xMaxxiee schreef:73
Fading Ik vind de foto's mooi, maar het zijn wel foto's die je vaak ziet. Plus dat ik me een beetje stoor aan al het wazige. Ik zou hier tussen de 30-40 voor geven.
Heavenslove Erg mooie foto's. Tussen de 40-50.
Evelien1000 Ik denk tussen de 30-40. Vind het nog vrij normale foto's.
Leonie_M Tussen de 10-20 euro. Het zijn leuke foto's, maar niet spectaculair.
74
IsaCalixa De meeste foto's zijn echt perfect, niks op aan te merken. Mooie composities, kleuren en scherpte. Hier ga ik toch wel richting de 50 euro.
Aniek1985 Mooie foto's, alleen in de 2e foto stoor ik me aan de achtergrond (de knapte van het paard maakt het wel weer goed hoor). Ik denk dat jij ook wel richting de 50 gaat.
D_Desteney Alle foto's behalve de laatste hebben prachtige kleuren die er echt uitspringen. De laatste had naar mijn smaak nog net iets meer kleur mogen hebben. Maar ik zou je toch wel 50+ geven hoor.
Believe Fijne rustige foto's. Het paars had alleen nog wel iets geaccentueerd mogen worden. 40 euro.
75
Joysieee Mooie sfeer in de foto's. Ik denk 30 euro.
xBVN De zwart-wit foto's zou ik zo 80 euro of meer voor neerleggen, die zijn perfect. De foto's in kleur vind ik toch wel minder.
Matedor Ik vind het leuke foto's, maar ik zou hier nog niet de hoofdprijs voor betalen. Ik denk dat je tussen de 10 en 20 wel mag vragen.
xTitanic Jouw weerfoto's kunnen zo naar National Geographic. Wat super gaaf! Ik denk dat jij ook wel richting de 50-60+ gaat.
EsraKristie Leuke foto's, maar mogen nog iets spectaculairder. Ik denk tussen de 10-20 euro.
Strasshorse Niks op deze foto's aan te merken. Hier zou ik toch wel een euro of 50 voor over hebben.
Ilsee Mooie foto's! Vooral die met de hondjes zijn goed gelukt. Ik denk dat je wel tussen de 20 en 30 euro kan vragen.
76
Ismy Ik durf hier alleen wauw tegen te zeggen. Wat een prachtige foto's! Jij gaat de 70 wel voorbij. Dit zijn net foto's uit tijdschriften oid.
Louisa Erg mooie en frisse foto's! Hier zou ik 30-40 of misschien nog wel meer voor geven.
Suuszels Mooie foto's om naar te kijken! Al lijken de eerste foto's niet helemaal scherp, de laatste foto's van paarden zijn wel erg fijn! Ik denk dat je hier toch al wel richting de 30-40 gaat.
Romylover Jammer dat je het touw bij de shet niet bijgewerkt hebt, dan zou in ieder geval die foto al leuker zijn. De middelste foto vind ik wel heel leuk gemaakt! Maakt het net even wat spannender. Hier ook 20 euro voor.
Jessica Mooie duidelijke foto's, maar wat een gigantische copyright. Ik zou hier 20 euro voor betalen denk ik.
Zo. Dit is voor het eerst dat ik meerdere pagina's taxeer, ik hoop dat mensen zich erin kunnen vinden. Ik ben namelijk heel slecht in taxeren.
Dan nu de foto's met mijn nieuwe camera, nog erg onwennig maar nu kan ik wel vooruitgang zien. Eerste 4 zijn van een fotoshoot die ik vrijdag had, en de overige twee zijn Bokeh experimentjes.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Daar ben ik met je eens hoor