[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:05

Ik zal ook eens wat uploaden weer en straks weer taxeren. Ik ben van mening dat als iets goed is er voor betaald mag worden. Je betaald aan de bakker toch ook geen half brood en krijgt tenslotte een heel brood? Als mensen zo weinig vragen dan krijgen beroepsfotografen het ook moeilijk..

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. https://www.flickr.com/photos/115177463 ... ateposted/

7. https://www.flickr.com/photos/115177463 ... ateposted/

8. Afbeelding

Joysieee: Je hebt de goede en leuke momenten te pakken! Ik twijfel alleen nog wel aan je witbalans (vooral op de eerste foto wat te geel). Ik vind 30 euro een leuk bedrag.

XBVN: PRÁCHTIG!! Het moet echt niet minder dan 70 euro wezen hoor. Voor zulk goed werk mag zeker betaald worden.

matedor: je weet de momenten leuk te pakken maar ik zou eerst nog even door oefenen. 15 euro.

xTitanic: prachtige foto's ook. Ik vind 45 euro een mooi bedrag voor je. Je paarden foto's zijn super mooi trouwens, let wel op je sluitertijden en uitsnedes.

EsraKirstie: Je paardenfoto's zijn zeker mooi, leuk voor 15 euro. Je mensen foto's zijn niet helemaal scherp en ik zou er nog even in oefenen.

Strasshorse: leuke foto's, let wel op je witbalans en het licht zelf. ik vind zo rond de 35 / 40 euro een leuk bedrag.

¬_Ilsee_ leuk! 35/40 euro.

nenahdm

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:22

Hoezo op mijn sluitertijden letten? vraagt om uitleg :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:02

xTitanic schreef:

Ik zag bij het paard wat beweging, sorry als dit bedoeld was :D

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:30

ismy schreef:
xTitanic schreef:

Ik zag bij het paard wat beweging, sorry als dit bedoeld was :D

Welk paard? de twee laatste foto's zijn op een rodeo getrokken in kunstlicht. Die paarden gaan supersnel en iso stond al vrij hoog :=

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:29

xTitanic schreef:

Ik zag bij het paard wat beweging, sorry als dit bedoeld was :D[/quote]
Welk paard? de twee laatste foto's zijn op een rodeo getrokken in kunstlicht. Die paarden gaan supersnel en iso stond al vrij hoog :=[/quote]

ja die bedoelde ik. Snap ik!

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:57

Pagina 73

Fading: Erg mooie foto's ! de kleuren spreken, en de scherpte is super. De eerste foto is super zeg! erg lief. +/- 60 euro (de 2e post is ook weer super! ik ben ook fan van je waas en zeker geen 35 vragen inderdaad. prachtige foto's)

HeavensLove: mooie foto's, zwart wit is goed gekozen bij de eerste serie foto's. ik zou zeggen rond de 40/45 euro.

evelien1000: Persoonlijk vind ik de blackphoto's niet zo heel mooi. Ik zou even informeren bij iemand die black photo's maakt hoe je dat kunt verbeteren( mij lukt het ook nooit :') ) de eerste 2 foto's zien er al veel beter uit! vooral foto 2 vind ik eruit springen. 20 euro zou ik voor nu zeggen. en ga er zeker mee door!

Leonie_M: ongeveer 20 euro zou ik ervoor over hebben. De foto's van de poes zijn erg leuk. Mooie kleuren en goed scherp. de anderen vind ik wat minder.

Pagina 74

IsaCalixa: Mooie foto's, wel vind ik ze wat verscherpt overkomen? ik vind de composities wel erg leuk en er zit lekker veel kleur in. 40 euro

aniek1985: Je paarden portret foto's zijn echt heel gaaf! mooi scherp en leuke nette composities. de actie (bak) foto is ook erg gaaf! 50 euro!

D_Desteny: leuke hondenkoppies :) en goede rijfoto! heb je de bakranden weg moeten werken? Zo ja heb je dat echt knap gedaan zeg! mooie kwaliteit van de foto's ik zou zeggen +/- 50 euro

Believe: Ik zou de kleuren iets frisser maken, en de hondjes naar de camera proberen te laten kijken. daardoor krijgen je foto's een vrolijkere uitstraling. verder zijn ze wel erg netjes. 35 euro nu (op basis van deze foto's)

Pagina 75

Joysieee: Ik vind het erg leuke foto's, ik zou bij foto 2 proberen de schutting weg te werken (als dit mooi uitpakt) dan heb je een veel rechter ogende foto. hij is perfect recht maar door de schutting zie je dat lastig. voor nu zo'n 30 euro

xBVN: Foto 1 is echt PRACHTIG super gaaf zeg! je zwart wit foto's spreken me echt heel erg aan. <3 zo'n 60 euro

matedor: Ik zou lekker door oefenen ;) ik zou veel andere foto's bekijken en veel uitproberen, omdat ik vind dat je voor alle moeite best wat mag vragen + dat je bezig bent met bewerken. wel echt doorgaan want je kan zo veel op internet vinden. lekker oefenen en echtwaar voor iemand van 15 ben je prima bezig! succes :) 5-10 euro

xTitanic: Heel gaaf die weer foto's! wat gaaf zeg! gaaf die western foto's ook! en prachtige paardenplaatjes! ik zou zeker 40 euro vragen (of meer haha)

EsraKirstie: tip: lekker veel op internet lezen en uitproberen, voorbeeld foto's opzoeken en composities bedenken. heel veel oefenen en lekker op evenementen en wedstrijden gaan fotograferen. Daar leer je het meest van. Je rijfoto is erg goed hoor! moment is perfect. wel bij de andere foto's wat letten op de scherpte. voor nu 5 euro, maar je bent zeker leuk op weg!

Strasshorse: Ik vind de foto's wat tegenvallen, maar omdat ik toch wel nieuwschierig werd ging ik op je site kijken en daar werd ik gelijk verrast :) die boxer is zo leuk haha. ik zou je pakketten zeker met 10 euro verhogen zodat je met je basispakket rond de 30-35 gaat vragen. Ik vind dat het zeker waard!

_Ilsee_: rond de 30 euro. Ik vind ze best leuk maar ik heb het idee dat sommige niet 100% scherp zijn. ook zou ik de kleuren wat feller willen zien maar dat is mijn persoonlijke smaak.

pagina 76

ismy: Echt erg mooi! mooi scherp! mooie kleuren in de 1e foto'! en heerlijke zachte uitstralingen. zeker 65-70 euro!

Mijn foto's plaats ik ook zo *\o/*

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:05

Ik hoop heel erg dat jullie op mijn paarden portfolio willen kijken op mijn site, ik vind het super moeilijk om te bedenken welke foto's ik nu hierop wil zetten haha. Ik heb heel lang geleden foto's gepost en toen was het meestal 10-15 euro waar ik (mijn foto's) op getaxeerd werd. Nu ben ik heel erg benieuwd of ik vooruit ben gegaan volgens jullie.

Dit zijn de foto's van afgelopen maanden:

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4.Afbeelding

5. Afbeelding

alvast bedankt :) :j /3

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:09

Zo, ben ik ook weer eens hier.
P73:

Fading, oohh ik vind dat jij altijd een heerlijke zachte sfeer in je foto's hebt! En daarnaast een goede scherpte! €80 kan je er wel voor vragen

Heavenslove: Mooie foto's hoewel die eerste zwart-wit mij niet zo aanspreken. Scherpte is wel mooi 60 ongeveer

Evelien1000: Je eerste foto vind ik niet zo, je tweede vind ik wel prachtig! Doordat het zo verschilt zou ik eerder 30 euro zeggen..

LeonieM, je foto's zijn een beetje grauw, vooral die laatste twee. Je kan denk ik wel 15 vragen

P74:
IsaCalixa: Je eerste twee foto's vind ik niet zo bijzonder, daarna wordt het beter. ik denk ongeveer 20 euro

Aniek1985: Leuke foto's, vooral die van Nelson ;) Het veulen vind ik ook erg leuk. Als ik jou was zou ik rond de 35 vragen :)

D_Desteny: Nette foto's ongeveer €40,-

Believe: Bewerk je je foto's na? Ik denk dat je dan meer uit je foto's kan halen. Nu ongeveer 15 als je er wat voor wilt vragen.

Joysie: Fijne sfeer zit erin! Je kan zeker wel 40 vragen!

xBVN: Je zwart wit foto's vind ik geslaagder dan je kleuren foto's maar je kan zeker wel tussen de 40 en 50 vragen!

Matedor: Een tip voor jou is om te letten op de composities en uitsnedes. Nu is er vaak net een deel niet helemaal op de foto, of heeel krap. Daarom nog even dooroefenen :)

xTitanic: Tja je weer foto's vind ik echt prachtig, maar om daar nou een tarief aan te hangen vind ik heel moeilijk. Je paardenfoto's zijn geweldig! Mooie blikken vang je erin! Zeker wel 70, maar richting de 80 kan ook

Esrakristie: Ook voor jou, probeer te spelen met de compositie en let erop waar je je foto afsnijdt. Als je wilt zou je ong. 15-20 kunnen vragen

Strasshorse: je kleuren vind ik net niet helemaal fijn kijken, het roze is te fel bij het hondje en bij die haflinger tja.. is er ook iets. Ik denk rond de 35

Ilse_ : Mooie foto's, en mooi kleurgebruik! Rond de €40

P76:
ismy: Het eerste portret vind ik geweldig! Echt kunst! De rest richting de 60 ongeveer :)

Louisa: Je laatste twee foto's zijn zeker beter dan de rest. Die zijn rond de 30, maar bij die andere heb ik zoiets van nog even dooroefenen dus misschien kan je ergens in het midden gaan zitten met je prijs :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:22

Ook van mezelf wat foto's van de afgelopen weken. Wel via verschillende uploadbronnen en lastig om zo even snel een selectie te maken haha.

Sowieso mijn eerste loveshoot:
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:04

Pagina 73

Fading: 45 a 50 euro
HeavensLove: 35 a 40 euro
evelien1000: 20 a 25 euro.
Leonie_M: 20 a 25 euro

Pagina 74

IsaCalixa: 30 a 40 euro
aniek1985: 35 a 40 euro
D_Desteny: 40 a 45 euro
Believe: 30 a 35 euro

Pagina 75

Joysieee: 30 a 35 euro
xBVN: 45 a 50 euro
matedor: 10 euro
xTitanic: 35 a 40 euro
EsraKirstie: 10 euro
Strasshorse: 25 a 30 euro
_Ilsee_: 25 a 30 euro

pagina 76

ismy: 45 a 55 euro
Suusels: 45 a 50 euro.

Mijn foto's komen eraan!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:10

Mijn foto's:
Ik ben benieuwd!
1.

Afbeelding

2.

Afbeelding

3.

Afbeelding

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:50

Best grappig, ik wordt steeds rond de 30/35 getaxeerd terwijl ik maar €10 vraag (voor +-20 webfoto's en daarvan 4 originelen) :') Ik wil wel wat verhogen, omdat ik er toch best veel werk aan heb, maar ik vind het heel lastig om een bedrag te bepalen. Veel mensen willen geen shoots meer als het boven de €20 is ben ik bang, dus ik zat te denken of pakketten misschien fijn zouden zijn. Zijn er nog meer die met pakketten werken? Werkt dat fijn? En wat doen jullie er per pakket in? :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:19

@joysie, ik vind het ook lastig om mijn prijs te bepalen... Al snel kennen mensen dan iemand viavia ofzo.
Ik had eerst aparte tarieven voor mensen, paarden en honden maar denk dat ik 1 tarief ga stellen.
Of bijv. Een budget shoot met 15 foto's en bijv alleen portretfotos .
Een middel shoot dat men 15 mag kiezen uit de 30-40 best gelukte
En een dure shoot met 35 foto's op webformaat en wat nabesteltegoed ofzo

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:24

Suuszels schreef:
@joysie, ik vind het ook lastig om mijn prijs te bepalen... Al snel kennen mensen dan iemand viavia ofzo.
Ik had eerst aparte tarieven voor mensen, paarden en honden maar denk dat ik 1 tarief ga stellen.
Of bijv. Een budget shoot met 15 foto's en bijv alleen portretfotos .
Een middel shoot dat men 15 mag kiezen uit de 30-40 best gelukte
En een dure shoot met 35 foto's op webformaat en wat nabesteltegoed ofzo

Ik heb ook gewoon 1 tarief voor fotoshoots, enkel een apart uurtarief voor huwelijken en andere feesten zoals communies en babyborrels ...
Ik heb nu van de zomer mijn prijs zowat verdubbeld van €25 naar €50 en de mensen blijven komen ... :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:30

En wat biedt je dan bij je fotoshoot aan?

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:39

Foto's komen misschien vanavond. Ligt eraan of er zon is :')
Heb niet geheel recente foto's van paarden.. Alleen van honden :+

pag 70
WiancaR Rond de 40 euro.
xTitanic Van de storm zou ik het écht niet weten wat ik zou geven.. Maar dat komt omdat ik zoiets niet zou kopen :+
Paarden rond de 50 euro.
Marit Ik vind je foto's erg mooi, ook die van ijsland. 100 euro?
JoysieeeDe eerste foto is bij mij niet zichtbaar, op basis van de andere 2 25 euro. Vind de onderste wat te krap en heb het idee dat de 2e wat te geel/roze is.

horserider22 Ik zou nog even dooroefenen, vind de foto's niet heel sprekend. De laatste vind ik betreft kleur/licht het mooiste.
xJikke De paarden foto's vind ik heel mooi! zeker 50 euro. De mensen weet ik nog niet zo, ik vind ze iets minder op een of andere manier, denk 40 euro.
miroxmillIk vind het erg jammer van het licht en heb het idee dat de 2e wat scherpte mist. Ik zou nog niks vragen.
boomer123 Ik vind de foto's behoorlijk donker. Als ze lichter waren rond de 30 euro. Nu misschien 15?
Gianti De 2e vind ik zelf niet heel mooi. Dieren 20 mensen 35 euro.
joeluna Ik vind de foto's erg donker. Zou nog even door oefenen.
Naomi_KingDe 2e zou ik zelf meer naar links plaatsen en de laatste 2 vind ik erg donker. Zou nog dooroefenen.

MZorro Is de kwaliteit omlaag gegaan door het uploaden? Heb het idee dat ze wat scherpte missen namelijk. Als ze door het uploaden verslechterd zijn 40 euro.
Anouska15 Ik vind het erg wisselend. De laatste en 2e vind ik niet zo, maar de 1ste en 3e vind ik dan wel weer mooi. Op basis van de 1e en 3e 30 euro, 2e en laatste zou ik niets op taxeren.
Hes_HanHeel mooi! rond de 75 euro.
love__mandy Heb betere foto's van je gezien, en commentaar heb ik al tijdje terug gezegt :+
Lynn85 Bij de laatste vind ik de 'sprieten' een beetje jammer. Maar voor de rest 60 euro. De kat en de foto met die hond in de lijst vind ik enorm mooi en leuk!
btjeetje Ik zou de paarden bij de blackfoto's iets lichter willen zien. Ook heb ik het idee dat de laatste foto wat blauwig is. Rond de 20 euro.
xMaxxiee Erg jammer van de achtergrond, maar soms niks aan te doen. Want de kleuren vind ik wel weer mooi, al zou ik de 1ste het paard wat lichter maken.
GerdjeHoran Ik kreeg een lach bij de 3e foto, wat een geweldig koppie heb je vast gelegd! :D
Vind de meeuwen foto alleen niet zo heel denderend. Maar voor de rest 35 euro.

Fading Bij de 3e foto zou ik de kleuren ietsjes meer kleur geven, ook niet te veel. Voor de rest denk ik rond de 70 euro.
HeavensLove Het hondje is naar mijn idee niet scherp op de ogen, en vind de eerste paarden foto niet heel erg mooi. Voor de rest rond de 50 euro.
evelien1000 Ik vind het wegwerken niet heel netjes eerlijk gezegt. Bij de 1ste black foto zie je tastharen die plots stoppen en tussen de voorbenen is het niet volledig zwart, en bij de honden is het ook niet heel erg netjes weggewerkt. Enorm zonde :o
Leonie_M Vind de kleuren niet heel mooi. De kus foto is dan het mooist betreft kleur. Zou nog dooroefenen.

IsaCalixa Ik heb het idee dat het groen (blaadjes van de bomen etc) erg blauw-groen oogt i.p.v groen? Als de kleuren groener waren i.p.v blauw rond de 20 euro.
aniek1985 Rond de 60-70 euro, vind de foto's erg mooi!
D_Desteny De 4e vind ik wat 'saai' kwa kleur. voor de rest rond de 35 euro.
Believe Ik heb het idee dat bij de 1e is scherp gesteld op de neus i.p.v de ogen. Ook vind ik het jammer dat er sprieten door de koppen van de honden komen. Rond de 20 euro.
Joysieeebeetje jammer van de sprieten op de neus op de eerste. En bij de 2e zou ik iets draaien, heb het idee dat het paard naar rechts valt :P
Rond de 25 euro
xBVN Rond de 50.
matedor Vind de kleuren niet erg kloppen, behoorlijk geel en heb het idee dat ze niet allemaal goed scherp zijn. Zou nog niets vragen.
xTitanic Zoals ik al eerder zei, zou ik echt niet weten wat ik voor de storm foto's moet geven. Voor de paarden weer rond de 50.
EsraKirstie Ik vind de eerste foto's erg donker, en mis soms scherpte. Zou nog niets vragen.
Strasshorse Is de kwaliteit naar achteren gegaan door het uploaden, want op sommige lijkt het scherpte te missen. Rond de 25 euro.
_Ilsee_ Vind de foto's best donker en mis soms scherpte. Zou nog niets vragen.

ismy 80 euro, vind de foto's prachtig!
louiisaa Rond de 25 euro.
Suuszels Heb het idee dat je scherpte mist. Ook bij de eerste foto mis ik kleur. Rond de 20-30 euro.
romyloverrr Zou nog niets vragen, vind de paarden niet heel mooi op staan. Ook heb ik het idee dat je vooral bij de eerste scherpte mist.

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:03

nogmaals feedback van mij want ik vind het best leuk om te doen :') ik ben verder gegaan vanaf mijn laatste taxatie

Pagina 75

Matedor: je foto’s missen nog heel veel! Je maakt al wel een leuke start. Nog iets meer oefenen met je composities en kleuren dan komt het helemaal goed! Voor nu zou ik het bij 10 euro houden

Xtitanic: wat een rete gave foto’s! vooral die van het weer vind ik erg mooi. De western foto’s vind ik ook erg mooi qua licht en compositie 50 euro

EsraKirstie
: je composities zijn erg goed wel mag je wat meer gaan spelen met de bewerking. 20 euro

trasshorse: ik vind de kleuren van sommige foto’s niet helemaal kloppend en sommige lijken ook niet goed scherp te zijn 20 euro

_Ilsee_:
je foto’s zijn goed maar ze missen nog iets… 30 euro

Pagina 76

Ismy: ik heb je net ook al in het potw topic feedback gegeven en gezegd dat ik zo’n erge fan ben van je stijl :’) het is wel een stijl waar je van moet houden dus sommige zullen laag taxeren en anderen hoog. ikzelf kom op 50 euro

Louiisaa: goede foto’s maar de compositie mag nog iets beter 35 euro

Suuszels:
wauw je hebt hele mooie composities en de kleuren kloppen ook goed! 60 euro

Romyloverrr
: lekker door oefenen als ik jou was! Er valt nog veel te verbeteren aan je composities wel heb je leuke ideeën! 10 euro

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:17

mag ik mij hier ook melden?? :o Ben namelijk wel benieuwd wat jullie van mij foto's vinden :o

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:40

Vanaf pagina 73

Fading: Ik ben fan van je foto's, maar volgens mij had ik dat vorige keer ook al gezegd. De dalmatiërpup is echt super aandoenlijk en echt heel erg leuk! €60,-

HeavensLove: En ik ben ook fan van jouw foto's! Lekker fris, natuurlijk en fijne kleuren! Dat vind ik fijn! €75,-

evelien: Scherpte lijkt me goed en kleuren ook. Ik vind ze nog niet spetterend, maar wel mooi, dus ik zeg €15,-

Leonie_M: De kleuren vind ik bij de foto's nog niet optimaal, behalve bij de katten foto's dan, die vind ik heel mooi! Zonder de katten foto's zou ik zeggen; nog even oefenen. Met de kattenfoto's zou ik zeker zeggen €30,-. Deze vind ik namelijk lekker fris en mooie kleuren!

IsaCalixa: Ik heb ook even op je website gekeken (die ik echt heel gaaf vind btw, alleen deed je portfolio het niet), maar hele mooie foto's! Ik denk dat je zeker mag verhogen met je prijs naar €35,- o.i.d.

aniek1985: Mooie foto's, ook je binnenbakfoto zeg! Ook even op je website gekeken en ik zeg €40,00!

D_Desteny: Hele mooie foto's! Ook even op je FB gekeken en ik zeg €35!

Believe: Je foto's zijn heel goed, maar ik denk dat je er meer uit kan halen door de kleuren (van de hei) meer op te halen! Dus wat meer levendigheid/verzadiging, want verder vind ik ze super! Nu zeg ik €20,-, met meer kleur zeker meer!

Joysieee: Hele fijne kleuren en een fijn geheel. Lekker fris en natuurlijk: €30,-

xBVN: Ik vind je mensenfoto's beter dan je paardenfoto's en de sfeer die bij je mensenfoto's hangt vind ik daar wel mooi, maar bij paarden vind ik het vaak mooier om een wat lichtere, heldere sfeer te hebben. Voor de mensen: €45,-.

Waar het kon heb ik ook even portfolio bekeken en dat heb ik er ook bijgezet. Ik ben even gestopt voor nu met feedback. Volgende keer weer verder! Ik plaats dan ook nog even geen foto's, want die heb ik even niet bij de hand en moet nog wat nieuwe foto's verwerken, maar dan komt er nog een post! :)

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:40

jesicaaaa schreef:
mag ik mij hier ook melden?? :o Ben namelijk wel benieuwd wat jullie van mij foto's vinden :o

natuurlijk! ben benieuwd naar je foto's :D

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:42

GerdjeHoran schreef:
jesicaaaa schreef:

natuurlijk! ben benieuwd naar je foto's :D

Hier komen ze

001 Afbeelding

002:Afbeelding

003:Afbeelding

004:Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :o

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:16

Graag ook even voorgaande foto's taxeren :)

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:25

Suuszels schreef:
Graag ook even voorgaande foto's taxeren :)

Dat ga ik morgen doen via pc nu via de mobiel gaat lastig ;)!

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:10

Hier bij mijn taxeren van de foto's ik heb vanaf blz 75 gedaan ;)

Blz 75

Joysie Leuke foto's 20/30 euro
xbvn Mooie foto's alleen bij foto 5 vind ik hem iets te grauwig. 30/40 euro
Matedor Leuke/mooie foto's 20/30 euro
xtitanic Mooie en duidelijke foto's 30/40 euro
EsraKirstie Leuke foto's alleen sommige foto's zijn wat onscherp. 10/20 euro
Strass Horse Leuke foto's alleen sommige zijn wat onscherp 15/20 euro
_Ilse_ Leuke foto's vooral zo door gaan :) 10/25 euro

blz 76

Ismy Mooie foto's 20/30[/b]
Toulisaa Mooie en duidelijke foto's
Suuszelf Mooie en scherpe foto's 30/40 euro
Romylover Leuke foto's vooral zo doorgaan. 10/20 euro

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:17

73
Fading Ik vind de foto's mooi, maar het zijn wel foto's die je vaak ziet. Plus dat ik me een beetje stoor aan al het wazige. Ik zou hier tussen de 30-40 voor geven.
Heavenslove Erg mooie foto's. Tussen de 40-50.
Evelien1000 Ik denk tussen de 30-40. Vind het nog vrij normale foto's.
Leonie_M Tussen de 10-20 euro. Het zijn leuke foto's, maar niet spectaculair.

74
IsaCalixa De meeste foto's zijn echt perfect, niks op aan te merken. Mooie composities, kleuren en scherpte. Hier ga ik toch wel richting de 50 euro.
Aniek1985 Mooie foto's, alleen in de 2e foto stoor ik me aan de achtergrond (de knapte van het paard maakt het wel weer goed hoor). Ik denk dat jij ook wel richting de 50 gaat.
D_Desteney Alle foto's behalve de laatste hebben prachtige kleuren die er echt uitspringen. De laatste had naar mijn smaak nog net iets meer kleur mogen hebben. Maar ik zou je toch wel 50+ geven hoor.
Believe Fijne rustige foto's. Het paars had alleen nog wel iets geaccentueerd mogen worden. 40 euro.

75
Joysieee Mooie sfeer in de foto's. Ik denk 30 euro.
xBVN De zwart-wit foto's zou ik zo 80 euro of meer voor neerleggen, die zijn perfect. De foto's in kleur vind ik toch wel minder.
Matedor Ik vind het leuke foto's, maar ik zou hier nog niet de hoofdprijs voor betalen. Ik denk dat je tussen de 10 en 20 wel mag vragen.
xTitanic Jouw weerfoto's kunnen zo naar National Geographic. Wat super gaaf! Ik denk dat jij ook wel richting de 50-60+ gaat.
EsraKristie Leuke foto's, maar mogen nog iets spectaculairder. Ik denk tussen de 10-20 euro.
Strasshorse Niks op deze foto's aan te merken. Hier zou ik toch wel een euro of 50 voor over hebben.
Ilsee Mooie foto's! Vooral die met de hondjes zijn goed gelukt. Ik denk dat je wel tussen de 20 en 30 euro kan vragen.

76
Ismy Ik durf hier alleen wauw tegen te zeggen. Wat een prachtige foto's! Jij gaat de 70 wel voorbij. Dit zijn net foto's uit tijdschriften oid.
Louisa Erg mooie en frisse foto's! Hier zou ik 30-40 of misschien nog wel meer voor geven.
Suuszels Mooie foto's om naar te kijken! Al lijken de eerste foto's niet helemaal scherp, de laatste foto's van paarden zijn wel erg fijn! Ik denk dat je hier toch al wel richting de 30-40 gaat.
Romylover Jammer dat je het touw bij de shet niet bijgewerkt hebt, dan zou in ieder geval die foto al leuker zijn. De middelste foto vind ik wel heel leuk gemaakt! Maakt het net even wat spannender. Hier ook 20 euro voor.
Jessica Mooie duidelijke foto's, maar wat een gigantische copyright. Ik zou hier 20 euro voor betalen denk ik.

Zo. Dit is voor het eerst dat ik meerdere pagina's taxeer, ik hoop dat mensen zich erin kunnen vinden. Ik ben namelijk heel slecht in taxeren. :')

Dan nu de foto's met mijn nieuwe camera, nog erg onwennig maar nu kan ik wel vooruitgang zien. Eerste 4 zijn van een fotoshoot die ik vrijdag had, en de overige twee zijn Bokeh experimentjes.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding