nou de tekening voor melletjuh is eindelijk af!!!! hehe duurde ff!!! ben er niet helemaal tevreden over maar goed is ook nog maar de 3de keer in kleur....
helaas staat ie nog niet op de computer (heb nu geen tijd) dus binnenkort zal ik hem hier ff laten zien....
@ Smeetjoew; Ja hoor . Ik weet niet wanneer het wordt, aangezien ik nog 2 tekeningen voor een kennis moet maken (waar ik al wel mee bezig ben ). Ik denk dat ik morgen begin met de schets van die van jou
jaja hier is de tekening dan, ok niet helemaal naar mn eigen goedkeuring maar als ik er nog verder aan ga prutsen wordt er niet mooier op...
commentaar is altijd welkom mits, niet afkrakend of neerbuigend is want das niet zo lief... helaas is kwaliteit achteruit gegaan door camera, die witte vlek op de buik komt dus door de flits, en zo zijn er nog meer dingen (strepen op het been..) en ja ik heb de sneeuw op de benen weggelaten...
ja klopt bles is te breed maar dat kwam omdat ik het hoofd later heb vergroot en dus met die bles in de knoei kwam... en benen.. i know (is mn zwakke punt.. )
en zo moeilijk is het niet hoor met potlood... gewoon laag voor laag aanbrengen... (vergat alleen de sneeuw op het lichaam dus dat is weggebleven)
ja ik ga ook maar weer eens verder met mn opdrachten... moet er nog 2... en dan kan ik op zoek naar leuke foto's die ik graag wil tekenen... (heb er al een paar gezien )
IIK!! Ik sla de foto zeker op! Ik vind het een schitterende foto, hij spreekt mij echt aan. Heb je deze foto ook nog in groter formaat? En heb je hiervan ook nog de 'hele' foto??
@Babe: Ziet er goed uit! Niets op aan te merken. Veel succes! @o0Bianca0o: Da's een leuke foto! Ik heb geen haast hoor, doe maar rustig aan! Veel succes!
@ smeetjoew, hier is de schets. Als er iets aangepast moet worden wil ik dat graag weten. Nu kan ik het namelijk nog veranderen . (Ik heb het expres zonder halster gedaan trouwens ).
Foto;
Tekening (beetje slechte foto );
Persoonlijk vind ik z'n neus wat te kort/breed. Of verbeeld ik me dat?? De manen zijn wat kriebelig, maar dit is slechts de schets Wat er veranderd moet worden wil ik dus graag weten. Dan begin ik morgenochtend/middag met schilderen . (ik heb namelijk nog 2 opdrachten liggen voor een kennis) Hoe heet het paard trouwens??
Prachtig babe! Hij is echt heel erg mooi aan het worden!! Het wordt zeker een heel mooi werkje.
Ziet er zeer goed uit Bianca!! Echt heel erg mooi. Ook bij jou heb ik geen commentaar. Bij jouw schets zie je die hengstenhals heel goed. Mooi gedaan!!