gemma_luuvv: sorry ik kan hem niet op adva formaat maken !!MAG IK NOG VOOR IEMAND BEWERKEN ??groetjes
Tesz_Candy schreef:ik wil nog wel een bewerking foto's van candy {ITP} staan in mijn onderschrift astu vind je het wat??http://img150.imageshack.us/my.php?image=candy4zl.jpgik ga er zo nog even 1 maken, vind het zo'n leuk paardje @ priscillazo goed??
ik zou graag glitternamen willen met de namen:Ayla (blauw)Melody (rood)Boran (groen)ik heb er even kleuren bijgezet als dat kan in die kleuren bedankt
Heey iedereen uhmm ik heb denk ik een best ingewikkeld vragje dus vor de liefhebbers die zich vervelen pm me maar het gaat oer zeg maar af beeldingen bewerken met txt enzo
Harstikke bedankt !! Sesieltje echt heel mooi gedaan Zou er mischien ook nog iemand mij en mijn paardje willen bewerken ??
Ik heb voor 2 iemanden af:SiimOon:met schaduw:zonder schaduw:NuttigeNero:Kus Evelienps: wie wil er nog bewerkingen en / of glitternamen???
wil iemand Lars bewerken?Met als tekst: Mii lkkr ding!Ik wil graag de mooiste bestellen dus doe je best!