Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Misschien was net iets meer van boven beter geweest, zodat je de bovenkant van de taart beter kon zien. Of misschien ben ik daar gewoon nieuwsgierig naar haha.

Die staartjes 

Verder weinig aan toe te voegen.
Contrast met het zwarte hoofdstel is mooi.
Bijzonder hoofdstel wel!

Zo een lijst...
_MG_1739 by Lynn Hertogs, on Flickr lisaguus schreef:Week 15(bokt upload)
[ [url=m/tGGYSB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zat te twijfelen tussen 2 foto's maar ik vond deze toch net iets leuker. Het is een foto van mijn verzorgpony Datara
(Voor degene die zich storen aan het halstertouw:als ik dat ga proberen weg te werken wordt het 1 grote vlek xd)
en zo zijn er nog wel duizenden manieren , hopelijk werkt het ismy schreef:lisaguus schreef:Week 15(bokt upload)
[ [url=m/tGGYSB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zat te twijfelen tussen 2 foto's maar ik vond deze toch net iets leuker. Het is een foto van mijn verzorgpony Datara
(Voor degene die zich storen aan het halstertouw:als ik dat ga proberen weg te werken wordt het 1 grote vlek xd)
Photoshop: klein stukje halster touw selecteren, shift + F5, inhoud behouden, 100% en okeen zo zijn er nog wel duizenden manieren , hopelijk werkt het
ik ga het vanavond even proberen.
ik kan/wil er in het openbaar niet zoveel over uitweiden maar mijn hoofd is nu zo vol dat ik voor onbepaalde tijd even stop met het hier posten van mijn POTW. Ik ben er voor mezelf nog wel mee bezig (op mijn FlickR) maar op een iets rustiger tempo zonder druk.