Edit: Op aanwijzingen toch nog iets aangepast in nabewerking!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gelukkig heb ik nog een vrij vaste hand, ik was heel blij met het resultaat!

Ik fotografeer zelf nog niet zo lang, maar ik hoop dat jullie wel iets aan mijn tips hebben.

Nee hoor haha, mooie foto! Ik kijk alleen wel een beetje raar naar haar tong, hoe zit die in hemelsnaam en waarom is die zo bloedrood? 

Die krulletjes haha
) Misschien had je ook iets leuks kunnen doen met een andere compositie 
Aan de onderkant lijkt de foto wat overbelicht (door een flitser?) 
haha

De foto lijkt best scherp en het vuurwerk heeft een aparte vorm vergeleken normaal. Toch niet helemaal mijn smaak qua vuurwerkfotografie. Vind de uitspattingen van een vuurpijl persoonlijk mooier. (zo’n rondje zeg maar :’))
Niets op aan te merken!
Zoals je zelf al zei mist er wat scherpte, en ik vind dat de achtergrond niet mooi bij het onderwerp past.
) en verder was een mooi scherpte-diepte verschil wel mooi geweest. Maar met een kitlens is dat wel lastig

De wolken vind ik persoonlijk een beetje nep overkomen, maar de rest is echt heel gaaf!
Maar de bewerking heb je goed gedaan vind ik. 

Die passen niet zo goed bij de woonboten.

Saai valt wel mee hoor, saai kan ook heel mooi zijn! Vind de kleuren mooi en rustig over komen. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je lens niet luistert 
Maar is wel lastig aangezien het binnen is.

Er zit echt veel sfeer in je foto, heel leuk!

joeluna schreef:Sodeletuut
Een late vuurwerkfoto?De foto lijkt best scherp en het vuurwerk heeft een aparte vorm vergeleken normaal. Toch niet helemaal mijn smaak qua vuurwerkfotografie. Vind de uitspattingen van een vuurpijl persoonlijk mooier. (zo’n rondje zeg maar :’))
Kijk nog eens?
.

Vind deze een beetje 'typisch' met de lijnen zo. Wel een mooi doorkijkje aan de rechterkant 

Ik vind je foto echt heel cool!
Mij stoort het een beetje dat je je hoofd niet recht houdt, je positie komt niet echt natuurlijk over doordat je zo omhoog en opzij kijkt. En door de lichtinval op de zijkant van je gezicht valt je kaaklijn ook een beetje weg, wat niet de meest voordelige foto's oplevert.
Je staat er zelf niet helemaal scherp op, dat vind ik wel een beetje jammer. Verder heb ik geen opmerkingen.
Heb je de kat gewoon 'gevraagd' om voor een witte achtergrond te poseren, of hoe heb je dit gedaan? 
Ze kijkt een beetje niet-begrijpend, maar dat is natuurlijk makkelijk te verklaren door het verhaal wat je erbij vertelt. Ondanks het feit dat het misschien wat moeilijk was om haar te laten poseren vind ik het toch een toffe foto geworden.
Ik mis een klein beetje scherpte in de foto, maar dat is natuurlijk moeilijk met zo'n actiefoto's. Verder vind ik de sneeuw op sommige plekken een beetje grauw ogen. Maar anders is het best een knappe foto hoor!
De compositie is heel bijzonder, maar ik vind het persoonlijk jammer dat de oren er niet op staan. Bij een paard vind ik de oren belangrijk om de stemming/aandachtigheid/... uit af te leiden, dan vind ik het altijd jammer als ik ze niet kan zien. Verder mis ik ook wat scherpte.
Leuk gespeeld met de scherptediepte ook!
Knap gedaan!

Scherpte valt inderdaad wat tegen maar de compositie vind ik leuk!

Scherpte zit goed, maar het lijkt of de kleuren er niet helemaal mooi uit komen. Wellicht een grauwe dag buiten?
Belichting en scherpte zitten goed volgens mij.

Foto-technisch heb ik er niet echt iets op aan te merken, maar dat gaat nogal moeilijk zo 
Knap!

Als er geen reflectie was zou het oog er wat 'dood' uitzien