Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoonArt schreef:Leuk alleen die onderste had ik ook graag met de oortjes naar voren gezien... Volgens mij was hij/zij er niet zo blij mee...
Lau schreef:CoonArt schreef:Leuk alleen die onderste had ik ook graag met de oortjes naar voren gezien... Volgens mij was hij/zij er niet zo blij mee...
Luister de podcast van jikke patist eens (making magic) op spotify. In die samen met Nikki de kerf legt ze uit dat oortjes naar voren niet altijd hoeft. En oortjes naar voren niet alleen vrolijk is maar ook angst of spanning. En het daarom goed is om ook ontspannen oren te fotograferen
Lau schreef:Luister de podcast van jikke patist eens (making magic) op spotify. In die samen met Nikki de kerf legt ze uit dat oortjes naar voren niet altijd hoeft. En oortjes naar voren niet alleen vrolijk is maar ook angst of spanning. En het daarom goed is om ook ontspannen oren te fotograferen
CoonArt schreef:Leuk alleen die onderste had ik ook graag met de oortjes naar voren gezien... Volgens mij was hij/zij er niet zo blij mee...
kimwilliam schreef:mmvs schreef:Geen speciale kerst foto. Maar wel mijn eerste blackfoto. Erg tevreden voor de eerste keer![]()
[ [url=m/mKFXxG.jpg]Afbeelding[/url] ]
gaaf met de deuren er zo bij
mmvs schreef:Geen speciale kerst foto. Maar wel mijn eerste blackfoto. Erg tevreden voor de eerste keer![]()
kimwilliam schreef:mmvs schreef:Geen speciale kerst foto. Maar wel mijn eerste blackfoto. Erg tevreden voor de eerste keer![]()
gaaf met de deuren er zo bij