Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Woon er nog niet zo lang hoor, 1 maandje nu (en daarvoor 3 maanden aan het verbouwen geweest). 

Het wordt tijd dat Canon de opvolgers uitbrengt van de 7D en 5D Mk2. Dan kan ik mij eens gaan oriënteren op een 2e body.
Hoef ik niet meer zo vaak te wisselen. 
Verder heb ik mij nog niet verdiept in de Digic V processor die volgens mij in de S100 zit, maar als deze ook gebruikt zal gaan worden in de opvolgers vind ik dat de moeite waard om te wachten. Misschien dat je net weer 1 stopje extra ISO hebt die wel bruikbaar is.
Ik hoop voor jou (en misschien ook voor mezelf) dat ik ongelijk heb btw, want ik zou een 5D3 ook niet verkeerd vinden als 'ie én de sensor én de AF van de 1D X zou krijgen, maar acht dat niet helemaal realistisch.
Nu zoek ik nog een klein zakje met geld. 
En anders wordt het een combi van 7D/5D om in deze prijsklasses te profiteren van best of both worlds. 
Helaas laat ik mij wel remmen door mijn budget en denk dat er dan geen 1DX zal komen.
) dus, Paarden honden katten enz?
Waarom weet ik niet, gaat ook niet altijd goed, maar zodoende leert men!
Ja heb zeker nog meer fotos van mijn meisje, moment!

kani_ejj schreef:Dan had ik wel nog een vraagje...
ik wil een niewe lens voor mijn Nikon D5100..
heb op dit moment een 18-55mm lens..
maar wil graag een 200 of 300 mm lens.
Welke is het beste met een niet al te dure prijskaartje..
mijn budget is rond de 200 euro
?
Liins schreef:Mag ik vragen waar hier de fotografen hun foto's mee nabewerken/verkleinen/copyright enz enz?
Ik zoek nog steeds een goed programma, waar eventueel een ruiscorrectie opzit, een goeie verkleiner, eventueel een pixeltoevoeger en iets met auto copyright erin én een wegwerk iets, voor touwtjes lijntjes enz.
Best een hele zooi, maar wie weet.. Wie weet heeft iemand hét programma voor mij![]()
Al vrees ik het ergst