Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Nee dat dacht ik al.. Dat is wel echt balen want ik wil het liefst van Sony af.. Gelukkig heb ik 'maar' 2 lenzen en de tamron telelens was niet zo duur maar ik gebruik hem 99% van de tijd dus dan zou ik er nog een moeten aanschaffen.. Maar dat is niet anders
JoycexLynn12 schreef:Ik gebruik momenteel een Canon EOS 1000D camera icm met een 55-250 Canon lens.
Ik merk nu eigenlijk dat ik 'meer' wil, iemand suggesties voor een fijnere en betere camera?
Ik ben fan van de 7D maar dat laat mijn portomonnee niet toe
Bagheera_206 schreef:JoycexLynn12 schreef:Ik gebruik momenteel een Canon EOS 1000D camera icm met een 55-250 Canon lens.
Ik merk nu eigenlijk dat ik 'meer' wil, iemand suggesties voor een fijnere en betere camera?
Wellicht de moeite waard om eerst naar upgrade van telezoom te kijken ipv upgrade van body.
Bagheera_206 schreef:JoycexLynn12 schreef:Ik gebruik momenteel een Canon EOS 1000D camera icm met een 55-250 Canon lens.
Wellicht de moeite waard om eerst naar upgrade van telezoom te kijken ipv upgrade van body.
_Denise_ schreef:Plus wat ik denk dat Richard bedoelt, is dat goed glas belangrijker is dan je body.
Vandaar ook mijn vraag wat je precies mist in je huidige combi, want met een beter objectief haal je ook meer uit je body. Goed glas is duurzaam, gaat lang mee en behoudt zijn waarde. Bij bodies is dit veel minder het geval.
Bagheera_206 schreef:Heb je een voorbeeldfoto met de instellingen erbij? Wat voor lenzen heb je nu bij je 1100D? ISO zou hoog genoeg moeten gaan voor sportfotografie buiten.