Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gub schreef:Vervolg van de feedback voor week 5.
Racheel
Mooie scherpe foto. Persoonlijk vind ik het mooier om een oog iets meer van onder te zien, zodat de wimpers er niet half voor zitten.
SachemLover
Je onderwerp staat mooi in het midden. De verhoudingen lijken wel een beetje raar zo, omdat hij laag en van voren geforografeerd is. Jammer dat de lucht overbelicht is.
Marjoow
Zwart wit past hier mooi. Fijne rustige foto. Ik vind de plek tussen de manen en de voorpluk wel een beetje kaal lijken zo. Ik denk dat ik wel iets meer van de pony had willen zien.
JNSW
Mooie foto!
Lipydo
Super foto weer! Het gezicht is wel een beetje donker aan een kant, op deze foto, en het model lijkt haar ogen wat dicht te hebben. Ik denk dat ik het mooier gevonden had als dat nog beter zictbaar was.
Alhoewel het in dit geval ook wel wat positiefs heeft, want nu zie je die verschikkelijke gaten in haar oren niet goed
manonnevot
Wat een leuke foto. Alleen jammer dat de oortjes er net niet helemaal op staan.
Joey
Mooi!
showteam
Leuke vrolijke foto. Ik vind de witte achtergrond hier wel goed bij passen.
Lizaa01
Mooi gedaan. Goed scherp en een mooie wazige achtergrond. De foto lijkt wel lang en smal zo.
Sanne_com
Mooie foto!
Asselruiter
Leuk! Vind het een fijne foto om naar te kijken.
TammyVN
Jammer van die lantaarnpaal. Vind de foto toch wel wat hebben hoor. Beterschap!
Iejoorr
Idd jammer van de achtergond. Lijkt wat rommelig en leidt af.
Vind het idee wel erg leuk!
_Kiki_
De compositie vind ik wel mooi. Maar de foto lijkt wat raar nabewerkt.
eclair98
Volgende keer het oog even netjes schoonmaken voordat je een foto ervan maakt, dit kijkt niet zo fijn. Ik mis wat scherpte. En zie de foto liever iets van opzij of van onder zodat de wimpers er niet voor zitten. Er is wel een mooie weerspiegeling in het oog te zien, leuk!
Fellow
Leuk gedaan! Jammer dat je niet iets meer kan zien van het achterste paardje.
kani_ejj
Ik mis nog een beetje contrast in deze foto. Het lijkt allemaal een beetje vlak zo.
Heb je een bewerkingsprogramma? Misschien kan je dan een proberen om wat met de balkjes te schuiven zodat de hond er wat beter uitkomt.
Deetjeeuh
Leuk idee.
Ik had alleen wel iets meer willen zien. Nu zijn er alleen drie streepjes te zien, dat lijkt wel een beetje saai.
jilinda
Probeer als het mogelijk is wat meer afstand te nemen van je achtergrond, dan vallen de kreukels niet zo op. Of anders eerst even strijken misschien
De foto lijkt ook wat scheeft doordat de ene schouder hoger staat dan de andere.
Vind de nabewerking wel mooi!
Fenneeee
Leuke foto.
ismy
Dat heb je weer leuk gedaan! Ik vind alleen wel dat er erg weinig van jou te zien is en veel gordijn boven je. Er had misschien iets van de bovenkant af gemogen. Maar doordat het gordijn niet saai is heeft het ook wel weer wat
TrendyLover
Mooi met dat zonnetje tussen de bomen door. Ik mis alleen wel wat kleur. Het is zo grauw en grijs.
JewEmm
Grappige foto, weer eens iets anders. Leuk!
Hanna_94
Mooi hoor. Inderdaad een fijne sfeer.
Enige minpuntje is dat de foto (horizon) scheef is.
naomi_g1998 schreef:Deetjeeuh, huh? Zijn dat auto's dan? Ik dacht vuurwerk?
Fellow schreef:Gub schreef:Fellow
Leuk gedaan! Jammer dat je niet iets meer kan zien van het achterste paardje.
Dankjewel!
Wat had ik nog meer van het veulentje moeten fotograferen? Want ik vind dat het idee van de foto weg was geweest als ik de ogen erbij had gefotografeerd.
Gub schreef:Hanna_94
Mooi hoor. Inderdaad een fijne sfeer.
Enige minpuntje is dat de foto (horizon) scheef is.