[FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovey_ou

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 16:37

Ach monster_tos het is denk ik zelf wat je verstaat onder 'lelijk' tuigje maar als ik hem af doe krijg ik der denk ik nooit meer te pakken _O-

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:26

Badaknt monster_tos daar heb ik wat aan :D

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:39

Bedankt voor het commentaar, ik heb de foto uit een rijdende auto genomen

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:21

Bedankt voor alle leuke reactie's/tips en commentaar. Erg leuk om te krijgen. :D

Week 8:

deviltjh, Leuke foto.

RobinBuck Leuke foto. Hij oogt bij mij alleen niet scherp. Wel een heel leuk moment. Ik denk dat het komt door een te hoge ISO.

JNSW Leuke foto!

LuffB Leuke foto!

Gina Mooie foto!

KirstenVosje Leuke foto. Had van mij wel iets meer contrast in gemogen.

Lifaya Mooie foto. Al ben ik beter van je gewend, deze foto trekt mij niet zo. :o

Tinky12 Mooie foto.

NatassJa Mooie foto!

Ash_ Mooie foto! Alleen de stand van het paard spreekt mij niet zo aan.

CRos95 Leuke foto! Hij oogt alleen niet hekemaal scherp?

Sodeletuut Mooie foto. De ogen komen er echt prachtig uit!

Jacobeho Mooie foto.

Tesseke Leuke foto.

Magda_90 Leuke foto. Mooi om te zoen hoe de hond de frisbee vangt tussen zijn poten.

Ismy Mooie foto.

Brandylove2 Leuke foto, je gaat echt vooruit! Jammer van de schaduw rechts.

Fro Leuke foto.

Lipydo Mooie foto.

Nooor_ Mooie foto.

Nefertarie Mooie foto.

Leonyr Mooie foto.

lovey_ou Mooie foto.

Lunaeekie Spreekt mij alleen niet zo aan.

Agossie Mooie foto.

Chip Mooie foto. Had persoonlijk iets meer ruimte links gelaten.

Sani Mooie foto. Hij oogt alleen niet helemaal scherp.

xMayo Mooie foto!

Wienkecarlo Sorry de foto spreekt mij niet zo aan.

Jolijnn Sorry de foto spreekt mij niet zo aan.

Week9

RobinBuck Sorry de foto spreekt mij niet aan.

KirstenVosje Mooie foto,

XiiaaooNaa Mooie kleuren en mooie foto. Ik stoor me alleen aan het wazige takje rechts maar ook weer niet. :')

Calice Leuke foto.

Ismy Aparte foto. Leuk geprobeerd.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:29

lovey_ou schreef:
Ach monster_tos het is denk ik zelf wat je verstaat onder 'lelijk' tuigje maar als ik hem af doe krijg ik der denk ik nooit meer te pakken _O-

Ja dan kun je hem beter om laten ja :P Vind voor foto's vaak alleen leer mooi. Dat staat dan vaak net wat chiquer :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 14:05

Ik doe alleen commentaar geven op de foto’s waar ik commentaar op zie. Als je er niet bij staat, vind ik het gewoon een hele mooie foto waar niets op aan te merken is! :)

brandylove2
Zie je dat je vooruit gaat!! Compositie van de foto is dus al echt een stuk mooier! Het oog is mooi scherp en daar achter wat minder. Dat heet “weinig scherpte-diepte”. Goed gedaan. Wat je volgende keer zou kunnen doen, is even de doek niet tussen de kussens doen, maar los laten hangen, zodat je achtergrond egaler is en je niet die overgang ziet van de rugkussens naar de zitkussens van de bank. Ook kun je misschien een lampje op de cavia laten schijnen. Van voren of aan de linkerkant. Zo voorkom je misschien die schaduw die je aan de rechterkant ziet. Niet heel dichtbij zetten, maar op ongeveer een meter afstand. Mooie kleur is je cavia, trouwens.

chip
Deze foto vind ik iets te donker. Maar dan ook echt “iets”! Nadeel is dat als je hem lichter maakt, je lucht nog meer overbelicht is. Bovendien zie je in deze foto de afwijking van de lens mooi. Deze is wat “hol” (als een kommetje). Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar daar kun je niets aan doen. Dat heeft de lens gewoon. Je zou wel kunnen kijken of je het in PS of een ander bewerkingsprogramma even kan corrigeren.

CRos95
Geweldige compositie! Voor mijn smaak is hij iets te vlak in de kleuren, maar ik begreep dat je hem nog niet hebt bewerkt. Wat ik wèl echt jammer vind, is dat hij niet scherp is. Je kunt dat nog wel een beetje verbeteren in PS of een ander bewerkingsprogramma, maar ik ben bang dat hij niet scherp gaat worden. En ja, ik ga ook gewoon plat op de grond liggen om een goede foto te kunnen schieten. Die foto van mijn ouwgie (kat likt poot) lag ik ook op de grond. Ik doe het ook gewoon buiten. Foto is foto! Haha!

deviltjh
Mooie momentopname. Altijd jammer dat je bij zulke situaties moet flitsen. Ook jammer dat nèt de meest belangrijke persoon er met zijn gezicht niet op staat. Misschien een idee voor de volgende keer om aan de andere kant (iets meer naar links) te gaan staan zodat je in ieder geval het gezicht van de persoon hebt die iets overhandigd krijgt.

fro
Mooi, maarrrrrrr…. Ik stoor me een beetje aan 2 dingen. De achtergrond aan de linkerkant. Ik weet dat je daar even niet veel aan kan doen, maar helaas werd mijn aandacht daar naartoe getrokken. En die haar in het oog… Die kun je in een fotobewerkingsprogramma wegwerken, want ik wil die haar er steeds uithalen, als het ware. Daardoor kijkt hij voor mij niet lekker.

Jacobeho
Erg mooi en eigenlijk heel weinig op aan te merken, behalve dat ik hem iets anders uitgesneden zou hebben. Ik zou boven meer ruimte hebben gelaten en onder wat uitgesneden. Als dat niet mogelijk was, dan zou ik hem zo uitgesneden hebben dat ik onder minder grond had.

Jespri
Deze foto zou ik iets tegen de klok in gedraaid hebben, dan zou voor mij de houding van het hoofd natuurlijker zijn. Ook zou ik hem iets lichter gemaakt hebben, dan komt de goud-rode kleur die vossen zo mooi hebben beter uit.

Jolijnn
Ik denk niet dat je hem hebt uitgesneden en dat moet je ook niet doen, anders ben je het zand in de lucht kwijt en helaas zijn de benen van je model al afgesneden. Misschien volgende keer toch wat meer tijd nemen, want het idee is leuk, maar de uitvoering kan beter. De bewegingsonscherpte vind ik dan wel weer leuk, maar als ze het zand niet zo hoog had opgegooid was het effect beter zichtbaar. Idee is zeker leuk!

Leonyr
Eigenlijk niets op aan te merken, behalve dat ik die zilverkleurige/witte rare vlek achter de bomen in ongeveer het midden van de foto weg zou halen met een fotobewerkingsprogramma. Het stoort het evenwicht en de balans in de foto die juist zo mooi is qua kleur en belichting.

Lipydo
Persoonlijk vind ik het jammer dat je deze foto omgezet hebt naar zwart/wit. Doordat de oogmake-up vrij zwaar is, maar erg kleurig, wordt het in z/w erg hard en veel te zwaar voor het gezicht van Joolien. Gianti had de foto in kleur en daar zie je mooi op hoe mooi de oogmake-up in kleur is bij Joolien en dat effect is helemaal weg in z/w. De compositie en belichting is zoals altijd weer geweldig.

Nooor_
Het enige dat ik over deze foto zou kunnen zeggen is dat de wat ik denk auto’s op de achtergrond een beetje storen. Die zou ik weggewerkt hebben. Verder gewoon een prachtige foto.

Nynke_Mandy
Jammer dat je hem in zwart/wit hebt. Helaas is de foto heel onscherp. Gelukkig heb je dat in de foto van week 9 al beter.

rocymax
Leuk kiekje van een leuk moment. Fototechnisch is er echter wel wat mee mis. Onderwerp is niet scherp, achtergrond is veel te druk en rommelig en leidt daardoor af, positie van de fotograaf had meer op dezelfde hoogte als het onderwerp gekund meer naar links. Het is een leuk moment, maar daar is eigenlijk alles mee gezegd.

Sani
Zo jammer dat juist het hoofd niet scherp is!!! De belichting is mooi, compositie is mooi, maar echt super zonde dat het hoofd onscherp is en de bezwete hals scherp.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:49

Mijn picture of the week:
Afbeelding

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:59

Bedankt.. Ik zag idd van de benen al, ik heb hem niet bijgesneden.
Het zand was idd te ver opgegooit, ik heb mooie fotos gemaakt en plaats daar wrs deze week wel een van :D

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 18:30

Oh, had helemaal niet door dat ik al een week 8 foto had ingestuurd. Voor week 9 vind ik ook goed hoor! :D

Ik zal eens vragen of ik mijn moeders camera 1x per week mag lenen om foto's te maken voor dit topic o.a. :) Mag vast wel, die foto's zijn wel scherper dan mijn mobiel :P

Bedankt voor de tips van mijn week 8 foto. Dat onscherpe ga ik nu ook steeds meer zien, dus de volgende keer met een echte camera ;)

__Lauraa: Hele mooie foto! Dat is de pony van Lindee toch? Heel leuk gedaan met die bellen zo! Brengt me op een idee om een keer te doen!

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:29

__Lauraa schreef:

das guusje toch? Van Linde?

Achgossie bedankt voor je fijne commentaar! Ik heb hem inderdaad nog niet bewerkt, omdat ik de laatste tijd veel hoofdpijn heb en dan is dat klooien met kleurjtes ed niks :'). Bij mij zijn de kleuren niet vlak? beetje goud/roestkleurig is der vacht bij mij?

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:44

Oeps oeps oeps.. Was helemaal vergeten me site te werken.
Is gelijk gebeurd :D

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:03

Klopt idd dat is Guus van Linde :j

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:13

Week 8:

Jespri: Mooi moment vastgelegd, de pony kijkt erg leuk en onschuldig. De uitsnede vind ik ook leuk en nette scherpte. Klein puntje zou kunnen zijn het haar voor het oogje, maar geen ramp.
Deviltjh: Foto is netjes scherp en goed belicht, maar hij doet me verder niks, sorry.. Misschien omdat ik het onderwerp gewoon een beetje saai vind haha.
RobinBuck: De hond staat er netjes op, blik is ook echt super schattig. De achtergrond is niet zo netjes bijgekleurd, misschien zou je dat nog even wat netter kunnen maken.
Nynke_Mandy: De pony en het meisje staan er beide leuk en vrolijk op, dat vind ik leuk. Het gezicht van het meisje is alleen niet echt scherp, misschien zou je daar op kunnen letten de volgende keer.
JNSW: Wat een prachtige, pure foto! Gewoon een ontzettend mooi moment, heel oprecht! Wel wat aan de lichte kant op het hoofd van het paard, maar stoort me eigenlijk niet. Goed gedaan!
LuffB, de omgeving om zo'n bruine hond in te zetten vind ik heel goed gekozen! Mooi! Ook leuk bewerkt. Ik had denk ik alleen de hond toch iets dichterbij gehaald.
Rocymax, hihi super grappig! In ieder geval en leuke hoek en een erg leuk moment gekozen. Achtergrond is alleen wat rommelig.
Gianti, die is haarscherp, mooi zeg! Ik vind het haar en de make-up wat minder, maar daar kan jij als fotograaf misschien niet zoveel aan doen, verder heel mooi!
KirstenVosje: Ahww wat een ondeugend koppetje zeg, heel snoezig, mooie focus op het oog. Misschien kon de compositie nog wat creatiever.
Lifaya: Mooi dat de vogel precies op een blauw stuk tussen de wolken zit, en mooi dat er zoveel tinten blauw in de foto zitten. Ik denk dat de vogel misschien wat donker is bij de kop.
Tinky12: Dat is gaaf zeg! Leuk uitgesneden, maakt het lekker doordringend. Ik heb het gevoel dat hij niet 100% scherp is, klopt dat?
Ash: Leuke foto, het paard kijkt erg schattig en de compositie is leuk. Ik denk alleen dat ik hem vanuit een ander perspectief had genomen, waarschijnlijk wat lager en wat schuiner, zodat het paard wat meer 'opwaarts staat', want nu is de kont zegmaar hoger.
Jacobeho: Wat een leuk paardje, je hebt het moment goed vastgelegd en hij is mooi scherp. Ik heb er niet echt iets op aan te merken!
Tesseke, wat een snoezige foto zeg! Weer eens wat anders. Ik vind hem leuk! Ik denk dat je met deze eendjes heel creatief kan zijn, dat zie ik in deze foto nog niet heel erg terug, maar je kan bijvoorbeeld leuk met diepte gaan spelen.
Magda, ik vind je foto super gaaf. Mooi moment. De hond is scherp en het zand niet, kun je nagaan hoe snel dat zand rond vloog haha. Goed gedaan!
Ismy: Mooi met dat tegenlicht en de achtergrond is ook heel mooi. Alleen had ik denk ik iets minder dingen gekozen om op de foto te hebben, snap je? Je hebt nu twee paaltjes, heel veel sprieten, een boom, nog meer paaltjes. Dus misschien iets meer rust erin krijgen ofzo?
Brandylove2: Wat een lieve foto zeg, leuk gedaan! Foto is netjes scherp en de cavia kijkt heel snoezig. Misschien had je de cavia nog iets verder van de achterkant van de bank kunnen zetten, zodat je nog iets meer scherpte-diepte kon creeren?
Fro: Je hebt de foto van uit een leuke hoek genomen vind ik, en mooi dat die voorpluk er dan ook nog bij hangt. Ik vind het wel jammer dat de scherpte net iets te ver naar achteren ligt.
Lipydo: Ik vind de make-up en het haar niks, mocht van mij gewoon wel natuurlijk zijn. Verder vind ik het wel een hele mooie foto. De foto doet er echt tien minuten ofzo over om te laden, hebben meer mensen dat?
Nooor_, leuke foto! Meisje kijkt leuk en haar haar en kleding past goed bij de omgeving, heel mooi! Waar heb je hem geupload? Ik heb het gevoel dat het origineel scherper is.
Nefertarie, mooi! Ik vind het leuk dat het lichte stuk niet in het midden ligt, en dat de bomen zo donker zijn met toch lichte accenten, leuk!
Leonyr: Wow wat een scherpte-diepte, gaaf zeg! Mooi gedaan. Ik had denk ik alleen voor een andere achtergrond gekozen, want het hondje valt bijna weg.
Lovey_ou, nette scherpte, volgens mij was het niet heel mooiw eer? Ik zou dat groene gebouw rechts nog even wegwerken. De hond kijkt wel een beetje geschrokken haha.
Lunaeekie: Leuke foto, mooi dat hij zwart wit is, ik had denk ik alleen toch iets meer van het gezicht willen zien, maakt het wat persoonlijker.
Agossie, wat een lieve blik van het paard zeg, goed vastgelegd! Ik vind het eigenlijk gewoon een hele geslaagde foto. Misschien wat krap rechts, maar stoort me niet.
Chip: Nette foto, maar hij doet me niet zo veel, sorry. Misschien omdat ik gebouwen maar zo saai vind haha. Wat is dat witte in die boom rechts?
Sani: Mooie omgeving gekozen, paard past er goed bij. Alleen is de focus wel heel erg op een andere plek gelegd, de hals is scherp en het oog is heel wazig, dat stoort mij wel heel erg helaas..
xMayo: Mooie foto, wat een prachtige hond. De achtergrond vind ik ook heel erg mooi bij de hond passen, en de roze tong steekt mooi af bij het geheel.
Wienkecarlo, ik vind het een leuke foto. Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik er feedback op moet geven. Aan de ene kant doet de foto me niet heel veel, maar aan de andere kant vind ik hem ook wel weer interessant.
Jolijn: Leuke foto, alleen vliegt het zand een beetje hoog haha. Ik denk dat ik het mooier had gevonden als het wat dichterbij haar zou zijn, want het is nu al bijna buiten beeld, en dan denk ike, waar zit zij naar te kijken. : p

Week 9:

RobinBuck: Leuke hond, volgens mij vlak voor een grote sprong over de tak ofzo? Ik had het denk ik leuker gevonden als hij naar voren had gekeken, omdat ik denk dat op die manier meer aandacht naar 'het onderwerp' wordt getrokken. Verder een leuke foto!
Kirstenvosje: Wow die is scherp, en ook nog eens beide paarden er heel erg mooi op! Knap gedaan! Jammer van al die poespas aan de paarden, maar daar kan jij ook niks aan doen.
Xiaooonaa: Prachtige kleuren zeg, was het echt zo fel? Mooi gedaan! Ik vind het takje links alleen net iets te wazig, dat het niet echt meer op een takje lijkt, snap je?
Calice: Hihi ik vind het wel grappig, die sneeuw-plakkaten op de pony. Zwart-wit spreekt me ook wel aan bij deze foto. Oogje had misschien iets lichter gemogen, wat meer zichtbaar.
Ismy, wow hoe heb je dat gedaan! Jeetje wat bijzonder zeg, vooral dat die andere schoen een andere kleur heeft, is dat echt een andere schoen of heb je die kleur bewerkt? Ik ben best wel benieuwd hoe je deze foto hebt gemaakt? Ik vind het super gaaf!
Nynke_Mandy: Leuk idee, en de kleuren vidn ik ook wel leuk bewerkt, alleen ik kijk heeeel raar tegen dat zadel aanhaha.
_Lauraa: Ahww wat schattig zeg! Leuk idee met die bellenblaas! Ik vind hem geslaagd! Misschien had ik er nog een tikje contrast in gedaan.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:15

Bedankt voor jullie tips en commentaar :D Ik ga nu ook even mijn commentaar geven

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:21

Bedankt voor de reakties, het witte in de boom.....weet het eigenlijk niet, ik zat bij iemand in de auto toen we ineens langs Paleis Soestdijk kwamen, heb dus snel een foto gemaakt, kan zijn dat het vocht is op het raam vd auto....

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:26

nou ik heb toch gekozen voor mijn week 9 nog een modellen foto van vorige week, omdat ik benieuwd was wat jullie hier van zeiden en ik deze week geen tijd heb om veel te bewerken enzo :j
Vind het jammer van deze foto de wallen en het haar niet overal scherp. Rest laat ik aan jullie over.

Week 9:
Afbeelding

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:56

Agossie: leuke foto, jammer van de vlekken bij de benen, en tussen het hoofd en de borst ven het paard. Ook vind ik hem een beetje somber kijken (zn ogen)
Ash_: Mooie omgeving! Ik vind hem wel uit een rare positie genomen, en ik vind het jammer dat de benen er niet op staan.
brandylove2: Leuke foto
calice: aparte foto. Ik vind hem heel gaaf! mooi uitgewerkt.
chip: de foto spreekt mij niet echt aan. Maar dat komt ook omdat ik niet van gebouwen hou denk ik
CRos95: Wat heeft de hond een mooie uitdrukking! Erg gaaf :j maar jammer van de achtergrond rechts onderin
deviltjh: deze foto spreekt mij niet aan
Elvi_Elisa: Prachtige foto! De hond past goed bij de omgeving qua kleur
fro: hij is een beetje onscherp volgensmij, ook vind ik het jammer van het haartje in het oog
Gianti: heel gaaf gedaan met de kleuren! Erg mooi
Iejoorr beterschap! :(:)
ismy: ik vind hem net iets te donker
Jacobeho: Mooie foto! Op het juiste moment genomen. Geen commentaar
Jespri: wat een schatje! Mooie foto. Netjes de achtergrond onscherp en de pony mooi scherp
JNSW: Dit vind ik ook een prachtige foto :J het laat echt een band zien
Jolijnn: Ik vind het idee leuk, maar de ruimte tussen het meisje en de blaadjes? wat te groot. En jammer dat het meisje onscherp is
KirstenVosje: Schattige foto :) jammer van de teugel
__Lauraa : Volgensmij had ik al op deze foto gereageerd? Ik vind hem echt heel gaaf! Echt een goeie foto
Leonyr: Leuke foto, jammer van dat ding (denk een auto?) tussen de bomen. Het hondje staat er wel leuk op
lifaya: Mooie foto
Lipydo: leuk idee, ook nette foto. Maar ik vind de make-up wat te hard
lovey_ou: Leuke foto
LuffB: Gave plaat! Mooie sfeer zit erin
magda_90 : Dat is wel echt timing! gaaf!
NatassJa: erg mooie foto, geen commentaar of tips voor
Nefertarie: leuke sfeer erin
Nooor_ : leuk gedaan, maar hij lijkt wat onscherp?
_nvds: Beterschap! :(:)
Nynke_Mandy: De foto spreekt mij niet aan, en hij is onscherp. Jammer
RobinBuck: Deze foto had ik dacht ik ook al op gereageerd? Wat heeft die hond een lieve uitstraling zeg! <3 mooie foto!
rocymax: Deze foto vind ik een beetje eng... en de achtergrond is rommelig. Dat is ook jammer
Sani: Gewoon een erg mooie plaat! Niks op aan te merken
Sodeletuut: ook al een erg mooie foto, grappige blik heeft het kindje, en ik vind de kleuren erg mooi
tesseke: Leuk idee, en mooi scherp
Tinky12: niks anders dan: wauw! Erg mooi!
wienkecarlo: leuk idee om daar een foto van te maken. hij spreekt me verder alleen niet aan, maar ik vind het leuk bedacht :)
XiiaaooNaa: Prachtige foto! en niks anders :D
xMayo: Wat een mooie hond! Staat er goed op. Mooi dat de achtergrond onscherp is, en de hond scherp.

Hehe, eindelijk klaar *\o/* dat duurde lang...
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 23:08

Lunaeekie schreef:
Agossie: leuke foto, jammer van de vlekken bij de benen, en tussen het hoofd en de borst ven het paard. Ook vind ik hem een beetje somber kijken (zn ogen)

Welke vlekken bedoel je? Ik zie behalve wat lichte schaduw geen vlekken namelijk. Met dat "somber" zie ik wat je bedoelt. Hij had een beetje last van de zon en kneep af en toe wat met z'n ogen. Plus... eigenaresse had snoepjes in haar zak... die moest en zou hij hebben natuurlijk... "nee!" was niet leuk... :=

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:30

Sodeletuut schreef:
Week 8:
Ismy: Mooi met dat tegenlicht en de achtergrond is ook heel mooi. Alleen had ik denk ik iets minder dingen gekozen om op de foto te hebben, snap je? Je hebt nu twee paaltjes, heel veel sprieten, een boom, nog meer paaltjes. Dus misschien iets meer rust erin krijgen ofzo?

Week 9:

Ismy, wow hoe heb je dat gedaan! Jeetje wat bijzonder zeg, vooral dat die andere schoen een andere kleur heeft, is dat echt een andere schoen of heb je die kleur bewerkt? Ik ben best wel benieuwd hoe je deze foto hebt gemaakt? Ik vind het super gaaf!

Week 8:
Heb je helemaal gelijk in sodeletuut! Bedankt, ga ik de volgende keer op letten! :D

Week 9:

De schoenkleur komt door de flits. Ik had het meisje ingeflitst op het moment dat de sluiter openging (die had ik op "0.5 seconden), en op dat moment liep het meisje ook verder dus krijg je zo'n effect! :D
Leg ik het goed uit? :P

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:34

_Lauraa: Ah leuk! Guus van Linde! :D Ik vond de foto in het origineel 100x mooier dan hoe je m hebt bewerkt maar dat is de smaak denk ik. En ik vind zo natuurlijk mogelijk het mooiste :o
Wel leuk geschoten! :D

Jolijnn: Ik vind jou foto ook niet zo. Ik denk dat ik een ander standpunt had genomen en het beeld om zou gaan draaien zodat het langwerpig zou worden. Als je bijvoorbeeld de foto iets hoger had genomen en niet laag en ze je aankijkt, valt het licht mooi in haar ogen, heb je een mooier beeld en vallen de wallen dan niet zo op!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:13

Diploma-foto's zijn gelukkig niet mijn ding,
en hier ook bij niemand :')

maar, zaterdag zet ik een foto erop die wat meer aanspreekt! :D

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:39

Bedankt voor de tips dames! Gaaf dat jullie de tijd nemen om bij iedereen een woordje te zeggen. Ik ga nu ook wachten op het einde van de week en jullie voorbeeld volgen!

Voor mij betekend deze wekelijkse opdracht een mogelijkheid om buiten mijn normaal gesproken gewaande paden te gaan. Zo is de hond op de foto een toevallige voorbijganger terwijl ik mijn eigen honden aan het uitlaten was en was ie behoorlijk ver weg. Ik wil sneller worden met mijn instellingen goed zetten en een mooie plaat schieten, om later een uitzonderlijke plaat te kunnen maken.
Ook het bewerken met photoshop is nieuw voor mij, ik probeer elke week weer wat nieuws uit zeg maar, haha

wienkecarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 07:50

Moet ik nog mijn week 9?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 11:18

@ wienkecarlo: Ja! :D

wienkecarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:01

Niet mijn beste die ik ooit heb gemaakt maar ik vindt hem zo leuk!
Dit is seth de knapste pony die er is!
Afbeelding
Idd veel te donker en wat onscherp!