Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faithfull schreef:Die heeft mijn zus gehad! (Topicstarter van dat voorbeeldtopicik heb zitten kijken naar een alternatief voor een spiegelreflex, omdat dat toch iets boven mijn budget komt met de lenzen die erbij komen kijken.
Nu ben ik uitgekomen op de Panasonic Lumix Fz28
heeft iemand hier ervaring mee?
en toevallig een voorbeeldfoto in een situatie met weinig licht? Binnenbaan of binnenshuis ofzo?
Destino schreef:Ik vind die 2 aparte fijner. Heb van mensen gehoord hier op bokt dan de kwaliteit ook beter is.
Maar nogmaals, heb je beeldstabilisatie? Dat heb je echt wel nodig namelijk!
Destino schreef:Als jij ver inzoomt en je bent beginnend met foto's maken is het nodig. Dat heb ik van meerdere bokkers gehoord die langer fotograferen.
Anders als je inzoomt en je beweegt heel iets is je foto onscherp. Ik heb het zelf ook ervaren. Met VR uit worden ze sneller onscherp.
Fairytail schreef:De 350 is een van de beter digitale spiegelreflexen die Canon gemaakt heeft en komt op sommige vlakken beter naar voren dan de nieuwere 400 en 450D. Waarom moeten de lens perse worden schoongemaakt?
Mijn vriend heeft vorig jaar een 350D gekocht met 18-55 en 70-300 lens en heeft daar 270,- voor betaald. Het hangt sterk af van de lens die er bij zit.