Ik wist wel dat je niet zomaar foto's mocht gebruiken, maar dat er ook zo'n boete op stond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mango_ schreef:PaOlien, heb jij toestemming voor die foto's?Komen ook van een site waar je toestemming voor moet hebben.
Mango_ schreef:Ja. Die foto's komen van Slawik, staat onzichtbaar copyright op dat staat op alles, en als je die gebruikt kan je boete krijgen. Maar dan is het niet jou fout maar die van Astor.
Flying_Angel schreef:wie kan dat balkje uitleggen?
Nancy_ schreef:Mango_ schreef:Ja. Die foto's komen van Slawik, staat onzichtbaar copyright op dat staat op alles, en als je die gebruikt kan je boete krijgen. Maar dan is het niet jou fout maar die van Astor.
Lees maar bericht van T@nj@
Mango_ schreef:
Euh, slaat dit op mijn bericht?Want het bericht van Tanja kwam uit een bericht van mij.
Appelflapje schreef:Dat kan alleen met photofiltre studio..Ik heb nu de proefversie, voor 30 dagen..
T@nj@ schreef:De boete is bij iedereen verschillend, wat de eigenaar er voor vraagt zegmaar.
Voorbeeldje, ik heb ooit eens een foto van een website van iemand (gewoon een particulier) gebruikt op mijn site, was een foto van bijzetteugels. Binnen een paar dagen had ik een rekening van €2995.- te pakken van Divoza (bedrag te betalen PER DAG), bleek dus dat die foto van Divoza was en ik had geen toestemming gevraagd. Ik heb er gelukkig maar een heel klein deel van hoeven te betalen omdat ik de foto direkt weer van mijn site heb verwijdert maar laat iedereen gewaarschuwd zijn, het kan zeer hoog oplopen, ligt er maar net aan met wie je te maken hebt.
roxiie schreef:Even offtopic, hoe komen ze er achter wie je bent etc?