[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:25

xMaxxiee schreef:
73
Fading Ik vind de foto's mooi, maar het zijn wel foto's die je vaak ziet. Plus dat ik me een beetje stoor aan al het wazige. Ik zou hier tussen de 30-40 voor geven.
Heavenslove Erg mooie foto's. Tussen de 40-50.
Evelien1000 Ik denk tussen de 30-40. Vind het nog vrij normale foto's.
Leonie_M Tussen de 10-20 euro. Het zijn leuke foto's, maar niet spectaculair.

74
IsaCalixa De meeste foto's zijn echt perfect, niks op aan te merken. Mooie composities, kleuren en scherpte. Hier ga ik toch wel richting de 50 euro.
Aniek1985 Mooie foto's, alleen in de 2e foto stoor ik me aan de achtergrond (de knapte van het paard maakt het wel weer goed hoor). Ik denk dat jij ook wel richting de 50 gaat.
D_Desteney Alle foto's behalve de laatste hebben prachtige kleuren die er echt uitspringen. De laatste had naar mijn smaak nog net iets meer kleur mogen hebben. Maar ik zou je toch wel 50+ geven hoor.
Believe Fijne rustige foto's. Het paars had alleen nog wel iets geaccentueerd mogen worden. 40 euro.

75
Joysieee Mooie sfeer in de foto's. Ik denk 30 euro.
xBVN De zwart-wit foto's zou ik zo 80 euro of meer voor neerleggen, die zijn perfect. De foto's in kleur vind ik toch wel minder.
Matedor Ik vind het leuke foto's, maar ik zou hier nog niet de hoofdprijs voor betalen. Ik denk dat je tussen de 10 en 20 wel mag vragen.
xTitanic Jouw weerfoto's kunnen zo naar National Geographic. Wat super gaaf! Ik denk dat jij ook wel richting de 50-60+ gaat.
EsraKristie Leuke foto's, maar mogen nog iets spectaculairder. Ik denk tussen de 10-20 euro.
Strasshorse Niks op deze foto's aan te merken. Hier zou ik toch wel een euro of 50 voor over hebben.
Ilsee Mooie foto's! Vooral die met de hondjes zijn goed gelukt. Ik denk dat je wel tussen de 20 en 30 euro kan vragen.

76
Ismy Ik durf hier alleen wauw tegen te zeggen. Wat een prachtige foto's! Jij gaat de 70 wel voorbij. Dit zijn net foto's uit tijdschriften oid.
Louisa Erg mooie en frisse foto's! Hier zou ik 30-40 of misschien nog wel meer voor geven.
Suuszels Mooie foto's om naar te kijken! Al lijken de eerste foto's niet helemaal scherp, de laatste foto's van paarden zijn wel erg fijn! Ik denk dat je hier toch al wel richting de 30-40 gaat.
Romylover Jammer dat je het touw bij de shet niet bijgewerkt hebt, dan zou in ieder geval die foto al leuker zijn. De middelste foto vind ik wel heel leuk gemaakt! Maakt het net even wat spannender. Hier ook 20 euro voor.
Jessica Mooie duidelijke foto's, maar wat een gigantische copyright. Ik zou hier 20 euro voor betalen denk ik.

Zo. Dit is voor het eerst dat ik meerdere pagina's taxeer, ik hoop dat mensen zich erin kunnen vinden. Ik ben namelijk heel slecht in taxeren. :')

Dan nu de foto's met mijn nieuwe camera, nog erg onwennig maar nu kan ik wel vooruitgang zien. Eerste 4 zijn van een fotoshoot die ik vrijdag had, en de overige twee zijn Bokeh experimentjes.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Daar ben ik met je eens hoor ;) maar normaal gesproken staat er een kleine ©

Fizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 20:53

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar waar ik nu ongeveer sta met mijn foto's, laat maar weten :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ylvy

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:07

Het zou fijn zijn als je anderen ook taxeert :)

Fizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:34

Ylvy schreef:
Het zou fijn zijn als je anderen ook taxeert :)

Ja goed dat je het nog even zegt, wilde ik inderdaad ook al gaan doen. Maar ik zag even door de bomen het bos niet meer haha. Ik begin dan wel gewoon bij de vorige twee pagina's met taxeren! ;)

Pagina 75
Joysieee | Mooie helder kleuren, misschien nog wat spannender maken de foto's | €35-€45
xBVN | Prettige foto's om naar te kijken! Vooral de eerste spreekt mij erg aan! | €50-€60
matedor | Fijne warme kleuren, leuke foto's, misschien nog wat met de composities spelen? | €20-€25
xTitanic | Gave en vooral spannende foto's, trekken echt de aandacht! | €70-€90
EsraKirstie | Leuke foto's, kan nog wat gespeeld worden met compositie denk ik? | €20-€25
Strasshorse | Originele composities, misschien nog proberen de kleuren wat helderder te krijgen? | €35-€50
_Ilsee_ | Gave honden foto's de ogen springen er echt mooi uit. | €45-€55

Pagina 76
ismy | Persoonlijk ben ik echt verliefd op de eerste 2 foto's, mooi helder en scherp, gave kleuren. De rest spreekt mij persoonlijk wat minder aan. | €60-€70
louiisaa | Foto 3 en 4 vind ik mooi, helder en beetje romantisch achtig. De andere kunnen wat spannender naar mijn mening | €20-€30
Suuszels | Ik vind de silhouette/horizon en de close up erg gaaf! De andere 'stralen' wat minder qua kleuren | €50-€60
romyloverrr | Composities kunnen nog wat spannender en kleuren mogen helderder wat mij betreft | €15
jesicaaaa | Leuke foto's hier en daar kunnen de composities nog wat spannender en de kleuren wat stralender | €20-€25
xMaxxiee | De vogel vind ik vrij mooi, de andere wat weinig stralend/zon, dat spreekt me wat minder aan | €20-€30

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:11

Pagina 75
Joysieee: Mooie foto’s! Vooral de eerste foto heeft fijne kleuren. Let alleen wel goed op je belichting. Bij de laatste foto bijvoorbeeld zie ik bijna geen verschil tussen de neus van het paard en de lucht. Voor wat ik hier zo zie zou ik gaan voor € 25.
xBVN: Hele mooie foto’s, fijne kleuren en composities! Zeker wel zo’n € 50. Waar ik me wel een beetje aan stoor, kan ik ook wel aan mijn scherm komen nu, is dat bij de zwart/wit foto’s het wit zo vreselijk fel is.
Matedor: Leuke foto’s, maar nog niet echt bijzonder. Komt vanzelf, lekker door oefenen. Ik mis ook wat scherpte/verkeerde scherpstelling op sommige foto’s. Op basis hiervan zou ik gaan voor € 15.
xTitanic: Hele fijne en sterk beeldende foto’s. Prachtig! Zeker wel € 60.
EsraKirstie: Scherpstelling is soms verkeerd etc., maar je doet het prima! Ga vooral zo door! :D Ongeveer € 10/15
Strasshorse: Hele mooie foto’s. Bij die foto met de haflinger mis ik op de een of andere manier scherpte? Hij oogt niet lekker scherp oid. Op basis van deze foto’s zou ik gaan voor € 45. Op je site staan leukere/mooiere foto’s. Dan zou ik wel meer geven.
_Ilsee_: Gave foto’s! Ik vind die van de honden nog leuker dan die van de paarden. Ik vind € 35/40 wel een gepast bedrag!

Pagina 76
Ismy: Wauwie! Hele mooie foto’s! :D Je kleuren zijn ook erg fijn om naar te kijken. Ik zou er wel € 65 voor over hebben.
Louiisaa: De eerste foto’s trekken mij niet zo. De laatste paar vind ik wel mooi! Ongeveer € 35.
Suuszels: Hele mooie foto’s en fijne kleuren. De tweede foto is naar mijn mening niet helemaal scherp? Of verkeerd scherpgesteld. Ik zou zeker wel voor € 45 gaan.
Romyloverrr: Leuke foto’s maar niet zo bijzonder. Lekker door oefenen, dan kom je er wel! Ik zou nu gaan voor € 15.
Jesicaaaa: Leuke foto’s maar ook niet zo bijzonder. De kleuren zijn ook niet bijzonder en de composities al helemaal niet. Voor nu: € 10/15.
xMaxxiee: De meeste foto’s zijn opzich best leuk maar hebben niet veel kleur. Ik zou gaan voor € 20.

Pagina 77
Fizz: De laatste paarden foto vind ik wel mooi! Bij de tweede vind ik het jammer dat de horizon behoorlijk scheef is. Op basis van deze drie foto’s zou ik gaan voor € 20.

Nou wil ik van de week zelf ook nog even foto's plaatsen! :D

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:04

pagina 76

ismy: Leuke sfeer zit er in je foto's! 60,-
louisa: Ik vind het nogal verschillen per foto, maar denk 20,-
Suuszels: Het kleur gebruik vind ik er leuk en verder mooie foto's! 40,-
Romy: Ik zou nog even door oefenen en geld per foto vragen als mensen die foto willen hebben. De rij foto vind ik wel beter dan de andere twee.
Jessica: 20-30,-
Maxxiee: ik denk nu zo'n 20,-
Fizz: De horizon stoort mij ook behoorlijk verder vind het wel mooie foto's 25,-

Wat grappig dat de prijzen zo kunnen verschillen per persoon :)

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:08

Ik zal binnenkort ook weer wat foto's plaatsen en taxeren, maar ik had nu eigenlijk een vraagje. Ik ben gevraagd om op een feest te fotograferen maar ik vroeg mij nu af wat jullie daarvoor vragen, het is 4 uur fotograferen. De klanten willen graag zoveel mogelijk foto's zonder logo hebben op een usb stick.

Ik vroeg me ten eerste al af hoeveel grote foto's er op een usb stick kunnen. En moet ik de foto's wel in het groot geven of gewoon zoals ik normaal doe op webformaat? Normaal zet ik er dus ook mijn logo op maar zij vroegen of het zonder logo kon. Dus... wat zouden jullie doen en wat moet ik hiervoor vragen (alle foto's zonder logo)?

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:10

Voor prijs heb ik geen idee, maar de foto's zou ik niet op het allergrootste formaat sturen. Maar gewoon op 1000 of 1500 ofzo? Dat is groot zat dan kunnen er ook een stuk meer foto's op als je 2000 doet.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:14

Als ze het zonder logo willen kan dat natuurlijk altijd, maar dan gaat de prijs wel omhoog :D Zou ik doen in jouw geval.
Denk er wel aan of je dat kunt, op een feest fotograferen. Het is donker, je moet mensen bewegend nog scherp op de foto krijgen. Zonder flitsapparatuur gaat dat je niet lukken.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 03:14

Isacalixa: wauw wat een mooie sfeer! Super mooie en scherpe fotos. 45 euro
Aniek1985: prachtige foto's perfecte timing, perfect scherp. 85 euro zeker.
D_destiny: knap werk, fototechnisch prima maar niet mijn smaak. 35 euro
Believe: jammer dat alle fotos zo "hetzelfde" zijn, het zijn leuke fotos maar een beetje eentonig. 25 euro
Joysiee: lisa en bobooooooo❤️ ja ik houd van je fotografie stijl mooie kleuren maar je moet nog wel veel oefenen. He le maal mijn stijl. 35/40 euro.
Xbvn: je mensen fotografie is geweldig. Foto 6 vind ik niet zo mooi. Voor dieren: 20 en voor mensen 45.
Matedor: jammergenoeg vind ik je uitsnedes niet zo mooi. 15 euro
Xtitanic: wauw wauw en nog eens wauw! 75 euro.
Ersrakirstie: leuke fotos maar je moet nog even goed dooroefenen!
Strasshorse: ik vind het jammer dat ze er niet echt uit springen. Het zij. Wel weer hele mooie fotos. 40 euro
Ilsee: leuke fotos maar niet mijn smaak. Springen er niet echt uit. 20 euro
Ismy: leuke fotos, heel mooi scherp. 45 euro
Suuszels: wauw wat gaaf! Vooral de paarden! Helemaal mijn stijl. 60 euro
Romyloverr: eerlijk gezegd vind ik dst je gewoon wat meer ervaring op moet doen. Je speelt leuk met hoeken. Lekker door blijven oefenen!
Jessica: mooie duidelijke foto's 25 euro
Xmaxxiee: ik weet het niet, heb het niet echt te onderbouwen maar ik vind gewoom 45 :,)
Fizz: jammer van het grote logo. Wel supergave foto's! 35 euro

Dit zijn amateuristische taxaties en ik doe het op mijn smaak.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 03:24

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 10:45

Oeps, ik heb verkeerd gelezen. Ik mag maar 3 foto's zichtbaar hebben maar ik kan het niet meer wijzigen. Sorry hiervoor!!!

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 12:51

Pagina 67
Hes_Han: Erg mooie foto's, €60
Ingvild: Leuke foto's maar ik mis nog wat kleur. Ook kan bij sommige foto's de compositie beter €15
Strasshorse: Ik zou nog wat werken aan je composities. Bij de tweede foto vind ik het bijv. jammer dat de hals van het paard erg lang lijkt. De laatste drie foto's spreken mij wel aan. Voor die foto's €20

Pagina 68
btjeetje: Ik vind de eerste foto een leuke spontane foto. Probeer wel op de composities te letten. Voor de eerste foto €20
callychanel: Mooie heldere foto's €40
Starwien: Leuke foto's. Mij spreekt de bewerking van de tweede foto mij niet aan. Dat zou ik minder doen zodat het paard beter naar voren komt. Wat mij verder opvalt is dat bij de derde foto de bitring naar buiten is waaraan te zien valt dat je de teugels weggewerkt hebt. Probeer bij het maken van de foto's erop te letten dat je geen druk op de teugels zet zodat de bitringen niet verplaatsen. €15
Anouska15: Het zijn mooie foto's, maar geen foto's die ik eruit vindt springen (ik heb alleen geen idee waardoor). De eerste foto vindt ik wel sprekend en daar zou ik €25 voor vragen.
GerdjeHoran: Mooie foto's, €30

Pagina 69
CrazyIris: De eerste vind ik mooi scherp. Wel had ik daar liever het gehele paard op de foto willen zien. Probeer er verder op te letten dat je de beweging van het paard mooi op de foto krijgt. Bij de galop foto staat het paard er wat vreemd op. Voor de eerste 2 foto's €30
Lindatjuhhh: Probeer op je composities te letten. Bij de laatste foto is het hoofd van het paard erg groot ten opzichte van het lichaam. €15
xFace: Bij je laatste foto had ik graag wat meer ruimte aan de rechterkant gezien. Verder zijn het leuke foto's €25

Pagina 70
LOVESUSHI: Mooie foto's, maar ze ogen wat grauw. €25, met meer kleur rond de €40-50
Paris_: Leuke foto's. Bij de tweede foto vind ik de hond alleen wat wegvallen. Probeer er daarnaast op te letten dat de poten volledig op de foto staan (laatste foto). Voor de eerste foto €25
puppy1128: Probeer erop te letten dat je horizon recht staat. Je paardenfoto's vindt ik mooier dan je hondenfoto's. Voor je paardenfoto's €30
WiancaR: Mooie foto's! €40
xTitanic: Mooie scherpe foto's met mooie kleuren! Je laatste twee blackfoto's vind ik minder mooi. Ik denk vooral door de halsters die wat afleiden €60
Marit: Super mooie foto's €100
Joysieee: Let op de ruimte om het paard. Zorg ervoor dat die ruimte niet te krap is :) €20

Pagina 71
horserider22: Leuke foto's. Ik vind ze alleen iets aan de donkere kant. Daardoor valt je onderwerp wat weg. €15
xJikke: Mooie scherpe foto's, €40
miroxmill: Je foto's ogen niet helemaal scherp. Ik zou dan ook nog even door gaan met oefenen.
boomer123: Leuke foto's. Bij de eerste foto was het denk ik wel mooier als de teugels er niet op zouden staan. €15
Gianti: Vooral je eerste foto vind ik erg mooi. Bij de paarden vind ik de compositie niet zo mooi. Nu wordt het hoofd erg groot. €20
joeluna: Je foto's vind ik wat te donker en ze missen wat kleur. Daardoor spreken ze niet zo aan. €10
Naomi_King: Je foto's missen wat kleur en zijn wat te donker. Probeer er daarnaast op te letten dat je geen gewrichten 'doorsnijd' (de enkels van het meisje) €10

Pagina 72
MZorro: Je eerste drie foto's vind ik al een stuk beter dan de laatste drie. Je gaat goed vooruit. Voor de eerste drie €20
Anouska15: Mooie foto's. Alleen de tweede foto spreekt mij niet erg aan. €25
Hes_Han: €50
love__mandy: Probeer erop te letten dat je het goede moment van de galop op de foto weet te krijgen. Daarnaast vind ik je foto's wat grauw. €15
Lynn85: De foto's die binnen zijn genomen vind ik mooi. Alleen had ik liever een andere kleur achtergrond gezien bij de foto van de hond. €40 voor de foto's die binnen zijn genomen.
btjeetje: Je bent erg vooruit gegaan. €30
xMaxxiee: Je foto's zijn wat standaard. Voor nu zou ik er nog niks voor geven.
GerdjeHoran: Mooie scherpe foto's. €30

Pagina 73
Fading: Rond de €50
HeavensLove: Mooie foto's €40
evelien1000: Vooral de foto's van de mensen zijn mooi helder. Bij de laatste foto lijkt een wazige rand om de honden heen te zitten. €30
Leonie_M: Probeer nog wat te oefenen :) Rond de €15

Pagina 74
IsaCalixa:Leuke scherpe foto's. Wel zijn sommige foto's wat aan de donkere kant. 25
aniek1985: Vooral de rijfoto is erg mooi. €40
D_Desteny: Mooie scherpe foto's. Wel vind ik dat de eerste twee foto's te veel contrast hebben. €30
Believe: Ik had liever nog iets meer kleur gezien en dat de honden de camera in kijken. €15

Pagina 75
Joysieee: Leuke foto's. Probeer wel op de achtergrond te letten. €25
xBVN: Mooie foto's. Alleen de tweede foto spreekt mij niet zo aan. Daarnaast lijkt op de 5e foto een soort waas over de foto heen te zitten. €40
matedor: Bij de tweede foto had ik het mooier gevonden als het meisje en de hond in het geheel op de foto hadden gestaan. Verder zijn sommige foto's ook wat krap uitgesneden. Voor nu zou ik nog even door gaan met oefenen.
xTitanic: Spectaculaire foto's. Bij de laatste foto vind ik het jammer dat niet het gehele paard op de foto staat. €40
EsraKirstie: Probeer op je composities en scherpte te letten. Voor nu zou ik nog even doorgaan met oefenen.
Strasshorse: Rond de €30
_Ilsee_: Leuke foto's, rond de €20

Pagina 76
ismy: De eerste twee foto's vind ik erg mooi. Voor die foto's €60
louiisaa: Je laatste twee foto's vind ik een stuk beter dan de eerste foto's. Voor die €20
Suuszels: Mooie foto's €40
romyloverrr: Je foto's zijn wat standaard. Goed blijven oefenen.
jesicaaaa: Het is wat lastig te beoordelen door je copyright, maar voor de eerste twee foto's €25, de derde vind ik niet zo sprekend.
xMaxxiee: Jammer dat je foto's erg donker zijn. Hierdoor spreken ze niet zo aan. Voor nu goed blijven oefenen.

Pagina 77
Fizz: Leuke foto's, €25
terrabeertje: Je foto's zijn wat standaard. Probeer erop te letten dat lichaamsdelen niet buiten de foto vallen. Zoals bij de hond die op zijn rug licht waarbij de poot buiten de foto valt. Let verder op je achtergrond dat die niet de aandacht wegtrekt. Voor nu goed blijven oefenen :)

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 19:22

al weer een tijdje geleden dat ik foto's heb geplaatst. de foto's staan op chronologische volgorde

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik heb tussendoor getaxeerd dus ik ben verder gegaan vanaf de laatste keer :D

Pagina 76

Jesicaaaa: je foto’s zijn goed alleen ik vind de compositie nog niet top en je copyright is te erg aanwezig 20,-

xMaxxiee: ziet er al goed uit! Ik zou nog wat oefenen met de composities. 15 euro

pagina 77

Fizz: goed letten op schaduwen en de horizon 25 euro

Terrabeertje
: nog even goed oefenen! Je foto’s zijn nog erg standaard maar met veel oefenen kom je er wel!

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 20:52

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden. De eerste foto's zijn van twee honden waarvan de eigenaar graag bij haar thuis foto's wilde hebben aangezien één van de honden daar het meeste op zijn gemak is. Hierdoor was het maken van mooie foto's een leuke uitdaging.

Zelf vind ik ze redelijk gelukt. Ik had liever wat meer afwisseling gezien en ik vind ze wat saai, maar dat vond ik erg lastig anders te doen in deze situatie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan nog drie foto's van op de heide
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:58

Anne_joy: mooie foto's! de foto's van de rottweiler had ik liever wat levendiger maar wel erg sprekend! de foto's op de hei vind ik heel goed! 35 euro :D

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 16:16

Blz 75
Joysieee:Erg mooie foto's, zowel de kleur als compositie. Vind de laatste foto (niet het linkje) wel een beetje donker. €25,-
xBVN:Ik houd niet zo van de kleuren in je foto's. Ik vind de zwart-witfoto's wel mooi evenals de compositie. €45,-
matedor:Ik vind de compositie van sommige foto's niet top. Ik zou nog niks vragen.
xTitanic:Erg mooie foto's. Jammer van het afgesneden been op de laatste foto. €60,-
EsraKirstie:Ik vind je mensen foto's niet erg mooi(eerste is ook niet scherp), de rest wel. €10,-
Strasshorse:Mooie foto's. Ik heb alleen het idee dat de 5e foto niet scherp is. €30,-
_Ilsee_: Ik vind de 2e en 5e foto wat minder (5e oogt groenig).€35

blz 76
ismy:Erg mooie foto's. €70,-
louiisaa:Er zitten zeker leuke foto's tussen. €25,-
Suuszels: Heb het idee dat de eerste 2 niet scherp zijn.€45,-
romyloverrr:Vind de foto's niet bijzonder. Ik zou er nog niks voor vragen.
jesicaaaa:Vind het moment op de 2e foto niet mooi. €20,-
xMaxxiee:Ik vind de 1e en 3e foto erg donker ogen. €20,-

blz 77
Fizz:Jammer van de scheve horizon bij de 2e foto. €20,-
terrabeertje:Ik mis scherpte bij veel foto's en vind de compositie niet erg mooi. Ik zou nog niks vragen.
GerdjeHoran: Erge mooie foto's en kleuren. €35,-
anne_joy:Ik vind de kleuren van de eerste 3 foto's erg saai. De rest is erg mooi. €35,-

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 16:31

GerdjeHoran & horserider22: Bedankt! Jullie hebben inderdaad gelijk dat de eerste 3 foto's niet heel sprekend zijn. Ik vond het in die situatie erg moeilijk om de foto's sprekend te maken met mooie kleuren. De enige lege achtergrond die aanwezig was, was de schutting. Waarbij ik vervolgens ook nog eens dicht op de honden moest zitten omdat het een smalle tuin was. Wat hadden jullie in zo'n situatie gedaan om de foto's minder saai te maken? :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 16:53

Misschien is het met het nabewerken mogelijk de kleuren wat feller te maken.

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 17:08

Hier zijn dan mijn foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Equestrainee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 17:17

mooie foto's JDL!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:07

pag 76
jesicaaaa De laatste foto kan ik niet meer zien. De andere 3 vind ik de watermerk enorm storend. Ik zou het zelf kleiner maken of de dekking iets minderen zodat je het er wel doorheen houd maar toch weer minder opvalt.
Denk rond de 15 euro.
xMaxxiee Ik vind de eerste 3 foto's wat te donker. De laatste vind ik jammer van de belichting, de rug is spierwit en er valt over de rest schaduw. Ik zou nog niks vragen en door oefenen.

Fizz Enorm jammer dat de spring foto scheef is. Ook vind ik het jammer dat de 1ste behoorlijk belicht is waardoor het paard deels wit word. (overbelicht). De laatste vind ik weer wat donker. Als de kleuren beter en de scheefheid minder was denk ik rond de 30 euro. Maar nu zou ik eerlijk gezegd niks voor geven.
terrabeertje Ik zou nog even verder oefenen, ik mis scherpte en de foto's vind ik erg standaard alsof je een paar klikjes heb genomen en ze zijn 'wel leuk', als je snapt wat ik bedoel.
GerdjeHoran Ik vind de 3e foto minder, maar op de rest zou ik rond de 50 euro geven.
anne_joy De eerste 4 vind ik wat donker. En de eerste 2 foto's heb ik het idee dat ze wat 'blauw' zijn. De laatste foto vind ik van de hele reeks het mooist. Nu rond de 20 euro.
horserider22 Ik vind de draf moment niet heel mooi en bij de bruine pony had ik zelf iets minder ruimte boven (door bijvoorbeeld iets door je knieën te zakken) en een stap naar links gegaan. Rond de 25 euro.

Ik heb laatst mijn bijrijd/verzorg pony op de foto gezet (weer in mijn eentje :')), op dit moment de enige recente paarden foto's.
Afbeelding
Afbeelding

2e keer een kitten voor mijn lens, moet nog veel uitvogelen van hoe en wat.

Afbeelding

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:10

Ik zal vanavond eens weer een paar foto's laten zien!

En laten weten wat ik van de andere vind!

Brenda_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:01

Pagina 74:

IsaCalixa: Vind ze op zich wel mooi maar ze lijken wat teveel verscherpt waardoor ze bij mij wat hard overkomen, verder wel mooie foto's. 20 euro
aniek1985: Mooie foto's en kleuren,pfortfolio ziet er ook goed uit! 45-50 euro
D_Desteny: Bij de eerste 2 vind ik de harde en donkere schaduwen niet mooi, de 3 en 4de vind ik wel mooi, daarom 30 euro.
Believe:Met wat meer kleur erin zouden ze mooier zijn, verder nog wat proberen te spelen met composities, 20 euro

Pagina 75:

Joysieee: leuke foto's, zonde dat er bij de eerste een groen/gele gloed overheen zit. Verder nog wat spelen met composities. 20 euro
xBVN: Mooie foto's! 45-50 euro
matedor: Goed op weg maar zou nog even door oefenen, scherpte is nog niet helemaal goed.
xTitanic: mooie foto's. De weerfoto's zijn echt apart, erg mooi! 50 euro
Esrakirstie: Goed op weg! voor nu nog leuke kiekjes en daarom even dooroefenen.
Strasshorse: Vind de kleuren niet zo mooi, is ook questie van smaak denk ik. Verder vind ik de composities wat gewoontjes, voor nu 20-25 euro
_Ilsee_: Leuke foto's! lijkt alleen wat scherpte te missen maar dat komt misschien door het uploaden? Voor nu 20 euro.

Pagina 76:
ismy: Vooral de eerste 2 foto's en de 5de vind ik erg mooi! Goede kleuren, 40 euro
Suuszels: Mooie foto's, je hebt een mooie stijl. 40-50 euro
romyloverrr: Nog even dooroefenen, nu nog te gewoontjes, wel goed op weg!
jesicaaaa: Helaas maar 1 foto zichtbaar
xMaxxiee: Goed op weg, 1ste nog wat te donker en harde schaduwen 10-15 euro

Pagina 77:

fizz: Vind de laatste het mooiste, zonde dat bij de 2de de horizon zo scheef staat. 10-15 euro
terrabeertje: voor nu nog meer leuke kiekjes. Wat meer gaan rommelen met scherpte/diepte en achtergrond dan kom je er wel.
GerdjeHoran: De laatstes zijn heel mooi met dat licht! Vind bij de eerste de lichtinval ook mooi alleen jammer dat haar hoofd er niet op staat. 30-35 euro
anne-joy: laatste foto van de hond op de hei vind ik het mooiste, de andere wat gewoontjes en donker. 15-20 euro
horserider22: Goed op weg maar nog even dooroefenen.
puppy1128: Mooie foto's! In je portfolio zitten ook hele mooie tussen. 35-40 euro

Hier mijn foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 19:11

Ik heb helaas op dit moment niet genoeg tijd om meerdere pagina’s te taxeren, de volgende keer ga ik dit wel proberen ;)

Bladzijde 76:
ismy
Mooie foto’s, vooral de eerste 2 vindt ik geweldig! Ik denk rond de €50,-?
louiisaa
Ik vind de eerste paar foto’s qua kleur een beetje flets, probeer de kleuren met nabewerking er iets mooier uit te laten komen. Ik denk rond de €30,-
Suuszels
Mooie foto’s, ik denk rond de €45,-
romyloverrr
De eerste en laatste foto’s zijn qua compositie en kleur wat standaard. Ik denk rond de €15,-.
jesicaaaa
Ik kan helaas alleen de bovenste foto van jou zien, daarom is taxeren een beetje moeilijk. Maar voor die foto zeg ik rond de €20,-.
xMaxxiee
Bij de eerste foto lijkt er een beetje een blauwe gloed over de foto te zitten. De andere foto’s vind ik een stuk mooier qua kleur. Ik denk rond de €30,-.

Bladzijde 77:
Fizz
Leuke foto’s en mooi scherp, de eerste foto vindt ik persoonlijk iets te (overbe)licht. Let ook goed op de horizon. €30,-
terrabeertje
De meeste foto’s zijn niet helemaal scherp en sommige ook wat pixelig. Probeer er ook op te letten dat er bij bijvoorbeeld de hond zijn oren of neus niet afgesneden wordt in de foto. Voor nu dus nog even verder oefenen ;)
GerdjeHoran
Je hebt erg mooie en scherpe foto’s en een erg mooie nabewerking! Ik denk €30,- of niet iets meer zelfs!
anne_joy
Ik vind de eerste 3 foto’s niet zo mooi, maar de foto’s daarna wel! €35,- tot €40,- denk ik, gebaseerde op de laatste foto’s.
horserider22
Mooie scherpe foto’s. Ik denk rond de €30,-
puppy1128
Leuke foto’s. Ik denk rond de €40,-
Brenda_85
Erg gave foto’s! Rond de €45,- denk ik.

En dan nu mijn foto’s, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :j
1.
AfbeeldingPicture of the Week #37 by joeluna7, on Flickr
2.
AfbeeldingPicture of the Week #36 by joeluna7, on Flickr
3.