Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sneeuwmaan schreef:@MMVS gave platen! Hoe lang ben je bezig met fotografie? Vind de sfeer mooi en de achtergronden zijn rustig. Wat ik zelf altijd een uitdaging vind buiten.
@ Tenno7 Hele leuke kerstshoot! Die kransen zijn prachtig! Waar heb je die vandaan? Of maak je dat zelf?
Ik heb straks mijn eerste paardenshoot. Super leuk maar ook spannend.
Tenno7 schreef:Mmvs : ik exporteer ze en verklein ze dan naar 2058 en kies voor het kleurprofiel insluiten.
En voor het opslaan gooi ik er nog een onscherp masker filter overheen, waardoor hij wat scherper wordt voor op fb en insta. Maar alsnog gooit fb het kwaliteit erg omlaag af en toe.
paljaslaura schreef:Zo leuk met de krans! Ik heb gisteren mijn eigen ook op de foto gezet met krans van vriendin en haar fries. Die fries heb ik ook al eerder op de foto gezet.
Heb alleen heeeel lang geen black foto's geedit dus zit daar even mee te stoeien
Sneeuwmaan schreef:@melewel94 mooi! Fijn zacht zwart wit je portret en je paard vindt ik prachtig!
Zelf net photoshop en lightroom gekocht en ook wezen spelen. Nog niet helemaal tevreden. De overgangen kreeg ik niet fijn zacht. Maar verder best tevreden. [ [url=m/Qiwdwj.jpg]Afbeelding[/url] ]