joeluna,
Je vind de kleuren op de achtergrond te donker (groen) waardoor ie somber overkomt. Maarre... Ik kan de kleuren van de bomen niet aanpassen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NESCAFE schreef:LeonyR Prachtige foto! Gebruik je eigenlijk een flits hiervoor?
WiancaR schreef:Niene87 - ..... Foto is enorm onscherp en korrelig, maar ik gok zo dat je dat te danken hebt aan Facebook.
Eline91 schreef:Mijn feedback voor week 4:
MZorro Best een bijzondere foto hoor! Wat is dat wat je getrokken hebt?
binky schreef:Jacobeho schreef:Bij deze mijn week 4:
[ Afbeelding ]
Ik baalde als een stekker, want toen ik naar de paardjes liep bleek mijn lens het niet goed meer te doen.Af en toe wil hij niet meer scherpstellen en/of staan er F-/- ipv. F4. Hij doet dan echt gewoon helemaal niks.. Volgens mij hebben mijn camera en lens af en toe een miscommunicatie.
Behoorlijk frustrerend als je een actiefoto wil maken en je lens protesteert. Gelukkig waren de paarden toch een beetje saai. Maar bij deze dus een 'saaie, vieze grazende pony' op de foto.Heb nog wel wat meer foto's gemaakt van de sneeuw, maar nja. Niet helemaal tevreden en mn humeur werd er niet beter op met een af en toe werkende lens..
En laat ik dit nou juist een prachtige foto vinden! Het contrast met de sneeuw en de "vieze" witte pony vind ik heel mooi.
Eline91 schreef:Jacobeho Je foto lijkt niet helemaal scherp. Wat je lens betreft, waarschijnlijk moet je de contacten eens (laten) reinigen. Geeft je camera ook een foutmelding?