Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

75 bladzijden vol 

de verzendkosten
1 euro ?
verzend kosten .
20 - 30
40 - 50
nog even door oefenen denk.
nog even door oefenen denk.

}.
zowieso vanaf €250,-!
Lunas schreef:Iwan Fjord: alle 3 je pony's hebben een sombere blik, een levendig oog doet wonderen. Blijven oefenen
Deze is van mij A3 formaat, maar A4 grootte, met potlood {HB en 3B}:
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=G6YFJGPW [/img]
Moets wel even lachen maar nu je het zo zegt idd je hebt gelijk ze lijken wat somber. Zal eraan proberen te werken 
erg leuk z'on randje! Ik zou er wel 50-60 euro voor geven 
janique schreef:Iwan_Fjord Ik zou er nog geen geld voor vragen, maar vind je laatste tekening ( dat Fjordje ) al heel mooi! ga zo door
Dankje, ben soms wat ongeduldig want ik ag vooruit maar ebn er nog lang niet. Me laatse tekeningen zijn flut
dus las even een stop in en ga dan weer lekker veder oefenen.
En nu die van jouw, erg mooi dat paard. Het gezicht van het mens wat minder waarschijnlijk door de vlakken bij de ogen kan het niet helemaal benoemen
. Iedergeval als nog 40-50 euro alleen al omdat het paard zo mooi is _joellover_ schreef:wei doet het nieuwe topic ?? als niemadn het doet mag ik het dan dien ?
weet niet waar de grens ligt?) Mmh iemand zal het al doen, eigelijk dit topic al maar iemand was der voor. Weet zou gauw der naam niet
Edit oeps nee dat was geloof ik bij het wie-wil-mijn-paard-tekenen-topic
sorry. Ik denk dat niemand het al al mag doen? neem aan dat als je net als bij deze vooraan de regels zegt het okeey is 

. Het geheel oogt nog erg vlak, wat meer spelen met details en schaduw is mss n leuke oefening? 
. Voor de liefhebber van deze stijl (t stripachtige) denk ik dat 5-10 euro n leuk bedrag is? 
Ik zou nog even dooroefenen, eigenlijk t zelfde commentaar als bij Iwan_Fjord
.
Paard komt bijna uit de tekening gerend! Rondom 20 euro?
. Zeker rond de 25 euro
. 
en hoe iedereen verschillende smaken heeft 
(ik heb even een beetje gebladerd
) _joellover_ schreef:wei doet het nieuwe topic ?? als niemadn het doet mag ik het dan dien ?
Heb geen idee eigenlijk....

.
. 

ik mis een schouder. Als die bol de linkerschouder moet voorstellen dan vind ik deze veel te veel naar voor zitten, het lijkt dan net of deze recht onder zijn hals begint.
Dankje mooi dat je vooruitgang ziet bij me
zal proberen er meer detial enz in te krijgen