. Ik dacht dat je gele vlekken bedoelde, ongewassen ofzo. Dat is alleen zo met de staart, maar de rest van het paard heeft echt geen vlekken.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:48

Agossie schreef:
Agossie schreef:
Welke vlekken bedoel je? Ik zie behalve wat lichte schaduw geen vlekken namelijk.

Lieverd, het is een schimmel. Dit zijn zijn eigen "vlekken". Zo is zijn vacht. Die ga ik dan ook echt niet "gewoon" zwart maken, want dat hoort niet bij het paard. Ik dacht dat je gele vlekken bedoelde, ongewassen ofzo. Dat is alleen zo met de staart, maar de rest van het paard heeft echt geen vlekken.[/quote]

Ik bedoel niet vlekken op zijn vacht :P
Maar echt lichtere plekken waar het zwart hoort te zijn

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 18:40

Ik zie het echt niet... Staat jouw pc misschien heeeeeeeel licht ingesteld? Bij mij is het echt gewoon zwart waar het zwart moet zijn.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:42

ik zie het ook niet,
vind het een mooie foto,
is voor mij ook niks op aan te merken

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:43

bij mij geen vlekken

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:57

Agossie je hebt pb

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:04

Week 9:
Afbeelding

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:06

Ik ben verliefd!! <3

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:07

Sodeletuut:
wat een schatje <3
mis wel wat scherpte bij de neus,
maar dat kan aan mij liggen :o

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:08

deviltjh schreef:
Sodeletuut:
wat een schatje <3
mis wel wat scherpte bij de neus,
maar dat kan aan mij liggen :o

ben ik het mee eens :J

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:10

Lief he! <3 En dat de neus onscherp is is juist met opzet. Ik wilde de scherpte-diepte op de oogjes hebben en juist door een onscherp neusje meer diepte creeren. Anders wordt het zo 'plat' vind ik.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:12

dat is ook waar,
anders had je inderdaad een platte foto met puur 1 kleur,
dit geeft het wel iets aparts.

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:02

Bedankt voor het commentaar :)

Jolijnn: Leuke foto :)
wienkecarlo: Ik zou de volgende keer de foto iig rechtzetten. Ook vind ik hem te wazig.
Gianti: Had je die foto niet al een keer eerder ingestuurd? Ik vind 'm iig wel heel erg mooi <3
Sodeletuut: I'm in love! <3 Door het wazig maken van sommige plekken op de foto vind ik wel dat het een mooi effect krijgt. En de hond lijkt er zachter door te worden vind ik, vooral op zijn neus.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:07

wel zelfde pony :)

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:15

Heb even teruggekeken en nu zie ik het ook :D

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:57

JNSW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 00:55

Iedereen bedankt die de moeite hebben genomen om feedback te geven. Ik helaas ben er weer niet aan toegekomen (wordt af en toe helemaal gestoord van al het schoolwerk). Maar ik vind dat ik iedereen gewoon een feedback verplicht ben, aangezien er ook de tijd wordt genomen om mij een feedback te geven.

Ik ga vanaf nu gewoon beginnen bij week 9 en hem af maken tot de laatste foto :Y)

RobinBuck, het is opzich een leuke foto! Ik vind de hond alleen nogal een beetje wegvallen bij de achtergrond. Probeer de hond iets meer uit de foto te laten springen. Ook de compositie vind ik niet zo bijzonder. De hond kijkt naar beneden en het takje bij de neus stoort ook erg.
KirstenVosje, Dat zijn wel erg leuke modellen zeg! Vind de foto erg leuk, maar ik persoonlijk had er voor gekozen hem in kleur te houden en de touwtjes weg te werken. Maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak
XiiaaooNaa, Gave sfeer heb je weten neer te zetten. Ik zou haast het idee krijgen dat die niet in Nederland geschoten is.. echt gaaf. Dat wazige blad links, maakt de foto op de een of andere manier af! Ik zeg top! Haha
calice, Ik vind het een gave plaat. Straalt een fijne sfeer uit. Moet wel zeggen dat ik hem nog gaver gevonden had als die huizen niet op de achtergrond waren. Had bijvoorbeeld liever een wit veld erachter gezien.
Nynke_Mandy, Je kan zien dat je aan het experimenteren ben geweest qua compositie! Goed bezig. Ik ben niet zo’n fan van de nabewerking, maar andere mensen zullen dat vast wel zijn. De kwaliteit van de foto is ook niet zo super. Fotografeer je nog steeds met telefoon?
ismy, deze vind ik gaaf!! Hij is misschien niet jouw smaak, maar wel de mijne haha! Vind hem erg gaaf, leuk idee!
__Lauraa, leuk gedaan zo met die bellen! Vind alleen wel dat de foto er niet echt uitspringt. Ik snap je idee en dat je de bellen natuurlijk wilt laten opvallen, maar het paard en de achtergrond zien er nu wat dof uit.
Jolijnn, leuke foto! Maar hij is nogal donker en als ik eerlijk ben, ben ik qua mensen nooit heel erg fan van foto’s die van onderaf genomen worden (i.v.m onderkin en moeilijk kijkende gezichten). Toch vind ik hem niet verkeerd.
wienkecarlo, leuke pony. Het commentaar geef je inderdaad zelf al. Fotografeer je met een camera of telefoon?
Gianti, wat een stoer ding zeg! Hele mooie foto. Pony komt goed tot zijn recht en valt niet weg bij de achtergrond! Ook is de foto erg scherp! +:)+
Sodeletuut, Erg lieve foto! Mis alleen wel scherpte bij zijn neus, die lijkt in tegenstelling tot de rest nogal onscherp. Voor de rest leuke foto!
Jespri, Leuke foto! Pony’tje komt erg leuk aangelopen. Van mij had de foto qua contrast, kleur etc. nog wel iets levendiger gemogen.

wienkecarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 08:07

JNSW schreef:
Iedereen bedankt die de moeite hebben genomen om feedback te geven. Ik helaas ben er weer niet aan toegekomen (wordt af en toe helemaal gestoord van al het schoolwerk). Maar ik vind dat ik iedereen gewoon een feedback verplicht ben, aangezien er ook de tijd wordt genomen om mij een feedback te geven.

Ik ga vanaf nu gewoon beginnen bij week 9 en hem af maken tot de laatste foto :Y)

RobinBuck, het is opzich een leuke foto! Ik vind de hond alleen nogal een beetje wegvallen bij de achtergrond. Probeer de hond iets meer uit de foto te laten springen. Ook de compositie vind ik niet zo bijzonder. De hond kijkt naar beneden en het takje bij de neus stoort ook erg.
KirstenVosje, Dat zijn wel erg leuke modellen zeg! Vind de foto erg leuk, maar ik persoonlijk had er voor gekozen hem in kleur te houden en de touwtjes weg te werken. Maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak
XiiaaooNaa, Gave sfeer heb je weten neer te zetten. Ik zou haast het idee krijgen dat die niet in Nederland geschoten is.. echt gaaf. Dat wazige blad links, maakt de foto op de een of andere manier af! Ik zeg top! Haha
calice, Ik vind het een gave plaat. Straalt een fijne sfeer uit. Moet wel zeggen dat ik hem nog gaver gevonden had als die huizen niet op de achtergrond waren. Had bijvoorbeeld liever een wit veld erachter gezien.
Nynke_Mandy, Je kan zien dat je aan het experimenteren ben geweest qua compositie! Goed bezig. Ik ben niet zo’n fan van de nabewerking, maar andere mensen zullen dat vast wel zijn. De kwaliteit van de foto is ook niet zo super. Fotografeer je nog steeds met telefoon?
ismy, deze vind ik gaaf!! Hij is misschien niet jouw smaak, maar wel de mijne haha! Vind hem erg gaaf, leuk idee!
__Lauraa, leuk gedaan zo met die bellen! Vind alleen wel dat de foto er niet echt uitspringt. Ik snap je idee en dat je de bellen natuurlijk wilt laten opvallen, maar het paard en de achtergrond zien er nu wat dof uit.
Jolijnn, leuke foto! Maar hij is nogal donker en als ik eerlijk ben, ben ik qua mensen nooit heel erg fan van foto’s die van onderaf genomen worden (i.v.m onderkin en moeilijk kijkende gezichten). Toch vind ik hem niet verkeerd.
wienkecarlo, leuke pony. Het commentaar geef je inderdaad zelf al. Fotografeer je met een camera of telefoon?
Gianti, wat een stoer ding zeg! Hele mooie foto. Pony komt goed tot zijn recht en valt niet weg bij de achtergrond! Ook is de foto erg scherp! +:)+
Sodeletuut, Erg lieve foto! Mis alleen wel scherpte bij zijn neus, die lijkt in tegenstelling tot de rest nogal onscherp. Voor de rest leuke foto!
Jespri, Leuke foto! Pony’tje komt erg leuk aangelopen. Van mij had de foto qua contrast, kleur etc. nog wel iets levendiger gemogen.

Die foto was ff snel met telefoon,normaal doe ik ht met een speciale fotocamera!

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:48

Bedankt.. Ik had het nog nooit gedaan en leuk me wel leuk een keer te doen :D

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:09

Ik ben heel deze week op vakantie geweest.

Voelde me ook de week ervoor erg slecht waardoor ik die week geen foto heeft. Agossie weet het :)

Ik heb heeel veel foto's gemaakt op Ameland erg leuk! Dus ik ga ze vanavond op de computer zetten en dan lever ik er 2 in :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 14:16

_nvds, één is goed hoor! :D Anders is het alleen maar verwarrend. Dus gewoon "week 9" inleveren!! :j

Ik ben wel benieuwd naar je foto's! Misschien kun je de andere leuke foto's in een nieuw topic zetten!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:22

Okee , maar ik zet wel gewoon op mijn fotoweek verzameling 2 foto's anders heb ik week 4 t/m 7 en dan opeens 9