Maaaarije Mooie foto, niets aan toe te voegen. Kimmie1995 Mooie foto. Had van mij wel vanuit een lagere standpunt gemogen. Athelas Mooie foto. Vind hem inderdaad wel wat verscherpt ogen. waxmeltsenzo Mooie foto, niets aan toe te voegen. Kirsten4 Mooie foto, niets aan toe te voegen. Ingvild Mooie foto, niets aan toe te voegen. GerdjeHoranMooie foto, niets aan toe te voegen. Fem Mooie foto, niets aan toe te voegen. Marjoow Mooie foto, niets aan toe te voegen. caaramel Mooie foto, niets aan toe te voegen. peca Mooie foto, niets aan toe te voegen. xniieeenkeLeuke foto. Scherpte punt lijkt niet helemaal te kloppen, maar dat geef je zelf ook al aan. Mariett Mooie foto. Vind de zwart/wit bewerking zeker wat toevoegen. Wel vind ik de achtergrond nog wat te druk. myxlea Mooie foto, niets aan toe te voegen. Joysieee Mooie foto, niets aan toe te voegen. Tigress Mooie foto, niets aan toe te voegen. Deetjeeuh Mooie foto, niets aan toe te voegen. Appelstroop Mooie foto, niets aan toe te voegen. Magda_90 Wat een toffe pony! Mooie foto, niets aan toe te voegen. Moirin Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Gub Prachtige foto. Biebz Mooie foto, niets aan toe te voegen. Ook je week 15 vind ik een Mooie foto en heb ook daar niets aan toe te voegen. TivaraMooie foto, niets aan toe te voegen. Shiloh Mooie foto, niets aan toe te voegen. Joeluna Mooie foto, niets aan toe te voegen. Lynn85 Mooie foto, niets aan toe te voegen. Calice Mooie foto, niets aan toe te voegen. Revanches Mooie foto, niets aan toe te voegen. Niobe Mooie foto, niets aan toe te voegen. JewEmm Mooie foto, niets aan toe te voegen. jesicaaaa Mooie foto, niets aan toe te voegen. xmichxrocky Mooie foto, niets aan toe te voegen. Lisaguus Leuke foto. Vind de uitsnede wel leuk, maar had persoonlijk wel het halstertouw wel weggewerkt. *Lees net je reactie erover haha. Nescafe Mooie foto, niets aan toe te voegen. Bellatrix Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Moirin Bedankt voor je feedback. Sicayes Sterkte.
Luckyy80
Geplaatst: 12-04-16 11:32
Mijn week 15
MxW
Geplaatst: 12-04-16 16:01
Hoe komen jullie toch allemaal aan die mooie bloesemfoto's ... Vorige week een poging tot bloesemshoot gedaan, komen we daar eindelijk aan met de twee paarden, geen bloesem. Om chagrijnig van te worden haha, volgende week nog maar een poging wagen
BeFunny
Geplaatst: 12-04-16 16:13
Eens iets compleet anders mijn week 15
Appelstroop
Geplaatst: 12-04-16 20:05
Bedankt voor de feedback allemaal! Feedback Week 14 Als je er niet tussen staat vind ik het gewoon een goede foto en heb ik niets toe te voegen. xniieeenke: Ik heb het idee dat de foto niet helemaal scherp is op de kat en de achtergrond vind ik een beetje druk. Jammer, want ik vind het een leuke compositie. Biebz: Lief! Jammer van zijn traanoog en ik vind het niet zo mooi dat het tweede oog er niet helemaal op staat. joeluna: Lijkt het zo of valt er een schaduw over haar gezicht? Ik vind dat jammer, maar verder een leuke foto!
Bedankt voor alle feedback mensen! Waardeer ik enorm!
Ik ga kijken of ik met mijn mobiel plaatjes kan schieten en zo nee ga ik binnenkort mezelf terugtrekken tot ik een nieuwe camera heb.
BeFunny
Geplaatst: 12-04-16 21:39
Mijn commentaar op week 14 sorry voor spel en typfouten. en voor de korte samenvatting ''kortaf'' maar het was nogal een klus.
Appelstroop - De foto spreekt me niet aan maar technisch niks mis mee volgens mij. Athelas - De compositie spreekt mij niet echt aan Bellatrix - Gave plaat Biebz - Leuk plaatje maar de compositie trekt mij net niet. Caramel - Leuk plaatje maar spreekt me niet aan vanwege de compositie denk ik Calice - Mooi paard alleen de foto mist net een beetje scherpte Deetje - lief plaatje goed uitgevoerde foto Eefsel - mooi Fem - mooi portret en mooie sfeer FristiLover - heel mooi plaatje van die pruimen bloesem? Met zachte achtergrond! Gerdjehoran - Mooi Plaatje en paard de plaat zelf lijkt met net net niet sterk genoeg als je snapt wat ik bedoel. Gub- mooie plaat hoor met de stijger en de lucht. Horserider 22 - gaaf die actie maar mis scherpte Horsesem - Mooi plaatje Ingvild - ik vind dit een prachtige Bels en mooie foto Ismy - stoer model, ik vind het een gave plaat, had hem zelf graag wat lichter gezien. IsaCalixa - Leuke plaat tussen de paarse bloemen Jessicaaa - Mooie zonsondergang alleen de horizon is niet recht Jespri - Niks op aan te merken Joeluna - Heel mooi complimenten ook voor het model! Joysiee - Mooi paard, leuke plaat met frisse kleuren Kimmie1995 - lief en wollig Kirsten4 - Leuk, goed uitgevoerd. Compositie vind ik erg leuk, de sfeer ook! k_m - Ik vind deze lastig beoordelen Lisaguus - Mis scherpte Lucky80 - ik vind het wel leuk plaatje zoonder die bomen had graag de pony scherp gezien Lynn85 - Mooi die bokeh op de achtergrond en de kleuren vind ik ook mooi, maar toch vind ik de compositie minder die steel te centraal zeg maar Marije - De bloem is mooi. Ik vind het een mooie plaat, had de bloem liever aan de rechterkant gezien of links naar de andere kant gedraaid zeg maar Magda - Goed gedaan Mariett - deze foto spreekt mij niet aan vanwege de kleuren ofzo Marije R - mooi plaatje Marjow - mooie sfeer Moirin - foto trekt me niet Murosch - leuk die zwaan compositie kan spannender myxlea - leuk die Lori? Nescafe - jammer van de bewerking maar dat gaf je al aan Neverland - Jammer van de vele ruis Niobe - Leuk model en compo, jammer dat de scherpte niet op het hoofd zit. Peca - leuk plaatje Pradadaan - liefdevol plaatje en goed dat je de horizon hebt recht getrokken Revanches - Lief plaatje ontroerend eerder Sanne_com - mooi plaatje, paard lijkt op een paard wat ik ken Irene Shilo - Mooie sfeer weten te pakken S_imone - Leuk en eens wat anders Stumper - leuke plaat zo Tigress - leuke plaat, neetje druk en daardoor mis ik de scherpte op het onderwerp Tivara - Mooi gedaan hoor xMickyxrocky - mooie actieplaat xNienke - mis scherpte
@JewEmm klopt ik kreeg hem niet geladen dus moest hem even opzoeken, maar was dat na die waslijst glad vergeten, maar nu laadde die wel. Gezien de belichtingsomstandigheden vind ik het een hele knappe plaat.