De lijst komt zondagavond na 23:00 uur. Ik heb 's avonds een shoot en ik ben niet voor 22:30 thuis, dus de lijst komt niet op tijd.
JewEmm
Geplaatst: 16-06-17 14:19
Mijn foto komt volgende week. Zo stom geweest om voordat ik vertrok niet m'n foto te uploaden. Nu kan ik maandag pas weer aan m'n fotos. (Ik heb de foto al gemaakt en bewerkt)
Tesseke, nog bedankt voor je feedback! Helemaal gelijk dat de achtergrond nogal afbreuk doet aan de rozen. Helaas aan twee kanten muur bij deze roos, dus weinig andere mogelijkheden. Wellicht had een ander standpunt toch nog iets mooiers opgeleverd, dus ik ga er zeker nog eens mee experimenteren!
Door omstandigheden ga ik helaas even een pauze nemen van POTW, hopelijk kan ik het over een tijdje weer oppakken, misschien ook niet. Lukt nu gewoon even niet om elke week foto's te maken helaas! Blijf wel gezellig meelezen/kijken
Week 24 Nog een foto van de shoot van vorige week.
ILoveJip
Geplaatst: 18-06-17 17:32
Week 24 Naar aanleiding van mijn vraag aan Tigress over scherptediepte heb ik wat gespeeld met de instellingen van mijn camera. Nu hoop ik dit nog een keer uit te kunnen testen tijdens portretfotografie
Laatst bijgewerkt door ILoveJip op 18-06-17 17:34, in het totaal 2 keer bewerkt